Ülker Avrupa Şampiyonası’na hazır
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Euro 2008 için Türk ulusal takımının ana sponsoru olan Ülker’in sponsorluk kampanyası kapsamında 2007’den itibaren, ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi satışa sunduğunu bildirdi.
Şeker, spor sponsorluğu için yıllık 38 milyon dolar yatırım yapıldığını kaydederek Ülker’in, basketbol ve futbol olmak üzere sporun iki dalında sponsorluk yaptığını söyledi. Ülker’in aynı zamanda dört büyük takımın da sponsoru olduğunu belirten Şeker, sponsorlukların marka bilinirliliği açısından önemine dikkat çekti. Türk ulusal takımının Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlandığını anımsatan Şeker, Ülker’in de Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı.
-
Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....
DEVAMINI OKU -
Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den yeni nesil reklam filmi
Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....
DEVAMINI OKU -
Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....
DEVAMINI OKU