HABERLER

Sponsorluk Statüleri

TFF yetkililerinin eleştirildiği bir başka konu ise sponsorluk statülerinin düzenlenmesi ve statülere yönelik haklarla ilgili. 

Buradaki düzenlemelerin iyi yapılmamasından ötürü kimin ana sponsor, kimin resmi sponsor olduğu, yani kimin ne kadar katkıda bulunduğu çok da belli olmuyor tüketicinin zihninde. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Diğer ülkelerin milli takımlarına da benzer sayıda firma sponsor oluyor. Ancak bu firmaların statülerinin düzenlenmesinde ve buna paralel tanınan haklar konusunda önemli farklılıklar söz konusu” diyor ve ekliyor: “Ana sponsor, resmi sponsor, tedarik sponsoru gibi statüler ve bu statülere tanınan hakların ayrıştırılması algı dağılımını da olumlu yönde etkileyecektir.” Sonuçta bu tür düzenlemeler milli takım iletişiminde takıma en fazla katkıyı yapan kuruluşların ayrıcalığı ortaya çıkacağı gibi, tuzak pazarlama faaliyetlerinin etkisini de zayıflatacaktır. Aslında TFF yeni yönetimi ile birlikte bu konuda çalışmalara başladı. TFF Yetkilileri “TFF’nin sürdürmekte olduğu piramidal sponsorluk yapısı, yeni yönetimimiz ile beraber daha yalın bir yapıya dönüşecektir” diyor ve ekliyor: “Bununla ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Şu anda dört kademeli yapı, iki kademeli bir yapı üzerine oturacaktır.”












 
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU