Şampiyon Fenerbahçe
İstanbul’daki diğer iki maç gibi dün gece de tempoyu bulan Kanarya, ilk yarıdaki skor avantajını maç sonuna kadar koruyup, Ülker ile 2. Yılında 2. Kupasını kazandı
Doğaçlama Yok Oldu
Şampiyonlukta en önemli katalizör tempoydu. İlk iki maçta sarı-lacivertlilerin hız ile tepkimeye girmesine karşı koyamayan Türk Telekom, sahadan silinmişti. Seri Ankara’ya taşındığında ise mavi-beyazlılar, tüm önlemlerini rakibi yavaşlatmak adına yapıp bir maç kazanmasına rağmen belki de şampiyonluğa mal olan bir mağlubiyet almıştı. Ankara’da ki son maç ve seriyi bitiren dünkü son mücadele de ise Telekom adına sıkıntı tüm sezonu içlerinden geldiği gibi ‘Mahşer-i Cümbüş’ tadında doğaçlama geçiren lacivert-beyazlıların F.Bahçe karşısında rakibe göre önlem alan bir takıma dönmesiydi.
F.Bahçe Ülker’e göre ‘ince ayar’ yapan Telekom’da 5 maçlık seride dengeler sürekli değişti. Kris Lang’den iki maç fazlasıyla skor bulurken, normal sezonda takımın sayı gücü olan Williams ince ve kısa kaldığı F.Bahçe uzunları karşısında kayboldu. Haluk’un tüm maçlarda oyuna giriş süresierkene çekildi ve 35 yaşındaki oyuncu daha erken yoruldu. Karşısında sürekli diri savunmalar bulan El-Amin çok iyi bir seri geçirse de maçlarda hızlı tükendi. Dış oyuncuları tempoyu düşürmeye o kadar kafayı yordular ki, şutör kimliklerini seri boyunca 2. Plana attılar.
Tün bu düzenlemelerin sebebiyse potansiyelinin sonu görünmeyen F.Bahçe Ülker içindi. Bu sınırsız limitteki ekip final serisindeki gibi dolu tribünlerle oynadığında ne kadar akıl almaz sonuçlara imza atacağını gösterdi. Öyle ki; F.Bahçe İstanbul’daki 3 karşılaşmada rakibine 51 fark attı. Final serisindeki iki takım için alışılmadık bir fark…
Çözüm Fener’de
Aslında tün bu denklemin çözümü sarı-lacivertlilerde. Eurolig maçlarında böyleydi, normak sezonda da, ‘play-off’larda da… Bu takım istediği maçların çoğunda alnının akıyla çıktı. Ama sezon bitmesine rağmen hem de zaferle sona ermesine rağmen taşların hala yerli yerinde olmaması apayrı bir vaka. Mesela Ankara’da ki iki karşılaşmada sadece ilk 5 çıkması ve sadece 8 dakika sahada kalması ve yine deplasmanda 14 dakika ortalama ile oynayan Vidmar’ın şampiyonluk maçında Preldziç ile birlikte kenardaki koltuklara yapışması…
F.Bahçe’nin uzun rotasyonu o kadar oturmamış, düzen içinde o kadar büyük bir düzensizlik var ki, kağıt üstünde fazlasıyla hakim gözüktüğü uzun pozisyonunda Wright’sız Telekom’un pota altı oyuncularına karşı 5 maç sonunda skorda 200-174 geride kaldılar. Seriyi F.Bahçe kısaların harika performansı getirdi. Ömer Onan’ın savunmasının yanında son iki maçta 44 sayı atması, Kinsey’in galibiyeti getiren büyük 4. maç performansı, Solomon-White-Mrsiç 3’lüsünün katkıları şampiyonluğu yazdıran faktörlerdi. Bu sezon basketbol tarihimizin en kaliteli sezonuydu belki de ancak F.Bahçe de 42 yıllık lig tarihinin en kaliteli kadrosuydu…
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU