HABERLER

Rondo’ya bir ödül de Mixx Awards Türkiye’den

“Hayatın draması varsa Rondo’nun kreması var” sloganı ile tüketicisinin algısını fetheden ve bu başarısı ile pazarlama dünyasına ait tüm ödülleri birer birer toplayan Rondo, bir ilke daha imza attı ve uluslar arası bir yarışma olan Mixx (Marketing and Interactive Exellence) Awards Türkiye’de çapraz mecra entegrasyonu dalında Altın ödüle layık görüldü.

Rondo 2010 yılı başında yepyeni bir konumlandırma ile tüketicileriyle buluştu. Rondo yeni reklam kampanyası ile “hayatın kremalı” tarafını sahiplendi. Kampanyanın fikri Rondo’nun kremasını gençlerin gündelik hayatta karşılaşabileceği hafif dramalara karşı bir tür panzehir olarak konumlandırmaktı. Slogan da “Hayatın draması varsa, Rondo’nun kreması var” oldu.

Bu fikre uygun olarak 360’ iletişim planının kapsamında bir de internet sitesi oluşturuldu. Bu internet sitesinde, Ümit Besen tarafından bestelenmiş günlük dramalar hakkında bir sürü video klip yer aldı. Örnek: Kedim evden kaçtı, bilgisayarım çöktü, halı sahada beni kaleci yaptılar gibi… Buna ek olarak bir de bu doğrultuda bir beste yarışması düzenlendi ve herkesin gündelik dramalarını beste yapılabilecek şekilde yazması istendi.

Kazanan 2 yarışmacının sözleri de Ümit Besen tarafından bizzat bestelendi. Kazanamayan tüm diğer yarışmacılara da içinde gözyaşları boşa gitmesin diye özel olarak tasarlanmış ağlamalık yastığın, arkanızda hep bir destek olduğunu hissettirmek için tasarlanmış Ümit Besen ve Rondo arkanızda t-shitünün yer aldığı “Rondo Drama Bakım seti” gönderildi.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU