HABERLER

Sponsorların marka değeri tavan yaptı

Milli Takım'ın galibiyeti sponsorlarını da uçuruyor. Turkcell, Ülker, TTNet, Garanti Bankası gibi sponsorların marka değerlerinin de arttığı belirtiliyor.

Spor ekonomisi uzmanı Yard. Doç. Dr. Necati Cerrahoğlu, Millilerin kupaya yaklaştıkları her anın sponsorlara ve federasyona büyük katkı sağladığını söyledi. Cerrahoğlu, bunun yanında futbolcuların da değerini katladığını kaydetti. Geçen sezonun başında 350 bin YTL alan Arda'nın ücreti 500 bin dolara yükseltilmişti. Sarı-Kırmızılılar, şimdi bu rakamı 800 bin dolara çıkaracak. Bunun yanında Milli Takım'da top koşturan Arda, Tuncay, Servet, Hamit, Semih gibi futbolcuların bonservis değerinin de 15-20 milyon Euro'ya çıkması bekleniyor. 2002 dünya 3.sü olan A Millilerin Avrupa'da yükselen grafiği akademisyenler tarafından da dikkatle takip ediliyor. Ancak Türkiye'de spor ekonomisi üzerine üniversitelerin hiçbirinde kürsü bulunmuyor. Olimpiyat oyunlarına üç kez talip olan Türkiye'nin elinde bir tane finans raporu bulunmadığına dikkat çeken Cerrahoğlu, "Şu anda spor, dünyada yükselen üç büyük sektörden biri. Bu işe acilen eğilmemiz gerekli." şeklinde değerlendiriyor. 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU