HABERLER

Ülker, 2015'in ilk çeyreğinde 790 milyon lira ciro ve 92 milyon lira esas faaliyet karı açıkladı

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Türkiye’nin en büyük gıda şirketi Ülker’in 2015 yılı 1. çeyreğinde cirosu 790 milyon lira oldu. Şirketin esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtılabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti.

Ülker, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2015 yılı 1. çeyrek cirosunun 790 milyon lira olduğunu belirtti.

Şirketin 2015 1. çeyrek esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti. Ülker’in 2014 yılı aynı dönemde ise esas faaliyet karı 80 milyon, ana ortaklık net karı 51 milyon lira idi.

‘2015 yılında büyüme hızlanarak devam edecek’

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, şirketin performansı ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, sene sonu hedeflerimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarındaki belirsizlikler ve kur artışlarının maliyet üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir.

2015 yılı 1. çeyreğinde elde edilen 790 milyon gelir geçen seneye kıyasla sabit kalırken, ihracat yapılan ülkelerde siyasi ve sosyal önemli dalgalanmalar sonucunda ihracat gelirlerinde azalma yaşanmıştır. Yurt içi operasyonlarımız çift haneli büyüme kaydetmiş ve başarıyla büyümeye devam etmiştir. Özellikle 2. çeyrek ile birlikte büyümenin hızlanacağı ve yapılan verimlilik arttırıcı çalışmaların meyvelerini topluyor olacağız.”

Müşteri odaklı, rekabetçi, verimli ve yenilikçi olma azmimiz ile hem müşterilerimize hem paydaşlarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz. 2014 yılında uygulamaya başladığımız maliyet ve yatırım politikalarının etkisi ile de 2015 yılında hızlı bir büyüme bekliyoruz.”

    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU