HABERLER

Önce Çocuklar Dedik, 3 Yılda 50 Bin Çocuğa Sporla Ulaştık

Sosyal sorumluluk çalışmalarında çocuklara yönelik projelere ağırlık veren Ülker, bedenen ve zihnen sağlıklı nesiller yetişmesine katkıda bulunmak için çalışıyor. “Önce Çocuklar” diyen Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile ortaklaşa hayata geçirdiği  HERKESiçinFUTBOL projeleri sayesinde çocuklar hem spor yapıyor, hem de çeşitli eğitimler alarak gelecekte daha sorumlu bireyler olma yolunda önemli adımlar atıyor. 

3 Yılda 50 Bin Çocuk
HERKESiçinFUTBOL projeleriyle 3 yılda Türkiye’nin dört bir yanından 50 bini aşkın çocuğa ulaşan Ülker, bu alandaki projelerini anlatmak için bir reklam kampanyası hazırladı. Çocuklara spor  aracılığıyla dengeli beslenmeden arkadaşlığa, fairplay’den çevre bilincine kadar pek çok alanda eğitim imkanı sağlayan Ülker, reklam filmleriyle çocukların yaşadığı mutluluğu kamuoyuyla paylaşıyor. Filmlerde Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen çocuklar, HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde yaşadıklarını bizzat kendileri anlatıyor.
 
Reklam filmleri, çocukların HERKES içinFUTBOL merkezlerinde edindikleri deneyimlerin günlük yaşamları üzerinde nasıl fark yarattığını konu alıyor. Çocuklar deneyimlerini, filmlerde en doğal halleriyle, içlerinden geldiği gibi kameraya konuşarak paylaşıyor.

Filmlerde, kampanyaya destek veren ve HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde çocuklara sağlıklı beslenme üzerine eğitimler veren Dr. Yasemin Bradley de rol aldı. Bradley, filmde de çocuklara beslenmenin önemini anlattı.

30 Çocuk Rol Aldı!
Yönetmenliğini Eralp Vardar’ın yaptığı, görüntü yönetmenliğini Alman Winnie Heun yaptığı reklam filmleri için 1600’ü aşkın çocuk ile görüşüldü. Bunlar arasından seçilen 30 çocuk filmlerde rol aldı. Toplam 50 kişilik bir oyuncu kadrosunun kullanıldığı filmler için İstanbul’un Galata ve Levent semtlerinde yapılan çekimler iki gün sürdü.

TV’de ve  Sinemalarda 
Grey İstanbul Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyası, üç farklı filmden oluşuyor. Reklam filmleri, ulusal kanalların yanı sıra sinemalarda yayınlanacak.


    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU