HABERLER

Ülker Albeni Kampanyası Felis’te ödül kazandı

Ülker “Albeni Bahane Star” kampanyası gençlere ulaştı ve MediaCat Felis’te ödüle layık görüldü

Yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlayan MediaCat Felis Ödülleri’nde Gençlik dalında Ülker “Albeni Bahane Star”  kampanyası ödüle layık görüldü. Albeni markasının yaratıcı medya çalışmaları Universal McCann tarafından gerçekleştiriliyor.

AC Nielsen araştırmalarına göre Albeni markasının pazar payının 1,5 puan yükseldiğini ve çikolata kaplamalı ürünler pazarında en büyük 3. marka olarak güçlendiğini belirten Ülker Çikolata Pazarlama Genel Müdürü Şebnem Nasi kampanya ile ilgili şu bilgileri verdi:

“Gençleri hedefleyen kampanyanın amacı, Albeni markasının ‘Bahanesi Çoook’ konseptini güçlendirmek, marka sadakatini ve tüketimini arttırmaktı. Reklam fikri, Albeni yemek için çeşitli bahaneleri olan 4 adayın “Türkiye’nin Bahane Starı” seçilmek için yarışması üzerine kuruluydu.”

Açıkhavada bir ilk!
Açıkhavada, durak üniteleri giydirilip durak içerisine oylama yapılabilecek dijital oylama tablosunun eklendiğini dile getiren Nasi, kampanyanın pek çok ilki barındırdığını söyledi: “Dijital oylama ile tüketicinin otobüs durağında oylama yapması sağlanarak bir ilk gerçekleştirildi. Türkiye’de ilk defa billboard’lara grafiti yazılar yazılarak tüketiciye adayların fanatiklerinin yazdığı hissi verildi. TV’de müzik ve gençlik kanalları daha yoğun kullanıldı. Adayların SMS aday numaraları bant reklamlar ile hatırlatıldı. reklamda oynayan yarışmacılar oylamada öne geçmek için radyo programlarına konuk oldular. Adaylarla ilgili son gelişmeler haber olarak internet sitelerine taşındı. Ayrıca Facebook’ta adayların profil sayfaları oluşturuldu ve tüketicilerin adaylarla iletişim kurması sağlandı. Kampanya toplamında, internet ve SMS yoluyla 1.057.000, duraklardan 230.000 oy kullanıldı. 26.975 kişi sitemize üye oldu.”
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU