Ülker Avrupa Şampiyonası’na hazır
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Euro 2008 için Türk ulusal takımının ana sponsoru olan Ülker’in sponsorluk kampanyası kapsamında 2007’den itibaren, ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi satışa sunduğunu bildirdi.
Şeker, spor sponsorluğu için yıllık 38 milyon dolar yatırım yapıldığını kaydederek Ülker’in, basketbol ve futbol olmak üzere sporun iki dalında sponsorluk yaptığını söyledi. Ülker’in aynı zamanda dört büyük takımın da sponsoru olduğunu belirten Şeker, sponsorlukların marka bilinirliliği açısından önemine dikkat çekti. Türk ulusal takımının Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlandığını anımsatan Şeker, Ülker’in de Avrupa ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı.
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU