HABERLER

Ülker Albeni Kampanyası Felis’te ödül kazandı

Ülker “Albeni Bahane Star” kampanyası gençlere ulaştı ve MediaCat Felis’te ödüle layık görüldü

Yaratıcı medya fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlayan MediaCat Felis Ödülleri’nde Gençlik dalında Ülker “Albeni Bahane Star”  kampanyası ödüle layık görüldü. Albeni markasının yaratıcı medya çalışmaları Universal McCann tarafından gerçekleştiriliyor.

AC Nielsen araştırmalarına göre Albeni markasının pazar payının 1,5 puan yükseldiğini ve çikolata kaplamalı ürünler pazarında en büyük 3. marka olarak güçlendiğini belirten Ülker Çikolata Pazarlama Genel Müdürü Şebnem Nasi kampanya ile ilgili şu bilgileri verdi:

“Gençleri hedefleyen kampanyanın amacı, Albeni markasının ‘Bahanesi Çoook’ konseptini güçlendirmek, marka sadakatini ve tüketimini arttırmaktı. Reklam fikri, Albeni yemek için çeşitli bahaneleri olan 4 adayın “Türkiye’nin Bahane Starı” seçilmek için yarışması üzerine kuruluydu.”

Açıkhavada bir ilk!
Açıkhavada, durak üniteleri giydirilip durak içerisine oylama yapılabilecek dijital oylama tablosunun eklendiğini dile getiren Nasi, kampanyanın pek çok ilki barındırdığını söyledi: “Dijital oylama ile tüketicinin otobüs durağında oylama yapması sağlanarak bir ilk gerçekleştirildi. Türkiye’de ilk defa billboard’lara grafiti yazılar yazılarak tüketiciye adayların fanatiklerinin yazdığı hissi verildi. TV’de müzik ve gençlik kanalları daha yoğun kullanıldı. Adayların SMS aday numaraları bant reklamlar ile hatırlatıldı. reklamda oynayan yarışmacılar oylamada öne geçmek için radyo programlarına konuk oldular. Adaylarla ilgili son gelişmeler haber olarak internet sitelerine taşındı. Ayrıca Facebook’ta adayların profil sayfaları oluşturuldu ve tüketicilerin adaylarla iletişim kurması sağlandı. Kampanya toplamında, internet ve SMS yoluyla 1.057.000, duraklardan 230.000 oy kullanıldı. 26.975 kişi sitemize üye oldu.”
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU