HABERLER

Rondo’ya bir ödül de Mixx Awards Türkiye’den

“Hayatın draması varsa Rondo’nun kreması var” sloganı ile tüketicisinin algısını fetheden ve bu başarısı ile pazarlama dünyasına ait tüm ödülleri birer birer toplayan Rondo, bir ilke daha imza attı ve uluslar arası bir yarışma olan Mixx (Marketing and Interactive Exellence) Awards Türkiye’de çapraz mecra entegrasyonu dalında Altın ödüle layık görüldü.

Rondo 2010 yılı başında yepyeni bir konumlandırma ile tüketicileriyle buluştu. Rondo yeni reklam kampanyası ile “hayatın kremalı” tarafını sahiplendi. Kampanyanın fikri Rondo’nun kremasını gençlerin gündelik hayatta karşılaşabileceği hafif dramalara karşı bir tür panzehir olarak konumlandırmaktı. Slogan da “Hayatın draması varsa, Rondo’nun kreması var” oldu.

Bu fikre uygun olarak 360’ iletişim planının kapsamında bir de internet sitesi oluşturuldu. Bu internet sitesinde, Ümit Besen tarafından bestelenmiş günlük dramalar hakkında bir sürü video klip yer aldı. Örnek: Kedim evden kaçtı, bilgisayarım çöktü, halı sahada beni kaleci yaptılar gibi… Buna ek olarak bir de bu doğrultuda bir beste yarışması düzenlendi ve herkesin gündelik dramalarını beste yapılabilecek şekilde yazması istendi.

Kazanan 2 yarışmacının sözleri de Ümit Besen tarafından bizzat bestelendi. Kazanamayan tüm diğer yarışmacılara da içinde gözyaşları boşa gitmesin diye özel olarak tasarlanmış ağlamalık yastığın, arkanızda hep bir destek olduğunu hissettirmek için tasarlanmış Ümit Besen ve Rondo arkanızda t-shitünün yer aldığı “Rondo Drama Bakım seti” gönderildi.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU