HABERLER

Lezzet şimdi de şişeye girdi Teremyağ Yemek & Hamurişi raflardaki yerini aldı

Yenilikleriyle mutfaklara lezzet katmaya devam eden Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi” ile bu kez şişeye girdi.

Yenilikleriyle mutfaklara lezzet katmaya devam eden Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi”  ile bu kez şişeye girdi.  Tereyağının lezzeti, sıvı yağın hafifliği ve margarinin performansını birleştiren Teremyağ Yemek& Hamurişi, kullanım kolaylığı ile mutfakların gözdesi olacak.

Piyasaya çıktığı ilk günden beri pazarın en yenilikçi markası olan ve kadınların ihtiyaçlarını yakından takip eden Teremyağ, son ürünü ile bir yeniliğe daha imza attı. Teremyağ, ailenin yeni üyesi “Yemek & Hamurişi” ile bu kez şişeye girdi. Tereyağının lezzeti, sıvı yağın hafifliği ve margarinin performansı yeni “Teremyağ Yemek & Hamurişi”nde buluştu.

Sektörde bir ilk olan 750 ml’lik şişe ile dikkat çeken “Teremyağ Yemek & Hamurişi” eritme gerektirmediği ve kolay saklanabildiği için aynı zamanda çok pratik.  Üstelik lezzet ustaları mutfaklarında Teremyağ Yemek & Hamurişi’nin özel dizayn edilmiş şişesi sayesinde, ölçülendirmelerini de kolaylıkla yapabilecekler.

Duysak “Teremyağ Yemek & Hamurişi mutfaktaki ihtiyaçtan doğdu”

Yeni Teremyağ Yemek & Hamurişi’nin lezzet ustalarının mutfaktaki ihtiyaçlarından doğduğunu kaydeden Yıldız Holding Pazarlama Direktörü Zeynep Verda Duysak şunları söyledi: “Artık mutfaklar değişiyor, ihtiyaçlar değişiyor, farklılaşıyor. Yıldız Holding Grubu olarak sağlıklı lezzeti yaymak ve müşteri ihtiyaçlarına en doğru şekilde karşılık verebilmek adına üniversiteler ve gıda uzmanları ile pek çok işbirlikleri gerçekleştiriyoruz.  Hem dünyada hem Türkiye’de mutfaktaki kahramanlarımızı sürekli dinliyor, ihtiyaç ve taleplerini öğreniyoruz. Bu talep ve geri bildirimleri Ar&Ge uzmanlarımız titizlikle değerlendiriyor, ihtiyaca yönelik inovatif ürünler için çalışıyorlar. Teremyağ Yemek & Hamurişi de bu araştırmaların değerlendirilmesiyle yeni bir inovasyon harikası olarak doğdu. Teremyağ Yemek & Hamurişi pratik kullanımı, performans gücü ve lezzetiyle mutfaktaki işleri daha keyifli hale getirecek. Teremyağ yemek & hamurişi, çorbalardan et ve sebze yemeklerine,  pilavlardan hamur işlerine kadar tüm yemeklerde tek bir yağ ile lezzete kolayca ulaşmak isteyenlerin favorisi olacak.”

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU