HABERLER

Sponsorluk Statüleri

TFF yetkililerinin eleştirildiği bir başka konu ise sponsorluk statülerinin düzenlenmesi ve statülere yönelik haklarla ilgili. 

Buradaki düzenlemelerin iyi yapılmamasından ötürü kimin ana sponsor, kimin resmi sponsor olduğu, yani kimin ne kadar katkıda bulunduğu çok da belli olmuyor tüketicinin zihninde. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Diğer ülkelerin milli takımlarına da benzer sayıda firma sponsor oluyor. Ancak bu firmaların statülerinin düzenlenmesinde ve buna paralel tanınan haklar konusunda önemli farklılıklar söz konusu” diyor ve ekliyor: “Ana sponsor, resmi sponsor, tedarik sponsoru gibi statüler ve bu statülere tanınan hakların ayrıştırılması algı dağılımını da olumlu yönde etkileyecektir.” Sonuçta bu tür düzenlemeler milli takım iletişiminde takıma en fazla katkıyı yapan kuruluşların ayrıcalığı ortaya çıkacağı gibi, tuzak pazarlama faaliyetlerinin etkisini de zayıflatacaktır. Aslında TFF yeni yönetimi ile birlikte bu konuda çalışmalara başladı. TFF Yetkilileri “TFF’nin sürdürmekte olduğu piramidal sponsorluk yapısı, yeni yönetimimiz ile beraber daha yalın bir yapıya dönüşecektir” diyor ve ekliyor: “Bununla ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Şu anda dört kademeli yapı, iki kademeli bir yapı üzerine oturacaktır.”












 
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU