HABERLER

Şampiyon Fenerbahçe

İstanbul’daki diğer iki maç gibi dün gece de tempoyu bulan Kanarya, ilk yarıdaki skor avantajını maç sonuna kadar koruyup, Ülker ile 2. Yılında 2. Kupasını kazandı

Tarihinin en çekişmeli ve en üst düzeyde sezonunu tamamlayan basketbol ligimizde mutlu sona ulaşan takım F.Bahçe Ülker oldu. ‘Play-off’ finalinin son maçında Türk Telekom’u 90-79 devirip, seriyi de 4-1 kazanan sarı-lacivertliler böylece Beko Basketbol Ligi’ndeüst üste 2. Toplamda ise 3. Şampiyonluğuna uzandı.

Doğaçlama Yok Oldu
Şampiyonlukta en önemli katalizör tempoydu. İlk iki maçta sarı-lacivertlilerin hız ile tepkimeye girmesine karşı koyamayan Türk Telekom, sahadan silinmişti. Seri Ankara’ya taşındığında ise mavi-beyazlılar, tüm önlemlerini rakibi yavaşlatmak adına yapıp bir maç kazanmasına rağmen belki de şampiyonluğa mal olan bir mağlubiyet almıştı. Ankara’da ki son maç ve seriyi bitiren dünkü son mücadele de ise Telekom adına sıkıntı tüm sezonu içlerinden geldiği gibi ‘Mahşer-i Cümbüş’ tadında doğaçlama geçiren lacivert-beyazlıların F.Bahçe karşısında rakibe göre önlem alan bir takıma dönmesiydi.

F.Bahçe Ülker’e göre ‘ince ayar’ yapan Telekom’da 5 maçlık seride dengeler sürekli değişti. Kris Lang’den iki maç fazlasıyla skor bulurken, normal sezonda takımın sayı gücü olan Williams ince ve kısa kaldığı F.Bahçe uzunları karşısında kayboldu. Haluk’un tüm maçlarda oyuna giriş süresierkene çekildi ve 35 yaşındaki oyuncu daha erken yoruldu. Karşısında sürekli diri savunmalar bulan El-Amin çok iyi bir seri geçirse de maçlarda hızlı tükendi. Dış oyuncuları tempoyu düşürmeye o kadar kafayı yordular ki, şutör kimliklerini seri boyunca 2. Plana attılar.

Tün bu düzenlemelerin sebebiyse potansiyelinin sonu görünmeyen F.Bahçe Ülker içindi. Bu sınırsız limitteki ekip final serisindeki gibi dolu tribünlerle oynadığında ne kadar akıl almaz sonuçlara imza atacağını gösterdi. Öyle ki; F.Bahçe İstanbul’daki 3 karşılaşmada rakibine 51 fark attı. Final serisindeki iki takım için alışılmadık bir fark…

Çözüm Fener’de
Aslında tün bu denklemin çözümü sarı-lacivertlilerde. Eurolig maçlarında böyleydi, normak sezonda da, ‘play-off’larda da… Bu takım istediği maçların çoğunda alnının akıyla çıktı. Ama sezon bitmesine rağmen hem de zaferle sona ermesine rağmen taşların hala yerli yerinde olmaması apayrı bir vaka. Mesela Ankara’da ki iki karşılaşmada sadece ilk 5 çıkması ve sadece 8 dakika sahada kalması ve yine deplasmanda 14 dakika ortalama ile oynayan Vidmar’ın şampiyonluk maçında Preldziç ile birlikte kenardaki koltuklara yapışması…

F.Bahçe’nin uzun rotasyonu o kadar oturmamış, düzen içinde o kadar büyük bir düzensizlik var ki, kağıt üstünde fazlasıyla hakim gözüktüğü uzun pozisyonunda Wright’sız Telekom’un pota altı oyuncularına karşı 5 maç sonunda skorda 200-174 geride kaldılar. Seriyi F.Bahçe kısaların harika performansı getirdi. Ömer Onan’ın savunmasının yanında son iki maçta 44 sayı atması, Kinsey’in galibiyeti getiren büyük 4. maç performansı, Solomon-White-Mrsiç 3’lüsünün katkıları şampiyonluğu yazdıran faktörlerdi. Bu sezon basketbol tarihimizin en kaliteli sezonuydu belki de ancak F.Bahçe de 42 yıllık lig tarihinin en kaliteli kadrosuydu…
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU