Mavi Yeşil ile hafifleyin
Mavi Yeşil az kalorili, bol lezzetli ürünleriyle bu bahar ve yaz aylarında da en yakın arkadaşınız olmaya aday. Daha fazla lezzet ve hafiflik arayanlar, çantalarından Mavi Yeşil ürünlerini eksik etmeyecek.
İlk kez 2003 yılında tüketici ile buluşan Ülker Mavi Yeşil, tüketicilerin kafasındaki “Diyet ürün lezzetsizdir” klişesini, birbirinden lezzetli ve düşük kalorili ürünlerle yıkmayı başardı. Geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Mavi Yeşil, tüketicilere günün her anında tüketebilecekleri farklı lezzetler sunuyor. Mavi Yeşil’in ürün yelpazesinde, bisküviden çikolataya; reçel ve peynirden atıştırmalık çerezlere kadar hayatın her anını keyifle yaşamayı sağlayacak pek çok lezzet alternatifi bulunuyor.
Mavi Yeşil, aynı zamanda 8 farklı kategoride 24 farklı ürünle light ürünler sektöründe en geniş ürün gamına sahip marka olma özelliğini taşıyor. Soyalı İncirli Bisküvi, Keten Tohumlu Kepekli Bisküvi, Kayısılı ve Elma Lifli Bisküvi gibi birçok ürünü tüketiciye ilk sunan marka olan Mavi Yeşil, aynı zamanda Mısır ve Pirinç Çıtırı bulunan tek marka…
Mavi Yeşil, 24 farklı ürünle sağlıklı bir yaşamı amaçlayanlara sesleniyor:
• Bisküvi: Yeşil Çaylı Bisküvi, Soyalı İncirli Bisküvi, Keten Tohumlu Kepekli Bisküvi, Kayısılı Lifli Bisküvi, Elma Lifli Bisküvi, Limon Lifli Bisküvi, Kepekli Tarçınlı Bisküvi, Kepekli Bisküvi
• Kraker: Peynirli Kepekli Kraker, Yağsız Çubuk Kraker, Kepekli Çubuk Kraker
• Çikolata & Çikolatalı Ürünler: Şekersiz Sütlü Çikolata, Sütlü Çikolata ve Karamelli Bisküvi
• Çerez: Mısır ve Pirinç Çıtırı
• Reçeller: Vişne Reçeli, Çilek Reçeli, Portakal Reçeli, Ahududu Reçeli
• Pastörize Grubu Ürünleri: Kaşar Peyniri, Beyaz Peynir, Krem Peynir
• Margarin: Kase Margarin
• Dondurma: Kakaolu Dondurma, Vanilyalı Dondurma
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU