HABERLER

Lezzet şimdi de şişeye girdi Teremyağ Yemek & Hamurişi raflardaki yerini aldı

Yenilikleriyle mutfaklara lezzet katmaya devam eden Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi” ile bu kez şişeye girdi.

Yenilikleriyle mutfaklara lezzet katmaya devam eden Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi”  ile bu kez şişeye girdi.  Tereyağının lezzeti, sıvı yağın hafifliği ve margarinin performansını birleştiren Teremyağ Yemek& Hamurişi, kullanım kolaylığı ile mutfakların gözdesi olacak.

Piyasaya çıktığı ilk günden beri pazarın en yenilikçi markası olan ve kadınların ihtiyaçlarını yakından takip eden Teremyağ, son ürünü ile bir yeniliğe daha imza attı. Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi” ile bu kez şişeye girdi. Tereyağının lezzeti, sıvı yağın hafifliği ve margarinin performansı yeni “Teremyağ Yemek & Hamurişi”nde buluştu.

Sektörde bir ilk olan 750 ml’lik şişe ile dikkat çeken “Teremyağ Yemek & Hamurişi” eritme gerektirmediği ve kolay saklanabildiği için aynı zamanda çok pratik.  Üstelik lezzet ustaları mutfaklarında Teremyağ Yemek & Hamurişi’nin özel dizayn edilmiş şişesi sayesinde, ölçülendirmelerini de kolaylıkla yapabilecekler.

Duysak “Teremyağ Yemek & Hamurişi mutfaktaki ihtiyaçtan doğdu”

Yeni Teremyağ Yemek & Hamurişi’nin lezzet ustalarının mutfaktaki ihtiyaçlarından doğduğunu kaydeden Yıldız Holding Pazarlama Direktörü Zeynep Verda Duysak şunları söyledi: “Artık mutfaklar değişiyor, ihtiyaçlar değişiyor, farklılaşıyor. Yıldız Holding Grubu olarak sağlıklı lezzeti yaymak ve müşteri ihtiyaçlarına en doğru şekilde karşılık verebilmek adına üniversiteler ve gıda uzmanları ile pek çok işbirlikleri gerçekleştiriyoruz.  Hem dünyada hem Türkiye’de mutfaktaki kahramanlarımızı sürekli dinliyor, ihtiyaç ve taleplerini öğreniyoruz. Bu talep ve geri bildirimleri Ar&Ge uzmanlarımız titizlikle değerlendiriyor, ihtiyaca yönelik inovatif ürünler için çalışıyorlar. Teremyağ Yemek & Hamurişi de bu araştırmaların değerlendirilmesiyle yeni bir inovasyon harikası olarak doğdu. Teremyağ Yemek & Hamurişi pratik kullanımı, performans gücü ve lezzetiyle mutfaktaki işleri daha keyifli hale getirecek. Teremyağ yemek & hamurişi, çorbalardan et ve sebze yemeklerine,  pilavlardan hamur işlerine kadar tüm yemeklerde tek bir yağ ile lezzete kolayca ulaşmak isteyenlerin favorisi olacak.”

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU