HABERLER

Meğerse Hakan haklıymış

Sene başında 12 yıllık ÜLKER basketbol şubesini kapatıp üç büyüklere yan ürünlerinin ismini vererek sponsor olduğunda ben yaygarayı kopartınca, Sportif Sporluklar Sorumlusu, eski Milli basketbolcu, Sevgili Hakan Artış “Ağabey yanlışsın, projenin büyüklüğünü yakında göreceksin” derken yerden göğe haklıymış. Benim itirazım pastanın 4/2 Fenerbahçe Ülker, 4/1’er Cola Turka Beşiktaş ve Cafe Crown Galatasaray olmasınaydı esasında. Alan razı veren razıydı, ama ben futbolun üç büyükleri arasında haksız rekabet oluşmasına takılmıştım. Ama Fenerbahçe Avrupa’nın 1. kupasında, ötekilerde 2. kupasında kardeş kardeş çeyrek finale kalınca ÜLKER’in 2010’a kadar uygulamaya koyduğu bu projenin mükemmelliği daha 1. yıldan billurlaştı. Sadece Avrupa arenasında değil ligde de üç büyükler fanatik seyircilerini salonlara çektiler ve basketbolumuza gelecek için umut saçtılar.

Ayrıca korkulduğu gibi tribün terörü filan da oluşmadı. Çıkan tablo katkı payını orantılı saha içi başarı getirdiğini de gösteriyor. ÜLKER bir de basketbolun mabedi olacak salon kazandırırsa potaya tadından yenmez.

Planlamadaki bu başarıyı koçlar Ergin Ataman ve Murat Özyer sahaya taşırken, sürekli eleştirdiğim Fenerbahçe ÜLKER koçu Tanjeviç’e de ayrı bir parantez açmam gerek. Başından beri… Medya eleştirdi, seyirci istifasını istedi, İbrahim Kutluay yarı yolda Yunanistan’a gitti, pimi çekilmiş el bombası Solomon ve Mirsad’lı delişmen kadro, sakatlıklar vb. aksilikler yol arkadaşı oldu koçun. Müdebbir, deneyimli koça yakışır şekilde kriz ortamını yönetti, yönlendirdi, diline, asabına hakim olarak kızgınlığı kazanmaya katık etti ve başarıyla çıktı işin içinden. Avrupa’nın zirvesine yolculuklarında Üç Büyükler’e başarılar dilerken, kolektif başarısı nedeniyle bir şeyin altını çizelim; En büyük ÜLKER.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU