HABERLER

Ülker, 2015'in ilk çeyreğinde 790 milyon lira ciro ve 92 milyon lira esas faaliyet karı açıkladı

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Türkiye’nin en büyük gıda şirketi Ülker’in 2015 yılı 1. çeyreğinde cirosu 790 milyon lira oldu. Şirketin esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtılabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti.

Ülker, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2015 yılı 1. çeyrek cirosunun 790 milyon lira olduğunu belirtti.

Şirketin 2015 1. çeyrek esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti. Ülker’in 2014 yılı aynı dönemde ise esas faaliyet karı 80 milyon, ana ortaklık net karı 51 milyon lira idi.

‘2015 yılında büyüme hızlanarak devam edecek’

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, şirketin performansı ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, sene sonu hedeflerimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarındaki belirsizlikler ve kur artışlarının maliyet üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir.

2015 yılı 1. çeyreğinde elde edilen 790 milyon gelir geçen seneye kıyasla sabit kalırken, ihracat yapılan ülkelerde siyasi ve sosyal önemli dalgalanmalar sonucunda ihracat gelirlerinde azalma yaşanmıştır. Yurt içi operasyonlarımız çift haneli büyüme kaydetmiş ve başarıyla büyümeye devam etmiştir. Özellikle 2. çeyrek ile birlikte büyümenin hızlanacağı ve yapılan verimlilik arttırıcı çalışmaların meyvelerini topluyor olacağız.”

Müşteri odaklı, rekabetçi, verimli ve yenilikçi olma azmimiz ile hem müşterilerimize hem paydaşlarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz. 2014 yılında uygulamaya başladığımız maliyet ve yatırım politikalarının etkisi ile de 2015 yılında hızlı bir büyüme bekliyoruz.”

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU