HABERLER

Türkiye’de ilk defa düzenlenen İstanbul 13 Yaş Okullar Ligi tamamlandı

Ülker’in desteği; İl Milli Eğitim Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürlüğü işbirliği ve TFF organizasyonu ile bu yıl Türkiye’de ilk defa düzenlenen TFF-Ülker İstanbul 13 Yaş Okullar Ligi;24 Mayıs 2016, Salı (dün) Riva’da düzenlenen şenlik ile sezonu kapattı.

Ülker’in desteği; İl Milli Eğitim Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürlüğü işbirliği ve TFF organizasyonu ile bu yıl Türkiye’de ilk defa düzenlenen TFF-Ülker İstanbul 13 Yaş Okullar Ligi;24 Mayıs 2016, Salı (dün) Riva’da düzenlenen şenlik ile sezonu kapattı.

U13 ligine, 2015-2016 eğitim öğretim sezonunda İstanbul’daki 38 ilçeden 380 okul ve 13 yaş grubundaki 12.000 sporcu katıldı. 

Futbolun okullarda yaygınlaştırılması, lisanssız kız ve erkek öğrencilerin futbol oynamaya teşvik edilmesi amacıyla Türkiye’de ilk defa düzenlenen TFF-Ülker İstanbul 13 Yaş Okullar Ligi, kapanış şenliği ile tamamlandı. Ülker ve TFF yetkilerinin katıldığı törende, yıl boyunca kendi aralarında mücadele eden sporcular ödüllendirildi ve madalyaları takdim edildi. 2015-2016 eğitim dönemi boyunca düzenlenen lig, İstanbul’da 38 ilçede toplam 380 okul ve 13 yaş grubundaki 12.000 sporcunun katılımı ile düzenlendi. Gelecek yıl daha da yaygınlaştırılması planlanan lig sayesinde sporun geniş kitlelere yayılması ve geleceğin sporcularının yetiştirilmesi hedefleniyor.

‘Grassroots - Çocuklar için Futbol’ projesi 10. yılında…

Kurumsal Sosyal Sorumluluk projelerinde spora önemli bir yer ayıran Ülker,  Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile gerçekleştirdiği “Grassroots - Çocuklar için Futbol” projesinin 10. yılını kutluyor. Bu yıl projenin kapsamını üç yeni proje (Futbol Okulları, İstanbul 13 Yaş Okullar Ligi ve Üniversite Okul Futbolu) ile genişleten Ülker, sadece bu yıl yaklaşık 60.000 çocuğa daha spor yaptırmayı amaçlıyor.
Tüm Türkiye’de daha çok çocuğa ulaşma hedefiyle projeler gerçekleştiren Ülker, bu yıl düzenlemeye başladığı bu üç proje ile yıl boyunca çocukların kişisel ve sosyal gelişimlerini destekleyip onları hareket etmeye teşvik ediyor. Çocukların sporu ve bünyesinde barındırdığı takım olma, rakibe saygı gibi değerleri bir yaşam biçimi haline getirmeleri için çalışıyor.

Proje, büyük bir altyapı hamlesine ilham kaynağı oldu

lker; Grassroots projesinin birleştirici ve çok yönlü geliştirici özelliklerinin yanı sıra, bugüne kadar yaptığı ve halen süren işbirlikleri ile spor dünyasına destek veren markaların çoğalmasına da katkıda bulunuyor. Yaptığı yatırımları sadece kulüplerle sınırlı tutmayan Ülker, 2007 yılından bu yana çalışmalarını altyapılara da destek verecek şekilde yapılandırıyor, bu sayede de ülkemizde sporun ve sporcunun gelişmesinde önemli bir rol oynuyor. Bu kapsamda ilgili federasyonlarla ortaklaşa gerçekleştirilen projelerle 2007’den bu yana 330 bine yakın çocuğa spor yapma imkanı sağlandı.
Bu projelerde eğitim alarak, Genç Milli ve kulüp alt yapı takımlarına transfer olan başarılı birçok oyuncu, geleceğe emin adımlarla ilerliyor. Bu oyuncuların bir kısmı ülkemizi Avrupa Şampiyonası ve Gençlik Olimpiyatı gibi büyük organizasyonlarda temsil ederken, bir kısmı da profesyonel kulüplerde oynayarak Milli Takımlar’a kadar yükselme başarısı gösterdi.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU