HABERLER

Reklamcılar Derneği, Sabri Ülker’e İZ Özel Ödülü verdi

Sabri Ülker, Reklamcılar Derneği’nin 25. Kuruluş yıldönümü vesilesiyle düzenlen İZ – İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri’nde, iletişim sektörüne katkısından dolayı Özel Ödüle layık görüldü. 17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde ödülü Sabri Ülker adına Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker aldı.

65 yıldır tüketicilerine mutlu anlar yaşatmak için çalışan Ülker’in kurucusu Sabri Ülker iletişim sektörüne katkılarından dolayı Reklamcılar Derneği’nin İZ – İletişimin Zirvesindekiler Özel Ödülü’ne layık görüldü.

17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde, ödülü Sabri Ülker adına alan Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker yaptığı konuşmada “Ülker kurulduğu ilk yıllarda olduğu gibi bugün de tüketicilerine mutlu anlar sunmak için çalışıyor. Bu bize kurucumuz Sabri Ülker’in mirasıdır. Sabri Ülker iletişime her zaman önem verdi. İletişim, 65 yıldır tüketicilerimizle aramızdaki en önemli bağ oldu” dedi. Ali Ülker ayrıca bu bağın kurulmasında her zaman birlikte çalıştıkları reklam ajanslarına da teşekkür etti.

Kuruluşundan bu yana iletişime büyük önem veriyor
Ülker, iletişimin önemini çok çabuk kavramış markalardan bir tanesi. 65 yıl önce her zaman ulaşılabilir, yeniliklerle dolu bir marka olma hedefiyle doğan Ülker markasının bugünkü başarısının arkasında, iletişime ve reklama verilen önem yatıyor.

Kurulduğu 1944 senesini izleyen yıllarda henüz tek mecra olan basın ilanlarını, tanıtımın önemli bir aracı olarak kullanan Ülker, hizmeti daima uzmanlarından yani ajanslardan aldı. 1950’li yıllardan itibaren radyo reklamlarıyla çeşitlenen iletişim çalışmaları, daha sonra basın ve açıkhava reklamlarıyla devam etti. Bugün de hala sektöründe en çok reklam veren markalar arasında yer alıyor.

“Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” kampanyası devam ediyor
Ülker, 65. yılını kutladığı bugünlerde, yakın zamanda yayına giren “Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” konseptli reklam kampanyasıyla da büyük ses getirdi. 7’den 70’e herkesin, bir Ülker ürünüyle mutlaka güzel bir anısı olduğu gerçeğinden hareketle oluşturulan reklam kampanyası, televizyon, sinema, yazılı basın, açıkhava ve internet olmak üzere 360 derece iletişimi kapsıyor.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU