Ülker Albeni Kampanyası Felis’te ödül kazandı
Ülker “Albeni Bahane Star” kampanyası gençlere ulaştı ve MediaCat Felis’te ödüle layık görüldü
AC Nielsen araştırmalarına göre Albeni markasının pazar payının 1,5 puan yükseldiğini ve çikolata kaplamalı ürünler pazarında en büyük 3. marka olarak güçlendiğini belirten Ülker Çikolata Pazarlama Genel Müdürü Şebnem Nasi kampanya ile ilgili şu bilgileri verdi:
“Gençleri hedefleyen kampanyanın amacı, Albeni markasının ‘Bahanesi Çoook’ konseptini güçlendirmek, marka sadakatini ve tüketimini arttırmaktı. Reklam fikri, Albeni yemek için çeşitli bahaneleri olan 4 adayın “Türkiye’nin Bahane Starı” seçilmek için yarışması üzerine kuruluydu.”
Açıkhavada bir ilk!
Açıkhavada, durak üniteleri giydirilip durak içerisine oylama yapılabilecek dijital oylama tablosunun eklendiğini dile getiren Nasi, kampanyanın pek çok ilki barındırdığını söyledi: “Dijital oylama ile tüketicinin otobüs durağında oylama yapması sağlanarak bir ilk gerçekleştirildi. Türkiye’de ilk defa billboard’lara grafiti yazılar yazılarak tüketiciye adayların fanatiklerinin yazdığı hissi verildi. TV’de müzik ve gençlik kanalları daha yoğun kullanıldı. Adayların SMS aday numaraları bant reklamlar ile hatırlatıldı. reklamda oynayan yarışmacılar oylamada öne geçmek için radyo programlarına konuk oldular. Adaylarla ilgili son gelişmeler haber olarak internet sitelerine taşındı. Ayrıca Facebook’ta adayların profil sayfaları oluşturuldu ve tüketicilerin adaylarla iletişim kurması sağlandı. Kampanya toplamında, internet ve SMS yoluyla 1.057.000, duraklardan 230.000 oy kullanıldı. 26.975 kişi sitemize üye oldu.”
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU