HABERLER

Şirketlerde rota yeşile yöneldi

Küresel ısınma, artık herkesi çevreyi “sözde" değil, “özde" sevmeye zorluyor. Vatandaşın bu konuda duyarlı olması tek başına yeterli olmadığı için özellikle şirketlerin somut adımlar atması gerekiyor. 

Dünyanın kaynakları sınırlı olduğu için sürdürülebilir kalkınmaya giden yol da çevreden geçiyor. Bunun bilincinde olan çokuluslu şirketler artık çevreye yatırım yapmaya başladılar. Çünkü tüketiciler de çevreye duyarlı olan şirketlerin ürünlerine rağbet ediyor.

Bu nedenle global pazarda olduğu gibi Türkiye’de de çevre yatırımları, şirketler için önemli bir rekabet unsuru olmaya başladı. Türkiye’deki şirketler kurumsal stratejisini çevre duyarlılığı üzerine yeniden kuruyorlar. Özellikle üretim ayağında ekolojik ürünlerin trend haline gelmesi de dikkat çekiyor. Birçok şirket çevre dostu ürünler tasarlıyor ve doğaya saygılı iş süreçleri geliştirmek için iddialı projelere yatırım yapıyor.

Sorumluğumuzun bilincindeyiz    
Ülker Grubu’nun çevre yatırımları hakkında bilgi veren Ülker Kurumsal İletişim Müdürü Zuhal Şeker şunları söyledi: “Grubumuz, üretim yaptığı toprakları temiz tutmayı ve ait olduğu toplumun ihtiyaçlarının farkında olarak, toplum hayatına somut katkılar sağlamayı önemli bir görev olarak görüyor. Bizim için çevre duyarlılığın birçok boyutu var. Üretimde, günlük iş hayatımızda, sosyal projelerimizde bu duyarlılığı sürdürüyoruz. Toplam 42 fabrikada üretim yapıyoruz. Buhar ve elektrik üretim tesislerinde doğalgaz kullanılıyor ve sera gazlarını azaltıcı nitelikte tedbirler alınıyor. Ayrıca TEMA’nın kırsal kalkınma projesi  ‘El Koyun Projesi ‘ kapsamında 3 köyü sahiplendik.”
 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU