Ülker Avrupa Şampiyonası’na hazır
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Euro 2008 için Türk ulusal takımının ana sponsoru olan Ülker’in sponsorluk kampanyası kapsamında 2007’den itibaren, ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi satışa sunduğunu bildirdi.
Şeker, spor sponsorluğu için yıllık 38 milyon dolar yatırım yapıldığını kaydederek Ülker’in, basketbol ve futbol olmak üzere sporun iki dalında sponsorluk yaptığını söyledi. Ülker’in aynı zamanda dört büyük takımın da sponsoru olduğunu belirten Şeker, sponsorlukların marka bilinirliliği açısından önemine dikkat çekti. Türk ulusal takımının Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlandığını anımsatan Şeker, Ülker’in de Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı.
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU