HABERLER

Marketing Power Ödülü'nü Ülker adına Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi aldı

Pazarlama yöneticilerinin vizyonunu genişletmek ve bilgilerini geliştirmek amacıyla düzenlenen Marketing Power Conference 6.kez pazarlama dünyasıyla buluştu.

Pazarlama yöneticilerinin vizyonunu genişletmek ve bilgilerini geliştirmek amacıyla düzenlenen Marketing Power Conference 6.kez pazarlama dünyasıyla buluştu.

22 Mart’ta gerçekleşen konferansta, pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden olan "Marketing Power" Ödülleri de sahiplerini buldu. Ödüllerden biri de Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi’ye verildi. Afridi’nin ödülü, Kariyer.net Genel Müdürü Yusuf Azoz tarafından takdim edildi.

Ahad Afridi; ödülü aldıktan sonra yaptığı konuşmada ’’Pazarlama ekibi olarak önderliğini yaptığımız projelerde ve özellikle 2009 yılı sonunda Ülker’in 65. yılını kutlamak üzere hazırladığımız “Mutlu Bir An” projesinde tüketicilerimiz; Ülker markasını gördükleri her yerde sadece ürünle değil Ülker markalı ürünlerin onlara sunduğu farklılıklarla da mutlu anlar yaşıyorlar ’’ dedi.
 

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU