HABERLER

TFF-Ülker Futbol Köyleri devam ediyor...

Bu yıl beşinci kez kapılarını açan TFF-Ülker Futbol Köyleri, 160’ı kız toplam 400 öğrenciyi ağırlamaya hazırlanıyor. Sinop, Gümüşhane, Bolu ve Karabük Ovacık’ta açılan beş futbol köyünde, 12-13 yaş grubundaki çocuklar, hem futbol becerilerini hem de kendilerini geliştiriyor

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Futbol Genel Direktörlüğü’nün, Ülker’in ana sponsoru olduğu HERKESiçinFUTBOL programı kapsamında hayata geçirdiği TFF-Ülker Futbol Köyleri’nde ilk dönem eğitim 18 Temmuz’da sona erecek…

Farklı illerden gelen çocukları futbol çatısı altında birleştirerek, sosyal-kültürel-kişisel gelişimlerine katkı sağlamayı, yaşamlarındaki mutlu anları artırmayı hedefleyen proje kapsamında 160’ı kız, 240’ı erkek olmak üzere 12-13 yaş grubundaki toplam 400 çocuk eğitim görüyor.

Türkiye Futbol Federasyonu Futbol Genel Direktörü Ersun Yanal konuyla ilgili açıklamasında gelecekteki milli takım oyuncularının bu kamplardan çıkacağını belirterek, “Biz çocuklarımıza her şeyden önce iyi bir sporsever olmayı, futbolun güzelliklerini öğretmeyi hedefliyoruz” dedi.

Önce Çocuklar…

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker ise,  yıllardır sporun içinde yer alan bir marka olarak futbol ve basketbolda kulüpler ve federasyonlarla işbirliği yaparak spora ve spor endüstrisinin gelişmesine, Türk sporunun geleceği olan çocuklara yönelik projelere destek vermeyi çok önemsediklerini vurguladı.

TFF-Ülker futbol köylerindeki uzmanlar tarafından düzenlenen eğitim programıyla minik sporcular, futbol yeteneklerini geliştirmenin yanı sıra; futbolun özünde yer alan kardeşlik, centilmenlik ve dayanışma ruhunu keşfediyor. Futbol Köyleri projesiyle bugüne kadar yaklaşık 3.000 çocuğa spor yapma imkânı sağlandı. Daha çok çocuğun spor yapabilmesi amacıyla Ülker’in, Türkiye Futbol Federasyonu ile işbirliği içerisinde hayata geçirdiği HERKESiçinFUTBOL programı 2007’den bu yana 200 binin üzerinde çocuğu buluşturdu. Hedef yılsonuna kadar sayıyı 300.000’e ulaştırmak.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU