HABERLER

Ülker, 2015'in ilk çeyreğinde 790 milyon lira ciro ve 92 milyon lira esas faaliyet karı açıkladı

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, yıl sonu hedefimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarında yaşanan belirsizlikler ve kurdaki artışın maliyetler üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir” dedi.

Türkiye’nin en büyük gıda şirketi Ülker’in 2015 yılı 1. çeyreğinde cirosu 790 milyon lira oldu. Şirketin esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtılabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti.

Ülker, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2015 yılı 1. çeyrek cirosunun 790 milyon lira olduğunu belirtti.

Şirketin 2015 1. çeyrek esas faaliyet karı 92 milyon, ana ortaklığa dağıtabilir net karı ise 37 milyon lira olarak gerçekleşti. Ülker’in 2014 yılı aynı dönemde ise esas faaliyet karı 80 milyon, ana ortaklık net karı 51 milyon lira idi.

‘2015 yılında büyüme hızlanarak devam edecek’

Ülker CEO’su Mehmet Tütüncü, şirketin performansı ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “2015 yılının ilk çeyreğinde açıkladığımız sonuçlar, sene sonu hedeflerimiz için iyi bir başlangıç olmuştur. İhracat pazarlarındaki belirsizlikler ve kur artışlarının maliyet üstündeki baskısına rağmen aldığımız sonuçlar, Ülker Bisküvi’nin güçlü mali ve operasyonel yapısını göstermektedir.

2015 yılı 1. çeyreğinde elde edilen 790 milyon gelir geçen seneye kıyasla sabit kalırken, ihracat yapılan ülkelerde siyasi ve sosyal önemli dalgalanmalar sonucunda ihracat gelirlerinde azalma yaşanmıştır. Yurt içi operasyonlarımız çift haneli büyüme kaydetmiş ve başarıyla büyümeye devam etmiştir. Özellikle 2. çeyrek ile birlikte büyümenin hızlanacağı ve yapılan verimlilik arttırıcı çalışmaların meyvelerini topluyor olacağız.”

Müşteri odaklı, rekabetçi, verimli ve yenilikçi olma azmimiz ile hem müşterilerimize hem paydaşlarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz. 2014 yılında uygulamaya başladığımız maliyet ve yatırım politikalarının etkisi ile de 2015 yılında hızlı bir büyüme bekliyoruz.”

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU