HABERLER

Rondo’ya bir ödül de Mixx Awards Türkiye’den

“Hayatın draması varsa Rondo’nun kreması var” sloganı ile tüketicisinin algısını fetheden ve bu başarısı ile pazarlama dünyasına ait tüm ödülleri birer birer toplayan Rondo, bir ilke daha imza attı ve uluslar arası bir yarışma olan Mixx (Marketing and Interactive Exellence) Awards Türkiye’de çapraz mecra entegrasyonu dalında Altın ödüle layık görüldü.

Rondo 2010 yılı başında yepyeni bir konumlandırma ile tüketicileriyle buluştu. Rondo yeni reklam kampanyası ile “hayatın kremalı” tarafını sahiplendi. Kampanyanın fikri Rondo’nun kremasını gençlerin gündelik hayatta karşılaşabileceği hafif dramalara karşı bir tür panzehir olarak konumlandırmaktı. Slogan da “Hayatın draması varsa, Rondo’nun kreması var” oldu.

Bu fikre uygun olarak 360’ iletişim planının kapsamında bir de internet sitesi oluşturuldu. Bu internet sitesinde, Ümit Besen tarafından bestelenmiş günlük dramalar hakkında bir sürü video klip yer aldı. Örnek: Kedim evden kaçtı, bilgisayarım çöktü, halı sahada beni kaleci yaptılar gibi… Buna ek olarak bir de bu doğrultuda bir beste yarışması düzenlendi ve herkesin gündelik dramalarını beste yapılabilecek şekilde yazması istendi.

Kazanan 2 yarışmacının sözleri de Ümit Besen tarafından bizzat bestelendi. Kazanamayan tüm diğer yarışmacılara da içinde gözyaşları boşa gitmesin diye özel olarak tasarlanmış ağlamalık yastığın, arkanızda hep bir destek olduğunu hissettirmek için tasarlanmış Ümit Besen ve Rondo arkanızda t-shitünün yer aldığı “Rondo Drama Bakım seti” gönderildi.

    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU