HABERLER

Reklamcılar Derneği, Sabri Ülker’e İZ Özel Ödülü verdi

Sabri Ülker, Reklamcılar Derneği’nin 25. Kuruluş yıldönümü vesilesiyle düzenlen İZ – İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri’nde, iletişim sektörüne katkısından dolayı Özel Ödüle layık görüldü. 17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde ödülü Sabri Ülker adına Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker aldı.

65 yıldır tüketicilerine mutlu anlar yaşatmak için çalışan Ülker’in kurucusu Sabri Ülker iletişim sektörüne katkılarından dolayı Reklamcılar Derneği’nin İZ – İletişimin Zirvesindekiler Özel Ödülü’ne layık görüldü.

17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde, ödülü Sabri Ülker adına alan Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker yaptığı konuşmada “Ülker kurulduğu ilk yıllarda olduğu gibi bugün de tüketicilerine mutlu anlar sunmak için çalışıyor. Bu bize kurucumuz Sabri Ülker’in mirasıdır. Sabri Ülker iletişime her zaman önem verdi. İletişim, 65 yıldır tüketicilerimizle aramızdaki en önemli bağ oldu” dedi. Ali Ülker ayrıca bu bağın kurulmasında her zaman birlikte çalıştıkları reklam ajanslarına da teşekkür etti.

Kuruluşundan bu yana iletişime büyük önem veriyor
Ülker, iletişimin önemini çok çabuk kavramış markalardan bir tanesi. 65 yıl önce her zaman ulaşılabilir, yeniliklerle dolu bir marka olma hedefiyle doğan Ülker markasının bugünkü başarısının arkasında, iletişime ve reklama verilen önem yatıyor.

Kurulduğu 1944 senesini izleyen yıllarda henüz tek mecra olan basın ilanlarını, tanıtımın önemli bir aracı olarak kullanan Ülker, hizmeti daima uzmanlarından yani ajanslardan aldı. 1950’li yıllardan itibaren radyo reklamlarıyla çeşitlenen iletişim çalışmaları, daha sonra basın ve açıkhava reklamlarıyla devam etti. Bugün de hala sektöründe en çok reklam veren markalar arasında yer alıyor.

“Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” kampanyası devam ediyor
Ülker, 65. yılını kutladığı bugünlerde, yakın zamanda yayına giren “Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” konseptli reklam kampanyasıyla da büyük ses getirdi. 7’den 70’e herkesin, bir Ülker ürünüyle mutlaka güzel bir anısı olduğu gerçeğinden hareketle oluşturulan reklam kampanyası, televizyon, sinema, yazılı basın, açıkhava ve internet olmak üzere 360 derece iletişimi kapsıyor.
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...

      DEVAMINI OKU
    • ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK

      Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....

      DEVAMINI OKU