HABERLER

Minik sporcular Futbol Köyleri’nde buluşuyor!

Uzun yıllardır spora ve sporcuya verdiği destek ile Türk sporunun en büyük destekçisi konumunda olan Ülker, sponsorluk yatırımının olduğu futbol ve basketbol alanlarında sadece üst yapıya değil, sporun tabana yayılmasını sağlayacak, gençlerin ve çocukların hayatlarına “spor” katacak, onları izleyici düzeyinden çıkartıp sahaya indirecek alt yapı faaliyetlerine de destek veriyor.

2007 yılında Türkiye Futbol Federasyonu ile imzalanan sponsorluk sözleşmesi ile TFF’nin tüm HERKES için FUTBOL-Grassroots projelerinin münhasır sponsoru olan Ülker sosyal sorumluluk bilinci çerçevesinde salt fiziksel aktivite içermeyen, dengeli beslenme ve çevre bilinci gibi konularla zenginleştirilmiş sosyal projeler hayata geçiriyor.

İlki geçtiğimiz yıl Van’da düzenlenen FUTBOL KÖYÜ projesi bu aktiviteler içerisinde en önemlilerinden biridir. Bu yıl Sinop, Sivas, Isparta ve Bolu olmak üzere 4 farklı ilde düzenlenen FUTBOL KÖYLERİ’nde toplam 660 çocuk kampta kaldıkları 9 gün boyunca futbol oynama, fair play, çevre bilinci dengeli beslenme eğitimleri alma ve Türkiye’nin farklı illerinden gelen yaşıtları ile sıcak ilişkiler, dostluklar kurma fırsatı buluyor.

Çokokrem markasının desteklediği Futbol Köyleri’nin ilki olan sadece kız öğrencilerin katılımı ile 28 Temmuz’da Sinop’ta başlayan SİNOP FUTBOL KÖYÜ’nü sırasıyla Isparta, Bolu ve Sivas Futbol Köyleri takip edecek.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU