HABERLER

Sponsorluk Statüleri

TFF yetkililerinin eleştirildiği bir başka konu ise sponsorluk statülerinin düzenlenmesi ve statülere yönelik haklarla ilgili. 

Buradaki düzenlemelerin iyi yapılmamasından ötürü kimin ana sponsor, kimin resmi sponsor olduğu, yani kimin ne kadar katkıda bulunduğu çok da belli olmuyor tüketicinin zihninde. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Diğer ülkelerin milli takımlarına da benzer sayıda firma sponsor oluyor. Ancak bu firmaların statülerinin düzenlenmesinde ve buna paralel tanınan haklar konusunda önemli farklılıklar söz konusu” diyor ve ekliyor: “Ana sponsor, resmi sponsor, tedarik sponsoru gibi statüler ve bu statülere tanınan hakların ayrıştırılması algı dağılımını da olumlu yönde etkileyecektir.” Sonuçta bu tür düzenlemeler milli takım iletişiminde takıma en fazla katkıyı yapan kuruluşların ayrıcalığı ortaya çıkacağı gibi, tuzak pazarlama faaliyetlerinin etkisini de zayıflatacaktır. Aslında TFF yeni yönetimi ile birlikte bu konuda çalışmalara başladı. TFF Yetkilileri “TFF’nin sürdürmekte olduğu piramidal sponsorluk yapısı, yeni yönetimimiz ile beraber daha yalın bir yapıya dönüşecektir” diyor ve ekliyor: “Bununla ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Şu anda dört kademeli yapı, iki kademeli bir yapı üzerine oturacaktır.”












 
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU