Ülker, basketbola desteği ULEB’le dünyaya da açtı
AVRUPA’nın en büyük basketbol organizasyonlarından birisi olan ULEB Kupası’nda Final 8’in resmi global sponsorları arasında yer alan Ülker’in Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, "Sponsorluğu uluslararası düzeye taşıdık, bu markalarımıza da olumlu etki yaptı. Cola Turka markası en çok hatırlanan kola markaları sıralamasında 2. sırayı aldı" dedi.
YATIRIM YAPTIK SEKTÖR CANLANDI: Yaptığı yatırımların yanı sıra spora ilişkin sosyal sorumluluk projelerinin de katkısıyla Türk basketboluna önemli katkılar sağladıklarını söyleyen Şeker, Sektörde yatırımın Ülker’le candandığını vurgulayarak şöyle konuştu: "Örneğin Beşiktaş ve Galatasaray takımları ULEB’te Türkiye’yi başarıyla temsil ederek yarıştı. Beko 10 milyon dolar ödeyerek Türkiye Basketbol liginin 4 yıl süre ile isim sponsoru oldu. NTV Türkiye Basketbol liginin yayın haklarını 3 yıl süre ile satın aldı. Euroleague Türkiye yayın hakları bir önceki sezona göre 2 kat değer kazandı ve maç yayınları iki farklı yayıncı kuruluş tarafından satın alındı. 2006/2007 Play-off final maçlarını ortalama 10.000 seyirci takip etti. Efes Pilsen, Telekom, Pınar KSK, Banvit gibi takımlar bir önceki sezona göre artan rekabeti karşılayabilmek için yatırımlarını yükseltti."
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU -
Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...
DEVAMINI OKU