HABERLER

Şirketlerde rota yeşile yöneldi

Küresel ısınma, artık herkesi çevreyi “sözde" değil, “özde" sevmeye zorluyor. Vatandaşın bu konuda duyarlı olması tek başına yeterli olmadığı için özellikle şirketlerin somut adımlar atması gerekiyor. 

Dünyanın kaynakları sınırlı olduğu için sürdürülebilir kalkınmaya giden yol da çevreden geçiyor. Bunun bilincinde olan çokuluslu şirketler artık çevreye yatırım yapmaya başladılar. Çünkü tüketiciler de çevreye duyarlı olan şirketlerin ürünlerine rağbet ediyor.

Bu nedenle global pazarda olduğu gibi Türkiye’de de çevre yatırımları, şirketler için önemli bir rekabet unsuru olmaya başladı. Türkiye’deki şirketler kurumsal stratejisini çevre duyarlılığı üzerine yeniden kuruyorlar. Özellikle üretim ayağında ekolojik ürünlerin trend haline gelmesi de dikkat çekiyor. Birçok şirket çevre dostu ürünler tasarlıyor ve doğaya saygılı iş süreçleri geliştirmek için iddialı projelere yatırım yapıyor.

Sorumluğumuzun bilincindeyiz    
Ülker Grubu’nun çevre yatırımları hakkında bilgi veren Ülker Kurumsal İletişim Müdürü Zuhal Şeker şunları söyledi: “Grubumuz, üretim yaptığı toprakları temiz tutmayı ve ait olduğu toplumun ihtiyaçlarının farkında olarak, toplum hayatına somut katkılar sağlamayı önemli bir görev olarak görüyor. Bizim için çevre duyarlılığın birçok boyutu var. Üretimde, günlük iş hayatımızda, sosyal projelerimizde bu duyarlılığı sürdürüyoruz. Toplam 42 fabrikada üretim yapıyoruz. Buhar ve elektrik üretim tesislerinde doğalgaz kullanılıyor ve sera gazlarını azaltıcı nitelikte tedbirler alınıyor. Ayrıca TEMA’nın kırsal kalkınma projesi  ‘El Koyun Projesi ‘ kapsamında 3 köyü sahiplendik.”
 
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU