Sağlam GYO’dan sermaye artırımı
Sağlam GYO, sermayesini 14 milyon YTL’den 56 milyon YTL’ye çıkarmak için ortaklarına davet yapacak. SPK’dan izin alan Sağlam GYO, operasyon sonrasında sermayesini yüzde 300 artırmış olacak.
2007 yılının Şubat ayında 7 milyon YTL olan sermayesini % 100 oranında bedelli arttırarak halka açılan Sağlam GYO, operasyon sonrasında, kuruluşundan bu yana sermayesini 8 kat büyütmüş olacak. Halka arz sırasında portföyünde iki gayrimenkul bulunan Sağlam GYO’nun şu anda portföyünde beş adet gayrimenkul ve gayrimenkule dayalı şirket iştiraki bulunuyor.
Yatırımcılarla birlikte kademeli ve kontrollü büyüme stratejisini benimsediklerini belirten Sağlam GYO Genel Müdürü Ali Tekin, “Böylece hem, zaman zaman yaşanan dalgalanmalardan minimum düzeyde etkilenmeyi, hem de önümüze çıkabilecek fırsatlardan yararlanabilmeyi amaçladık. Önümüzdeki dönemden sonra, sermaye artırımı sonucunda sağlanacak fon ile, aynı strateji doğrultusunda büyümeyi sürdüreceğiz” dedi.
Halka açılıştan bu yana Antalya Bizim Toplu Tüketim binasının, İstanbul Kadıköy ilçesinde Zitaş Blokları ve İstanbul Erenköy’de Bağdat Caddesi İş Merkezi’nin, Sağlam GYO’nun portföyüne kazandırıldığını belirten Ali Tekin, şöyle devam etti:
“Bundan sonra da karlılığına inandığımız gayrimenkul veya projelerine yatırımımız sürecek. Farklı sektörlerde gayrimenkullere yatırım yaparak riskleri minimize etmeye ve özellikle yatırımlarımızın bir bölümünün düzenli kira geliri getirmesine özellikle dikkat ediyoruz.”
Ülker Şirketler Topluluğu iştirakleri arasında yer alan Sağlam GYO, son olarak İstanbul Zeytinburnu’nda ihaleye çıkan 15.500 m2 arsayı satın alan Ottoman Gayrimenkul Yatırımları İnşaat ve Ticaret A.Ş’ nin yüzde 10 hissesini alma kararını açıklamıştı.
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU -
Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...
DEVAMINI OKU