Sertab Erener ile Mutlu Bir An
Sertab Erener son albümü “Ey Şuh-i Sertab”taki parçaları Ülker Sports Arena’da ilk defa Ülker tüketicileri için söyleyecek.
Bugün için tüketicilerimiz Uphill Court Migros, Ataşehir Kamelya Migros, Palladium içindeki C4 Express’ten bir kerede yapacakları 25 TL’lik Ülker ürünü alışverişiyle anında 2 adet konser davetiyesini alabilecek. Davetiyeler marketlerde kurulu stantlardan dağıtılacak.
Konser davetiyesi için Ülker Bisküvi, Ülker Kek, Ülker Çikolata, Ülker İçim, Alpella, Ülker Hero Baby, Ülker Kellogg’s, Obaçay, Çamlıca, Cola Turka, Cafe Crown, Saka Su, Superfresh, Bizim Mutfak, Luna, Ülker Ducros, Oneo, Yupo, Kremini, Bizim Yağ, Bizim Ona, Ülker Smartt, Ülker Dolcia ürünlerinden 1 kerede yapacakları 25 TL’lik alışveriş yeterli olacak
Ek Önemli Bilgi:
Birden fazla alışveriş fişinin birleştirilmesi suretiyle toplamda 25 TL`lik alışveriş fişi elde edilmesi mümkün değildir. Organizasyonun düzenlenecek olan Sertab Erener Klasik Türk Müziği Konseri`nin tarihi, yeri ve/veya saatinde değişiklik yapma ve organizasyonu iptal etme hakkı saklıdır, değiştirilebilir. Davetiye hiç bir suretle nakde dönüştürülemez. Konser esnasında, konsere katılım için yapılacak tüm seyahatlerde tüm maddi, manevi, cismani sorumluluk ve her türlü risk katılımcıya aittir. "Sertab Erener Klasik Türk Müziği Konseri" için organizasyon kapsamında dağıtılacak olan davetiyeler numaralı değildir. ORGANİZASYON İÇİN AYRILAN DAVETİYELER SINIRLIDIR. Davetiye sahipleri Ülker Sports Arena`da tüm davetiye sahipleri için ayrılan alanlarda tercih ettikleri müsait yerlere oturabileceklerdir. YERLER NUMARASIZDIR. Konser saati 21:00`dır, kapı açılış saati 19:00`dur. Konser alanında yer alan ses düzeninden ötürü oluşabilecek zararlardan organizasyon sorumlu değildir. 6 yaşından küçük çocuklar etkinliğe alınmamaktadır. 6 yaş ve üzeri davetiyeye tabidir. Etkinlik mekanına kamera, fotoğraf makinesi ve ses kayıt cihazı vb. alınmayacaktır.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU