Ülker Avrupa Şampiyonası’na hazır
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Euro 2008 için Türk ulusal takımının ana sponsoru olan Ülker’in sponsorluk kampanyası kapsamında 2007’den itibaren, ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi satışa sunduğunu bildirdi.
Şeker, spor sponsorluğu için yıllık 38 milyon dolar yatırım yapıldığını kaydederek Ülker’in, basketbol ve futbol olmak üzere sporun iki dalında sponsorluk yaptığını söyledi. Ülker’in aynı zamanda dört büyük takımın da sponsoru olduğunu belirten Şeker, sponsorlukların marka bilinirliliği açısından önemine dikkat çekti. Türk ulusal takımının Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlandığını anımsatan Şeker, Ülker’in de Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı.
-
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
-
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU