HABERLER

Potanın Kralı

Telekom önünde gövde gösterisi yapan sarı lacivertliler, taraftarlarıyla bütünleşti, Ö. Onan ve Solomon’la hedefe ulaştı. Zengin kadrosuyla final serisini 4-1’le geçerek şampiyonluğu bileğinin hakkıyla elde etti.

Beko Basketbol Ligi’nde gövde gösterisi yapan Fenerbahçe Ülker, taraftarların büyük desteğiyle Türk Telekom’u bir kez daha yıkıp, üst üste ikinci, toplamda üçüncü şampiyonluğunu kucakladı: 90-79. Play-off final serisinde zengin kadrosunu avantajını iyi kullanan sarı lacivertliler, başta Ömer Onan ve Solomon ‘un muhteşem performanslarıyla seriyi 4-1’le bitirip, taraftarına mutlu son hediye etti.

Maçın adamı Ö.Onan’dı
Teknik analizini kısaca yaparsak, Fenerbahçe Ülker pota altında Ömer Aşık, Semih Oğuz ve Rasimle Telekom’un uzunları Dudley, Lang ve Chris’e karşı büyük üstünlük sağladı. Bilhassa Ömer Aşık’ın pota altında duruşu Telekom uzunlarını o bölgeye girmesini zorladığı gibi diğer oyuncularında potaya yönelmelerine engel oldu. Oyun kurucu bölgesine baktığımızda Solomon, 10 asist, 10 sayı ve yaptığı savunma yanı sıra iyi anlaştığı Kinsley’le birlikte Ankara ekibini çökerten oyunculardı.

Bu arada Fenerbahçe Ülker uzunlarının hücum alanında yaptığı yardımlaşmalı oyunlar da dikkat çekiciydi. Ancak bu play-off serisinde bana göre savunma ve hücumda sarı lacivertlilere en büyük katkıyı veren oyuncu Ömer Onan’dı. Dün de yaptığı savunmasını attığı 20 sayıyla süsleyerek maçın kahramanı oldu. Telekom cephesine baktığımızda yine 90 sayı yiyerek Fenerbahçe Ülker’e kolay teslim oldukları görüldü.

Sistemin ödülü
Bana göre, bu şampiyonluğun kazanılmasında en büyük faktör, sistem. F.Bahçe Ülker aldığı firma desteğiyle ve bu sponsorluk bütçesini sadece basketbolda tutarak geçen sene olduğu gibi bu yıl da Türk basketboluna damgasını vurdu. Burada başkan Aziz Yıldırım, asbaşkan Mahmut Uslu, şube sorumlusu Semih Özsoy’un bu sistemin oturmasında büyük katkıları vardı. F.Bahçe Ülker şimdi 10 bin kişilik seyirci potansiyeli ve bu sistem Fener’in bu şampiyonluk serisini daha uzun süre devam ettireceğini herkese gösteriyor. Diğer kulüplerimizin de bu sistemi örnek alması gerekir. Bu şampiyonluğa emeği geçen herkesi kutluyorum.

Kupayı başkan Yıldırım’a götürdüler
Takımlarının şampiyonluk sevincine ortak olmak için Abdi İpekçi’ye koşan Fenerbahçeliler, mücadeleye büyük ilgi gösterdi. Takımlarının sahaya gelişi sırasında “şampiyon“ biçiminde tezahürat yapan sarı lacivertliler, antrenör Tanjevic lehine de tezahuratta bulundu. Maç sonrası taraftarlar büyük sevinç yaşarken, kupayı Federasyon Başkanı Turgay Demirel’in elinden alan kaptan Demir Kaan, kupayı F.Bahçe Başkanı Aziz Yıldırıma götürdü.

Uslu: 2 sene içinde Avrupa’nın zirvesindeyiz
Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Mahmut Uslu, elde edilen şampiyonluk sonrası “Biz bu gençlere inanmanın ve güvenmenin ödülünü aldık. Bu çocukların arkasında duracağız. 2 sene içinde de bu takımla Avrupa’nın en büyük kupasını Türkiye’ye getireceğiz” dedi.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU