HABERLER

Ülkemiz ve Halkımız İçin Aralıksız Üretmeye Devam Ediyoruz…

Sadece ülkemiz değil tüm dünya hassas bir süreçten geçiyor. Toplum olarak yeni koronavirüs (COVID-19) riskine karşı Sağlık Bakanlığımızın 14 kuralını rehber kabul ederek hep birlikte mücadele ediyoruz.

Sadece ülkemiz değil tüm dünya hassas bir süreçten geçiyor. Toplum olarak yeni koronavirüs (COVID-19) riskine karşı Sağlık Bakanlığımızın 14 kuralını rehber kabul ederek hep birlikte mücadele ediyoruz.

Biliyoruz ki, bir gıda şirketi olarak böylesine hassas bir dönemde sorumluluğumuz çok büyük, Ülker olarak bu bilinçle ülkemiz için aralıksız çalışıyoruz. Halkımızın ürünlerimize kolayca ulaşmaya devam etmesi için üretim, dağıtım ve satış ekiplerimizle Sağlık Bakanlığı’nın 14 kuralı kapsamındaki tüm önlemleri temel alıyoruz. Hijyeni ve gıda güvenliğini her zaman olduğu gibi en üst seviyede tutarak üretmeye ve etkin dağıtım ağımızla ürünlerimizi raflara ulaştırmaya Türkiye genelinde devam ediyoruz.

Bu süreçte;  ürünlerimizin sizlere en iyi şekilde ulaşması için bize destek olan tüm tedarikçilerimize, bayilerimize, market, bakkal ve diğer tüm esnafımıza; özveri, kararlılık, dayanışma ruhuyla gece gündüz demeden işinin başında olan tüm çalışanlarımıza teşekkürü bir borç biliriz.

Halkımızın ürünlerimize ulaşabilmesi için, ülkemiz için, aralıksız çalışmaya devam edeceğiz.

Toplum olarak, tedbirleri en üst seviyede tutarak, bu zorlu günleri hep birlikte aşacağız.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU