HABERLER

McCormick ve Yıldız Holding, Perakende Baharat Pazarında Ortaklık Kurmak Üzere Anlaşma İmzaladı

Baharatlar konusunda dünya lideri olan McCormick şirketi ile, Türkiye’de hızlı tüketim sektörünün lider kuruluşu Yıldız Holding, yüzde 50-50 ortaklıkla yeni bir şirket kurmak üzere anlaşma imzaladı.

McCormick ve Yıldız Holding’in yaptığı ortaklık anlaşması kapsamında kurulacak yeni şirket Türkiye’de perakende baharatlar alanında faaliyet gösterecektir. Şirketin vizyonu üretim, pazarlama, satış ve ihracat faaliyetleriyle sektöründe lider oyuncu olmaktır.

Yeni şirketin kurulumu Rekabet Kurumu’nun onayının ardından gerçekleştirilecektir.

Ortaklıkla ilgili olarak konuşan McCormick’in Avrupa, OrtaDoğu ve Afrika Bölgesi’nden Sorumlu Başkanı Malcolm Swift, “Yıldız Holding ile yapacağımız bu ortaklık baharat pazarı açısından büyük bir potansiyel sunan ve hızla gelişen Türkiye pazarında önemli bir oyuncu olma fırsatının yanı sıra, Avrupa pazarı için belirlediğimiz büyüme stratejisine de katkıda bulunuyor. Mc Cormick’in baharatlar ve çeşnilik ürünler alanında inovasyon, üretim ve pazarlama tecrübesi ile Yıldız Holding’in  bilinirliği yüksek markaları, dağıtım ağı gücü ve tecrübesi bir araya geldiğinde Türk baharat piyasasında lider bir şirket yapılandırmamız mümkün olacaktır” dedi.

Konusunda lider kuruluşlarla global ortaklıklar kurma stratejilerine değinen Yıldız Holding İş Geliştirme ve Ar-Ge Grubu Başkanı Dr. Zeki Ziya Sözen ise “Bu ortaklık anlaşmasını açıklamaktan ve Türkiye’de McCormick ile güçlerimizi birleştirmekten mutluluk duyuyoruz. Şirketlerimiz arasında kuvvetli ve stratejik bir uyum var. Bu uyumun hem yeni kurulacak şirketimiz hem de müşterilerimiz açısından önemli fırsatlar oluşturacağına inanıyoruz” dedi.

Yeni ortaklar, hem McCormick’in hem de Yıldız Holding’in gelişen dünya trendleri ve standartları açısından öncü rolüne değinerek yeni kurulacak şirketin büyüme potansiyeline çok güvendiklerini vurguladılar.

McCormick Hakkında
McCormick baharat ve çeşnilik ürünlerin ve aromaların üretimi, pazarlaması ve dağıtımında; hem perakende hem de gıda endüstrisi ve hazır yemek şirketlerine satışı konularında dünya lideridir. 1996’dan bu yana Kütaş Ltd ile %50 ortaklığı bulunan McCormick bu ortaklık kapsamında gıda endüstrisi ve yemek servisleri için çeşitli çeşnilik ürünler üretmektedir. Yıldız Holding ile yapılan ortaklık McCormick’in Türkiye pazarına olan taahüdünün ve bağlılığının bir göstergesidir.
www.mccormickcorporation.com

Yıldız Holding hakkında
Türkiye’nin hızlı tüketim alanında öncü grubu Yıldız Holding, faaliyetlerine 1944 yılında Ülker markasıyla bisküvi üreterek başladı. Yıldız Holding bugün 65 üretim ve pazarlama şirketiyle bisküviden çikolataya, gazlı içeceklerden süt ve sütlü ürünlere, bebek mamasından kişisel bakım ürünlerine ve ambalaja kadar geniş bir yelpazede faaliyet gösteriyor. Bu büyüklüğü ile Türkiye’nin en büyük hammadde alıcısı konumunda bulunan Yıldız Holding, doğrudan 100 bin, dolaylı olarak ise 500 bin kişinin geçimine katkıda bulunuyor. Yurtiçi ve yurtdışında toplam 53 fabrikada üretim yapan Yıldız Holding şirketleri, sadece ülkesinde değil, bölgesinde de öncü kimliğini koruyor.
www.ulker.com.tr

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU