HABERLER

Türk Patent Enstitüsü’nün Marka Ödülü Ülker’in

Türk Patent Enstitüsü’nün bu yıl ilk defa uygulamaya koyduğu Patent Ödülleri uygulamasında marka alanında Büyük Ödül’e Ülker layık görüldü.  

Türk Patent Enstitüsü’nün “Sınai Mülkiyette 135’inci Yıl” etkinlikleri kapsamında bu yıl dağıttığı Türk Patent Ödülleri uygulamasında, Marka Dalında Büyük Ödülü Ülker aldı. Ödüller, 16 Kasım 2006’da Ankara’da Türk Patent Enstitüsü’nde, Sayın Başbakan Recep Tayip Erdoğan ve Türk Patent Enstitüsü Başkanı Doç. Dr. Yusuf Balcı’nın d katılımıyla yapılan törenle sahiplerini buldu.

Türkiye’de sınai mülkiyet hakları konusunda farkındalık oluşturmak, ilgili kurum ve kuruluşları, sektör temsilcilerini bir araya getirmek, başarıyı ödüllendirerek teşvik etmek amacıyla bu yıl ilk defa dağıtılan Türk Patent Ödülleri, marka, patent ve endüstriyel tasarım alanlarında veriliyor. 

Ülker adına marka ödülünü teslim alan Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, ödülün Ülker için önemli bir gurur kaynağı olduğunu belirtti ve “62 yılda bir bisküvi imalathanesinden entegre bir gıda grubuna dönüşen ve Cumhuriyetin yarattığı örnek kuruluşların biri olan ve gelecek 10 yıl içinde Türkiye ve Ortadoğu, Balkanlar, Türki Cumhuriyetler ve Kuzey Afrika’yı içine alan coğrafyada bölgesel güç olmayı hedefleyen Ülker, dünyaya bir Türk markası armağan etmekten gurur duymaktadır.” 

Marka ödüllerinde jüri, markanın Türkiye’nin imajına ve ekonomiye katkısı, özgünlük, kalıcılık, tanınmışlık ve iletişim kriterlerini göz önünde bulundurarak değerlendirme yaptı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Küçük ve Orta Boy İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme Başkanlığı (KOSGEB), Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK), Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı (TTGV), teknoparkı bulunan üniversiteler ve patent-marka uzmanlarından oluşan jüri, yaptığı değerlendirmede Ülker’i Büyük Ödüle layık görüldü. Toplam 33 marka ve marka vekiline dağıtılan ödüller, geleneksel hale getirilecek ve her yıl dağıtılacak.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU