HABERLER

Milli Takım'ın sponsoru Ülker'den anlamlı klip

Ülker'in, A Milli Futbol Takımı ve Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı.

The Ritz Carlton Otel'de düzenlenen basın toplantısında medya kuruluşlarının spor müdürlerine bilgi veren Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takım'ı desteklemenin çok önemli olduğunu söyledi.

Şeker, Milli Takım sponsorluğunun 2007 yılının haziran ayında başladığını ve 2012 yılına kadar süreceğini hatırlatarak, sağlıklı nesiller için beslenme ve sporun öneminden hareketle spora yatırım yaptıklarını dile getirdi. Futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker'le özdeşleştirmeyi, çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımayı hedeflediklerini ifade eden Şeker, kampanyayla tüketiciyle duygusal bağ oluşturmayı amaçladıklarını bildirdi. Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını açıkladı. Çalışmalarına 4 ay önce başlanan reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını kaydetti. Şeker, 'www.bununicindogdunuz.com' adlı internet sitesi üzerinden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini anlattı. Toplantıda, Ülker'in Milli Takım için hazırladığı reklam filmi ve klip gösterimi de yapıldı. 
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU