HABERLER

Üç yıldız futbolcu Ülker Metro için buluştu

Gökhan Süzen, Dirk Kuyt ve Hamit Altıntop, Metrosiklet’i test etti Dünyanın çikolata ile çalışan ilk motosikleti Metrosiklet, Türkiye turunu tamamladı. 7 Mayıs 2013 Salı günü, Metro Enerji Testi 2 projesinin İTÜ’de düzenlenen kapanışına yıldız futbolcular Beşiktaşlı Gökhan Süzen, Fenerbahçeli Dirk Kuyt ve Galatasaraylı Hamit Altıntop katıldı. Yıldız futbolcular, Metrosiklet’i test etti, ardından hayranlarına imza dağıttı.

Tüketicilerini dünyanın çikolata ile çalışan ilk motosikleti Metrosiklet ile buluşturmak amacıyla 11 şehirde 13 üniversite ve 18 AVM dolaşıp 800.000 kişiye ulaşan Metro Tırı, Türkiye turunu tamamladı. 7 Mayıs 2013 Salı günü İstanbul Teknik Üniversitesi’nde düzenlenen Metro Enerji Testi 2 kapanış etkinliği yıldız futbolcular Beşiktaşlı Gökhan Süzen, Fenerbahçeli Dirk Kuyt ve Galatasaraylı Hamit Altıntop'u buluşturdu.

Derbi öncesi biraraya gelen futbolcular, Metro çikolatasından üretilen enerji ile çalışan özel üretim motosikleti test etti. Gökhan, Kuyt ve Hamit, Metrosiklet’in çalışma prensibine dair bilgi aldı. Eğlenceli anlara sahne olan Metrosiklet testi sonrası futbolcular hayranlarıyla buluştu ve imza dağıttı.

Metrosiklet hakkında:
“Enerji Geliyorum Demez” sloganı ile tüketicilerine seslenen Ülker Metro, dünyada bir ilke daha imza attı ve bu kez bir motosiklete enerji verdi. İstanbul Teknik Üniversitesi Enerji Enstitüsü işbirliği ile hayata geçirilen Metro Enerji Testi 2 projesinde Metro enerjisi ile çalışan bir motosiklet üretildi.

Metro, 2011 yılındaki reklam kampanyasında, dünyada bir ilki gerçekleştirerek reklam filmini, Metro yiyen bisikletçilerin ürettiği elektrik enerjisi ile çekmişti. Proje, İTÜ Enerji Enstitüsü işbirliği ile gerçekleştirilmişti. Metro Enerji Testi 1’in ardından enerji konusundaki iddiasını daha ileri taşımak amacıyla İTÜ Enerji Enstitüsü işbirliği ile Metro enerjisi ile çalışan motosikleti üretti.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU