HABERLER

Ülker Albeni Kampanyası Felis’te ödül kazandı

Ülker “Albeni Bahane Star” kampanyası gençlere ulaştı ve MediaCat Felis’te ödüle layık görüldü

Yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlayan MediaCat Felis Ödülleri’nde Gençlik dalında Ülker “Albeni Bahane Star”  kampanyası ödüle layık görüldü. Albeni markasının yaratıcı medya çalışmaları Universal McCann tarafından gerçekleştiriliyor.

AC Nielsen araştırmalarına göre Albeni markasının pazar payının 1,5 puan yükseldiğini ve çikolata kaplamalı ürünler pazarında en büyük 3. marka olarak güçlendiğini belirten Ülker Çikolata Pazarlama Genel Müdürü Şebnem Nasi kampanya ile ilgili şu bilgileri verdi:

“Gençleri hedefleyen kampanyanın amacı, Albeni markasının ‘Bahanesi Çoook’ konseptini güçlendirmek, marka sadakatini ve tüketimini arttırmaktı. Reklam fikri, Albeni yemek için çeşitli bahaneleri olan 4 adayın “Türkiye’nin Bahane Starı” seçilmek için yarışması üzerine kuruluydu.”

Açıkhavada bir ilk!
Açıkhavada, durak üniteleri giydirilip durak içerisine oylama yapılabilecek dijital oylama tablosunun eklendiğini dile getiren Nasi, kampanyanın pek çok ilki barındırdığını söyledi: “Dijital oylama ile tüketicinin otobüs durağında oylama yapması sağlanarak bir ilk gerçekleştirildi. Türkiye’de ilk defa billboard’lara grafiti yazılar yazılarak tüketiciye adayların fanatiklerinin yazdığı hissi verildi. TV’de müzik ve gençlik kanalları daha yoğun kullanıldı. Adayların SMS aday numaraları bant reklamlar ile hatırlatıldı. reklamda oynayan yarışmacılar oylamada öne geçmek için radyo programlarına konuk oldular. Adaylarla ilgili son gelişmeler haber olarak internet sitelerine taşındı. Ayrıca Facebook’ta adayların profil sayfaları oluşturuldu ve tüketicilerin adaylarla iletişim kurması sağlandı. Kampanya toplamında, internet ve SMS yoluyla 1.057.000, duraklardan 230.000 oy kullanıldı. 26.975 kişi sitemize üye oldu.”
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU