Pierre Webo ve Tarık Çamdal, TFF-Ülker Elit Futbol Köyü’nü ziyaret etti
Bu yıl kapılarını yetenekli minik sporcular için bir kez daha açan TFF-Ülker Futbol Köyleri, özel konuklarını ağırladı. Projeye destek vermek için Fenerbahçe ve Galatasaray’ın yıldızları Pierre Webo ve Tarık Çamdal çocuklarla bir araya geldi, onlarla sohbet etti, deneyimlerini paylaştı ve bol bol fotoğraf çektirdi.
Bu yıl kapılarını yetenekli minik sporcular için bir kez daha açan TFF-Ülker Futbol Köyleri, özel konuklarını ağırladı. Projeye destek vermek için Fenerbahçe ve Galatasaray’ın yıldızları Pierre Webo ve Tarık Çamdal çocuklarla bir araya geldi, onlarla sohbet etti, deneyimlerini paylaştı ve bol bol fotoğraf çektirdi.
Futbol Köyleri’nden 2014 yılı yaz döneminde antrenörleri tarafından seçilen 56 erkek sporcu 8 Şubat’a kadar Riva’da eğitim alacak. Türkiye’nin dört bir yanından gelen 12-13 yaş grubundaki yetenekli çocuklar, 1 hafta boyunca futbolun yanı sıra hayatlarında yeni açılımlar sağlayacak farklı eğitimler aldı.
TFF-Ülker Elit Futbol Köyleri projesi; farklı illerden gelen çocukları futbol çatısı altında birleştirerek, sosyal-kültürel-kişisel gelişimlerine katkı sağlamayı ve yaşamlarındaki mutlu anları artırmayı hedefliyor. Uzmanlar tarafından saha içinde ve dışında hayat boyu yararlanacakları eğitimler alan minik sporcular; bizzat milli takım antrenörleri ile buluşup ileri seviye futbol eğitimi alıyor.
Futbol Köyleri projesiyle bugüne kadar 4.500 çocuğa spor yapma, yeteneklerini geliştirme imkânı sağlandı. Sekiz yılda toplam 36 erkek ve 44 kız oyuncu Futbol Köyleri’nden genç milli takımlara seçildi.
Çocuklara yönelik projelere yatırım yapmayı çok önemseyen Yıldız Holding, altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyor. Daha çok çocuğun spor yapabilmesi amacıyla Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile işbirliği içerisinde hayata geçirdiği Çocuklar için Futbol programı 2007’den bu yana 272 binin üzerinde çocuğu buluşturdu.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU