HABERLER

Önce Çocuklar Dedik, 3 Yılda 50 Bin Çocuğa Sporla Ulaştık

Sosyal sorumluluk çalışmalarında çocuklara yönelik projelere ağırlık veren Ülker, bedenen ve zihnen sağlıklı nesiller yetişmesine katkıda bulunmak için çalışıyor. “Önce Çocuklar” diyen Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile ortaklaşa hayata geçirdiği  HERKESiçinFUTBOL projeleri sayesinde çocuklar hem spor yapıyor, hem de çeşitli eğitimler alarak gelecekte daha sorumlu bireyler olma yolunda önemli adımlar atıyor. 

3 Yılda 50 Bin Çocuk
HERKESiçinFUTBOL projeleriyle 3 yılda Türkiye’nin dört bir yanından 50 bini aşkın çocuğa ulaşan Ülker, bu alandaki projelerini anlatmak için bir reklam kampanyası hazırladı. Çocuklara spor  aracılığıyla dengeli beslenmeden arkadaşlığa, fairplay’den çevre bilincine kadar pek çok alanda eğitim imkanı sağlayan Ülker, reklam filmleriyle çocukların yaşadığı mutluluğu kamuoyuyla paylaşıyor. Filmlerde Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen çocuklar, HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde yaşadıklarını bizzat kendileri anlatıyor.
 
Reklam filmleri, çocukların HERKES içinFUTBOL merkezlerinde edindikleri deneyimlerin günlük yaşamları üzerinde nasıl fark yarattığını konu alıyor. Çocuklar deneyimlerini, filmlerde en doğal halleriyle, içlerinden geldiği gibi kameraya konuşarak paylaşıyor.

Filmlerde, kampanyaya destek veren ve HERKESiçinFUTBOL merkezlerinde çocuklara sağlıklı beslenme üzerine eğitimler veren Dr. Yasemin Bradley de rol aldı. Bradley, filmde de çocuklara beslenmenin önemini anlattı.

30 Çocuk Rol Aldı!
Yönetmenliğini Eralp Vardar’ın yaptığı, görüntü yönetmenliğini Alman Winnie Heun yaptığı reklam filmleri için 1600’ü aşkın çocuk ile görüşüldü. Bunlar arasından seçilen 30 çocuk filmlerde rol aldı. Toplam 50 kişilik bir oyuncu kadrosunun kullanıldığı filmler için İstanbul’un Galata ve Levent semtlerinde yapılan çekimler iki gün sürdü.

TV’de ve  Sinemalarda 
Grey İstanbul Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyası, üç farklı filmden oluşuyor. Reklam filmleri, ulusal kanalların yanı sıra sinemalarda yayınlanacak.


    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU