HABERLER

Tweet atana Ülker ürünü bedava

Ülker’in yeni kampanyasında para değil, tweet geçiyor; mutlu anlar çoğalıyor. Üniversite, stat ve alışveriş merkezlerinde gerçekleştirilen #tweetineulker kampanyasında bir tweet atana, bir Ülker ürünü ücretsiz. Bu haftasonu İstinye Park’ta kampanyaya katılan herkes, bir tweet karşılığı yirmi farklı Ülker ürününden birine sahip olacak.

Sosyal medyada etkin projelere imza atan Ülker, Twitter’da yeni bir kampanya başlattı. “Tweetine Ülker” isimli projede sadece bir tweet karşılığında, yirmi farklı Ülker ürününden dilediğinizi alabiliyorsunuz. Twitter mesajında #tweetineulker ve istediği ürünün adını yazanlar, arzu ettikleri lezzeti kampanya standından alabiliyorlar.

Geçtiğimiz hafta Starcity Outlet Center ve İstanbul Şehir Üniversitesi’nde tüketicilerle buluşan #tweetineulker standı, bu haftasonu İstinye Park Alışveriş Merkezi’nde olacak. Ülker, önümüzdeki aylarda da maçlarda ve üniversite koridorlarında “mutlu anlar” dağıtmaya devam edecek.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU