HABERLER

Önce Çocuklar Dedik, 3 Yılda 50 Bin Çocuğa Sporla Ulaştık

Sosyal sorumluluk çalışmalarında çocuklara yönelik projelere ağırlık veren Ülker, bedenen ve zihnen sağlıklı nesiller yetişmesine katkıda bulunmak için çalışıyor. “Önce Çocuklar” diyen Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile ortaklaşa hayata geçirdiği  HERKESiçinFUTBOL projeleri sayesinde çocuklar hem spor yapıyor, hem de çeşitli eğitimler alarak gelecekte daha sorumlu bireyler olma yolunda önemli adımlar atıyor. 

3 Yılda 50 Bin Çocuk
HERKESiçinFUTBOL projeleriyle 3 yılda Türkiye’nin dört bir yanından 50 bini aşkın çocuğa ulaşan Ülker, bu alandaki projelerini anlatmak için bir reklam kampanyası hazırladı. Çocuklara spor  aracılığıyla dengeli beslenmeden arkadaşlığa, fairplay’den çevre bilincine kadar pek çok alanda eğitim imkanı sağlayan Ülker, reklam filmleriyle çocukların yaşadığı mutluluğu kamuoyuyla paylaşıyor. Filmlerde Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen çocuklar, HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde yaşadıklarını bizzat kendileri anlatıyor.
 
Reklam filmleri, çocukların HERKES içinFUTBOL merkezlerinde edindikleri deneyimlerin günlük yaşamları üzerinde nasıl fark yarattığını konu alıyor. Çocuklar deneyimlerini, filmlerde en doğal halleriyle, içlerinden geldiği gibi kameraya konuşarak paylaşıyor.

Filmlerde, kampanyaya destek veren ve HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde çocuklara sağlıklı beslenme üzerine eğitimler veren Dr. Yasemin Bradley de rol aldı. Bradley, filmde de çocuklara beslenmenin önemini anlattı.

30 Çocuk Rol Aldı!
Yönetmenliğini Eralp Vardar’ın yaptığı, görüntü yönetmenliğini Alman Winnie Heun yaptığı reklam filmleri için 1600’ü aşkın çocuk ile görüşüldü. Bunlar arasından seçilen 30 çocuk filmlerde rol aldı. Toplam 50 kişilik bir oyuncu kadrosunun kullanıldığı filmler için İstanbul’un Galata ve Levent semtlerinde yapılan çekimler iki gün sürdü.

TV’de ve  Sinemalarda 
Grey İstanbul Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyası, üç farklı filmden oluşuyor. Reklam filmleri, ulusal kanalların yanı sıra sinemalarda yayınlanacak.


    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU