HABERLER

Meğerse Hakan haklıymış

Sene başında 12 yıllık ÜLKER basketbol şubesini kapatıp üç büyüklere yan ürünlerinin ismini vererek sponsor olduğunda ben yaygarayı kopartınca, Sportif Sporluklar Sorumlusu, eski Milli basketbolcu, Sevgili Hakan Artış “Ağabey yanlışsın, projenin büyüklüğünü yakında göreceksin” derken yerden göğe haklıymış. Benim itirazım pastanın 4/2 Fenerbahçe Ülker, 4/1’er Cola Turka Beşiktaş ve Cafe Crown Galatasaray olmasınaydı esasında. Alan razı veren razıydı, ama ben futbolun üç büyükleri arasında haksız rekabet oluşmasına takılmıştım. Ama Fenerbahçe Avrupa’nın 1. kupasında, ötekilerde 2. kupasında kardeş kardeş çeyrek finale kalınca ÜLKER’in 2010’a kadar uygulamaya koyduğu bu projenin mükemmelliği daha 1. yıldan billurlaştı. Sadece Avrupa arenasında değil ligde de üç büyükler fanatik seyircilerini salonlara çektiler ve basketbolumuza gelecek için umut saçtılar.

Ayrıca korkulduğu gibi tribün terörü filan da oluşmadı. Çıkan tablo katkı payını orantılı saha içi başarı getirdiğini de gösteriyor. ÜLKER bir de basketbolun mabedi olacak salon kazandırırsa potaya tadından yenmez.

Planlamadaki bu başarıyı koçlar Ergin Ataman ve Murat Özyer sahaya taşırken, sürekli eleştirdiğim Fenerbahçe ÜLKER koçu Tanjeviç’e de ayrı bir parantez açmam gerek. Başından beri… Medya eleştirdi, seyirci istifasını istedi, İbrahim Kutluay yarı yolda Yunanistan’a gitti, pimi çekilmiş el bombası Solomon ve Mirsad’lı delişmen kadro, sakatlıklar vb. aksilikler yol arkadaşı oldu koçun. Müdebbir, deneyimli koça yakışır şekilde kriz ortamını yönetti, yönlendirdi, diline, asabına hakim olarak kızgınlığı kazanmaya katık etti ve başarıyla çıktı işin içinden. Avrupa’nın zirvesine yolculuklarında Üç Büyükler’e başarılar dilerken, kolektif başarısı nedeniyle bir şeyin altını çizelim; En büyük ÜLKER.
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...

      DEVAMINI OKU