HABERLER

TFF-Ülker Elit Futbol Köyleri sona erdi

Türkiye Futbol Federasyonu ile Grassroots programı kapsamında düzenlenen Elit Futbol Köyleri tamamlandı. 2015 yılı yaz dönemi TFF-Ülker Futbol Köyleri’nde antrenörleri tarafından Türkiye’nin dört bir yanından seçilen 46’sı kız, 56’sı erkek olmak üzere 102 yetenekli çocuk, Kuşadası’ndaki Altınordu Futbol Kulübü Selçuk Tesisleri kampında bir araya geldi.

Türkiye Futbol Federasyonu ile Grassroots programı kapsamında düzenlenen Elit Futbol Köyleri tamamlandı. 2015 yılı yaz dönemi TFF-Ülker Futbol Köyleri’nde antrenörleri tarafından Türkiye’nin dört bir yanından seçilen 46’sı kız, 56’sı erkek olmak üzere 102 yetenekli çocuk, Kuşadası’ndaki Altınordu Futbol Kulübü Selçuk Tesisleri kampında bir araya geldi.

12-13 yaş grubundaki yetenekli çocuklar, 1 hafta boyunca futbolun yanı sıra hayatlarında yeni açılımlar sağlayan farklı eğitimler aldı. Uzmanlar tarafından düzenlenen eğitim programında minik sporcular; bizzat milli takım antrenörlerinden ileri seviye futbol eğitiminin yanı sıra kural bilgisi eğitimi de aldı. Beslenme eğitimlerini SÜGAV’ın (Sabri Ülker Gıda Araştırmaları Vakfı) verdiği kampın sonunda ise antrenörler çocukların performansı ile ilgili teknik geri bildirim verdi. 7 günlük kamp boyunca futbol yeteneklerini geliştiren; futbolun özünde yer alan kardeşlik, centilmenlik ve dayanışma ruhunu keşfeden çocuklar, gezi gününde de Meryem Ana ve Efes’i gezme fırsatı yakaladı.

Futbol Köyleri projesiyle bugüne kadar 5.300 çocuğa spor yapma, yeteneklerini geliştirme imkânı sağlandı. Dokuz yılda 200’e yakın erkek ve kız oyuncu, Futbol Köyleri’nden genç milli takımlara ve profesyonel takımlara seçildi.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU