HABERLER

Reklamcılar Derneği, Sabri Ülker’e İZ Özel Ödülü verdi

Sabri Ülker, Reklamcılar Derneği’nin 25. Kuruluş yıldönümü vesilesiyle düzenlen İZ – İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri’nde, iletişim sektörüne katkısından dolayı Özel Ödüle layık görüldü. 17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde ödülü Sabri Ülker adına Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker aldı.

65 yıldır tüketicilerine mutlu anlar yaşatmak için çalışan Ülker’in kurucusu Sabri Ülker iletişim sektörüne katkılarından dolayı Reklamcılar Derneği’nin İZ – İletişimin Zirvesindekiler Özel Ödülü’ne layık görüldü.

17 Aralık Perşembe günü düzenlenen ödül töreninde, ödülü Sabri Ülker adına alan Yıldız Holding Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker yaptığı konuşmada “Ülker kurulduğu ilk yıllarda olduğu gibi bugün de tüketicilerine mutlu anlar sunmak için çalışıyor. Bu bize kurucumuz Sabri Ülker’in mirasıdır. Sabri Ülker iletişime her zaman önem verdi. İletişim, 65 yıldır tüketicilerimizle aramızdaki en önemli bağ oldu” dedi. Ali Ülker ayrıca bu bağın kurulmasında her zaman birlikte çalıştıkları reklam ajanslarına da teşekkür etti.

Kuruluşundan bu yana iletişime büyük önem veriyor
Ülker, iletişimin önemini çok çabuk kavramış markalardan bir tanesi. 65 yıl önce her zaman ulaşılabilir, yeniliklerle dolu bir marka olma hedefiyle doğan Ülker markasının bugünkü başarısının arkasında, iletişime ve reklama verilen önem yatıyor.

Kurulduğu 1944 senesini izleyen yıllarda henüz tek mecra olan basın ilanlarını, tanıtımın önemli bir aracı olarak kullanan Ülker, hizmeti daima uzmanlarından yani ajanslardan aldı. 1950’li yıllardan itibaren radyo reklamlarıyla çeşitlenen iletişim çalışmaları, daha sonra basın ve açıkhava reklamlarıyla devam etti. Bugün de hala sektöründe en çok reklam veren markalar arasında yer alıyor.

“Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” kampanyası devam ediyor
Ülker, 65. yılını kutladığı bugünlerde, yakın zamanda yayına giren “Hayatı Güzel Kılan Mutlu Bir An” konseptli reklam kampanyasıyla da büyük ses getirdi. 7’den 70’e herkesin, bir Ülker ürünüyle mutlaka güzel bir anısı olduğu gerçeğinden hareketle oluşturulan reklam kampanyası, televizyon, sinema, yazılı basın, açıkhava ve internet olmak üzere 360 derece iletişimi kapsıyor.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU