HABERLER

Önce Çocuklar Dedik, 3 Yılda 50 Bin Çocuğa Sporla Ulaştık

Sosyal sorumluluk çalışmalarında çocuklara yönelik projelere ağırlık veren Ülker, bedenen ve zihnen sağlıklı nesiller yetişmesine katkıda bulunmak için çalışıyor. “Önce Çocuklar” diyen Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile ortaklaşa hayata geçirdiği  HERKESiçinFUTBOL projeleri sayesinde çocuklar hem spor yapıyor, hem de çeşitli eğitimler alarak gelecekte daha sorumlu bireyler olma yolunda önemli adımlar atıyor. 

3 Yılda 50 Bin Çocuk
HERKESiçinFUTBOL projeleriyle 3 yılda Türkiye’nin dört bir yanından 50 bini aşkın çocuğa ulaşan Ülker, bu alandaki projelerini anlatmak için bir reklam kampanyası hazırladı. Çocuklara spor  aracılığıyla dengeli beslenmeden arkadaşlığa, fairplay’den çevre bilincine kadar pek çok alanda eğitim imkanı sağlayan Ülker, reklam filmleriyle çocukların yaşadığı mutluluğu kamuoyuyla paylaşıyor. Filmlerde Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen çocuklar, HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde yaşadıklarını bizzat kendileri anlatıyor.
 
Reklam filmleri, çocukların HERKES içinFUTBOL merkezlerinde edindikleri deneyimlerin günlük yaşamları üzerinde nasıl fark yarattığını konu alıyor. Çocuklar deneyimlerini, filmlerde en doğal halleriyle, içlerinden geldiği gibi kameraya konuşarak paylaşıyor.

Filmlerde, kampanyaya destek veren ve HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde çocuklara sağlıklı beslenme üzerine eğitimler veren Dr. Yasemin Bradley de rol aldı. Bradley, filmde de çocuklara beslenmenin önemini anlattı.

30 Çocuk Rol Aldı!
Yönetmenliğini Eralp Vardar’ın yaptığı, görüntü yönetmenliğini Alman Winnie Heun yaptığı reklam filmleri için 1600’ü aşkın çocuk ile görüşüldü. Bunlar arasından seçilen 30 çocuk filmlerde rol aldı. Toplam 50 kişilik bir oyuncu kadrosunun kullanıldığı filmler için İstanbul’un Galata ve Levent semtlerinde yapılan çekimler iki gün sürdü.

TV’de ve  Sinemalarda 
Grey İstanbul Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyası, üç farklı filmden oluşuyor. Reklam filmleri, ulusal kanalların yanı sıra sinemalarda yayınlanacak.


    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU