HABERLER

Pierre Webo ve Tarık Çamdal, TFF-Ülker Elit Futbol Köyü’nü ziyaret etti

Bu yıl kapılarını yetenekli minik sporcular için bir kez daha açan TFF-Ülker Futbol Köyleri, özel konuklarını ağırladı. Projeye destek vermek için Fenerbahçe ve Galatasaray’ın yıldızları Pierre Webo ve Tarık Çamdal çocuklarla bir araya geldi, onlarla sohbet etti, deneyimlerini paylaştı ve bol bol fotoğraf çektirdi.

Bu yıl kapılarını yetenekli minik sporcular için bir kez daha açan TFF-Ülker Futbol Köyleri, özel konuklarını ağırladı. Projeye destek vermek için Fenerbahçe ve Galatasaray’ın yıldızları Pierre Webo ve Tarık Çamdal çocuklarla bir araya geldi, onlarla sohbet etti, deneyimlerini paylaştı ve bol bol fotoğraf çektirdi.

Futbol Köyleri’nden 2014 yılı yaz döneminde antrenörleri tarafından seçilen 56 erkek sporcu 8 Şubat’a kadar Riva’da eğitim alacak. Türkiye’nin dört bir yanından gelen 12-13 yaş grubundaki yetenekli çocuklar, 1 hafta boyunca futbolun yanı sıra hayatlarında yeni açılımlar sağlayacak farklı eğitimler aldı. 

TFF-Ülker Elit Futbol Köyleri projesi; farklı illerden gelen çocukları futbol çatısı altında birleştirerek, sosyal-kültürel-kişisel gelişimlerine katkı sağlamayı ve yaşamlarındaki mutlu anları artırmayı hedefliyor. Uzmanlar tarafından saha içinde ve dışında hayat boyu yararlanacakları eğitimler alan minik sporcular; bizzat milli takım antrenörleri ile buluşup ileri seviye futbol eğitimi alıyor.

Futbol Köyleri projesiyle bugüne kadar 4.500 çocuğa spor yapma, yeteneklerini geliştirme imkânı sağlandı. Sekiz yılda toplam 36 erkek ve 44 kız oyuncu Futbol Köyleri’nden genç milli takımlara seçildi.

Çocuklara yönelik projelere yatırım yapmayı çok önemseyen Yıldız Holding, altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyor. Daha çok çocuğun spor yapabilmesi amacıyla Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile işbirliği içerisinde hayata geçirdiği Çocuklar için Futbol programı 2007’den bu yana 272 binin üzerinde çocuğu buluşturdu.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU