HABERLER

Milli Takım'ın sponsoru Ülker'den anlamlı klip

Ülker'in, A Milli Futbol Takımı ve Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı.

The Ritz Carlton Otel'de düzenlenen basın toplantısında medya kuruluşlarının spor müdürlerine bilgi veren Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takım'ı desteklemenin çok önemli olduğunu söyledi.

Şeker, Milli Takım sponsorluğunun 2007 yılının haziran ayında başladığını ve 2012 yılına kadar süreceğini hatırlatarak, sağlıklı nesiller için beslenme ve sporun öneminden hareketle spora yatırım yaptıklarını dile getirdi. Futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker'le özdeşleştirmeyi, çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımayı hedeflediklerini ifade eden Şeker, kampanyayla tüketiciyle duygusal bağ oluşturmayı amaçladıklarını bildirdi. Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını açıkladı. Çalışmalarına 4 ay önce başlanan reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını kaydetti. Şeker, 'www.bununicindogdunuz.com' adlı internet sitesi üzerinden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini anlattı. Toplantıda, Ülker'in Milli Takım için hazırladığı reklam filmi ve klip gösterimi de yapıldı. 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU