HABERLER

Mavi Yeşil ile hafifleyin

Mavi Yeşil az kalorili, bol lezzetli ürünleriyle bu bahar ve yaz aylarında da en yakın arkadaşınız olmaya aday. Daha fazla lezzet ve hafiflik arayanlar, çantalarından Mavi Yeşil ürünlerini eksik etmeyecek.

Ülker Mavi Yeşil, diyet yapmayı isteyen ancak lezzeti göz ardı etmek istemeyenler için vazgeçilmez bir seçenek olmaya bu bahar ve yaz aylarında da devam ediyor.

İlk kez 2003 yılında tüketici ile buluşan Ülker Mavi Yeşil, tüketicilerin kafasındaki “Diyet ürün lezzetsizdir” klişesini, birbirinden lezzetli ve düşük kalorili ürünlerle yıkmayı başardı. Geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Mavi Yeşil, tüketicilere günün her anında tüketebilecekleri farklı lezzetler sunuyor. Mavi Yeşil’in ürün yelpazesinde, bisküviden çikolataya; reçel ve peynirden atıştırmalık çerezlere kadar hayatın her anını keyifle yaşamayı sağlayacak pek çok lezzet alternatifi bulunuyor.

Mavi Yeşil, aynı zamanda 8 farklı kategoride 24 farklı ürünle light ürünler sektöründe en geniş ürün gamına sahip marka olma özelliğini taşıyor. Soyalı İncirli Bisküvi, Keten Tohumlu Kepekli Bisküvi, Kayısılı ve Elma Lifli Bisküvi gibi birçok ürünü tüketiciye ilk sunan marka olan Mavi Yeşil, aynı zamanda Mısır ve Pirinç Çıtırı bulunan tek marka…

Mavi Yeşil, 24 farklı ürünle sağlıklı bir yaşamı amaçlayanlara sesleniyor:

•    Bisküvi: Yeşil Çaylı Bisküvi, Soyalı İncirli Bisküvi, Keten Tohumlu Kepekli Bisküvi, Kayısılı Lifli Bisküvi, Elma Lifli Bisküvi, Limon Lifli Bisküvi, Kepekli Tarçınlı Bisküvi, Kepekli Bisküvi

•    Kraker: Peynirli Kepekli Kraker, Yağsız Çubuk Kraker, Kepekli Çubuk Kraker

•    Çikolata & Çikolatalı Ürünler: Şekersiz Sütlü Çikolata, Sütlü Çikolata ve Karamelli Bisküvi

•    Çerez: Mısır ve Pirinç Çıtırı

•    Reçeller: Vişne Reçeli,  Çilek Reçeli, Portakal Reçeli, Ahududu Reçeli

•    Pastörize Grubu Ürünleri: Kaşar Peyniri, Beyaz Peynir, Krem Peynir

•    Margarin: Kase Margarin

•    Dondurma: Kakaolu Dondurma, Vanilyalı Dondurma
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU