HABERLER

Türkiye Patent Enstitüsü'nden Ülker'e ödül

Ülker, Türkiye Patent Enstitüsü tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen "Türk Patent Ödülleri"nde "Marka Başvuru Dalı”nda ödüle layık görüldü.

Türk Patent Enstitüsü'nün 13–14 Şubat 2008 tarihlerinde düzenlediği "Patent Sisteminin Inovasyon Sürecine Katkısı" konulu uluslararası konferans kapsamında verdiği "Türk Patent Ödülleri"nde Patent Ligi bölümünde, Ülker markasının da sahibi olan Yıldız Holding "Marka Başvuru" dalında ödül aldı. 14 Şubat günü yapılan törende ödülü Ülker Kurumsal İletişim Müdürü Hakan Artış aldı.

 Ürünlerini 200'e yakin markayla Türkiye ve dünyaya ulaştıran Ülker,  2007 yılında toplam 253 adet marka başvurusu yaptı. Ülker, kurulduğu günden bu yana 'Türk ağız tadını' temel alarak tasarladığı ürünleriyle farklılaşmayı hedefliyor. Ülker Ar-Ge laboratuarlarında 2007 yılında 300'den fazla yeni ürün üzerinde çalışma yapıldı. Bu ürünlerden 100'ü sonuçlandırılıp yeni markalarla tüketicinin beğenisine sunuldu.

 Değerlendirme, başkanlığını Gazi Üniversitesi'nin yaptığı ve TÜBİTAK (Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu), TOSYÖV, (Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler, Serbest Meslek Mensupları ve Yöneticiler Vakfı), KOSGEB (Küçük ve Orta Ölçekli Sanayi Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı), TTGV, (Türkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı) ve TOBB (Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği) Üniversitesi'nden uzmanların yer aldığı jüri tarafından yapıldı.

 Türkiye Patent Enstitüsü, Türkiye'de sınai mülkiyet hakları konusunda farkındalık oluşturmak, ilgili kurum ve kuruluşları, sektör temsilcilerini bir araya getirmek, firmaların marka, patent ve tasarım konularında Avrupa Birliği yolunda artan rekabet koşullarında öne çıkmaları için ürünlerinin ve hizmetlerinin korunması amacına hizmet etmek ve basariyi ödüllendirerek teşvik etmek amacıyla 2006 yılından bu yana "Türk Patent Ödülleri"ni düzenliyor.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU