HABERLER

Ülker Avrupa Şampiyonası’na hazır

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Euro 2008 için Türk ulusal takımının ana sponsoru olan Ülker’in sponsorluk kampanyası kapsamında 2007’den itibaren, ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi satışa sunduğunu bildirdi. 

Şeker, kampanyada, ulusal takım görseli ile giydirilen 2 bin 500 aracın her hafta 214 bin satış noktasını ziyaret ettiğini araçların 6 ayda 61 milyon kilometre yol kat ettiğini söyledi. Ülker’in ulusal takım sponsorluğu hakkında bilgi veren Şeker, Ülker’in, 33 yıldır sporla iç içe olduğunu belirterek, marka ve duygu birlikteliği, marka bilinirliği için spora yatırım yaptıklarını anlattı.

Şeker, spor sponsorluğu için yıllık 38 milyon dolar yatırım yapıldığını kaydederek Ülker’in, basketbol ve futbol olmak üzere sporun iki dalında sponsorluk yaptığını söyledi. Ülker’in aynı zamanda dört büyük takımın da sponsoru olduğunu belirten Şeker, sponsorlukların marka bilinirliliği açısından önemine dikkat çekti. Türk ulusal takımının Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlandığını anımsatan Şeker, Ülker’in de Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı.
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu

      Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den robot projesi

      Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...

      DEVAMINI OKU