HABERLER

Ülker, 2015'in ilk çeyreğinde 790 milyon lira ciro ve 92 milyon lira esas faaliyet karı açıkladı

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Türkiye’nin en büyük gıda şirketi Ülker’in 2015 yılı 1. çeyreğinde cirosu 790 milyon lira oldu. Şirketin esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtılabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti.

Ülker, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2015 yılı 1. çeyrek cirosunun 790 milyon lira olduğunu belirtti.

Şirketin 2015 1. çeyrek esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti. Ülker’in 2014 yılı aynı dönemde ise esas faaliyet karı 80 milyon, ana ortaklık net karı 51 milyon lira idi.

‘2015 yılında büyüme hızlanarak devam edecek’

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, şirketin performansı ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, sene sonu hedeflerimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarındaki belirsizlikler ve kur artışlarının maliyet üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir.

2015 yılı 1. çeyreğinde elde edilen 790 milyon gelir geçen seneye kıyasla sabit kalırken, ihracat yapılan ülkelerde siyasi ve sosyal önemli dalgalanmalar sonucunda ihracat gelirlerinde azalma yaşanmıştır. Yurt içi operasyonlarımız çift haneli büyüme kaydetmiş ve başarıyla büyümeye devam etmiştir. Özellikle 2. çeyrek ile birlikte büyümenin hızlanacağı ve yapılan verimlilik arttırıcı çalışmaların meyvelerini topluyor olacağız.”

Müşteri odaklı, rekabetçi, verimli ve yenilikçi olma azmimiz ile hem müşterilerimize hem paydaşlarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz. 2014 yılında uygulamaya başladığımız maliyet ve yatırım politikalarının etkisi ile de 2015 yılında hızlı bir büyüme bekliyoruz.”

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU