HABERLER

Sınıfı geçtiler

Fenerbahçe’nin iki genç oyuncusu Semih Erden ile Ömer Aşık, NBA’in Avrupa kampında göz doldurdular.

NBAtakımları Ömer Aşık ve Semih Erden’in peşinde. İki genç oyuncunun draft edilmesine kesin gözüyle bakılıyor. F.Bahçe Ülker takımının izniyle Avrupa kampına geldiler. Birçok oyuncunun bulunduğu İtalya’nın Treviso kentindeki kampın en gözde ismi Semih ve Ömer’di. Amerikalı takımların temsilcileri özellikle Ömer, Semih ve Barış Hersek’i özel bir antrenman için izlemeye geldiler. Play-out olarak adlandırılan bu antrenmanda Ömer ve Semih göz doldurdu. Barış ise, önümüzdeki sene yapılacak draft’ta büyük bir avantaj elde etti. Ömer Aşık’ın menajeri Justin Zanik, Ömer’le 30 takımın ilgilendiğini, genç oyuncunun 2 yıllık sözleşmesinin bitmesinin ardından transfer edileceği ifade edildi.

Zanik, "Ömer’in gelecekte çok büyük bir yıldız olacağını düşünüyorlar. Ancak Türkiye’de en az 1 sene daha kalıp, oradaki hizmetlerini tamamladıktan sonra transfer etmeyi düşünüyorlar" dedi.

Özellikle Semih Erden’i, NBA kampına katılan oyuncular arasında en yetenekli oyuncu olarak nitelendiriyorlar. Semih’in menajeri Andy Miller ise, Semih’in kampın göz bebeği olduğunu ifade etti. Semih’in geçmişte yaptığı disiplinsiz davranışları ve Fenerbahçe ile sözleşmesinin sürmesi NBA takımlarının yetkililerini biraz tedirgin ediyordu. Ancak yapılan toplantılarda, Semih’in çok olgunlaştığını ve NBA’de oynamaya hazır olduğunu söylediler.

Semih’in de çok büyük bir takım tarafından transfer edilmesi bekleniyor. A Milli Takım’a seçilen en genç oyuncumuz olan Barış Hersek ise, çok başarılı bir kamp geçirerek, önümüzdeki birkaç sene içinde NBA’e gitmesine kesin gözüyle bakılıyor. Özellikle Türkiye’yi temsil eden 3 genç oyuncumuz bu kampta en yetenekli oyuncular seçildi. NBA için hazır olduklarını gösterdiler.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU