HABERLER

Ülker, basketbola desteği ULEB’le dünyaya da açtı

AVRUPA’nın en büyük basketbol organizasyonlarından birisi olan ULEB Kupası’nda Final 8’in resmi global sponsorları arasında yer alan Ülker’in Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, "Sponsorluğu uluslararası düzeye taşıdık, bu markalarımıza da olumlu etki yaptı. Cola Turka markası en çok hatırlanan kola markaları sıralamasında 2. sırayı aldı" dedi.

ÖNEMLİ ADIM ATTIK: Ülker’in, ULEB Kupası Final 8’de UNICEF, Nike ve Eurosport 2 ile aynı sponsorluk statüsüne sahip olduğunu ifade eden Şeker, "33 yıldır olduğu gibi bundan sonra da Ülker’in ve Türkiye’nin basketboldaki duruşunu güçlendirmeye devam edeceğiz. ULEB Kupası Final 8’i desteklemek, basketbolu kitlelere ulaştırma amacımız yolunda bizim için önemli bir adım oldu. Futbol ve basketbol başta olmak üzere değişik branşlarda Türk sporuna yılda 38 milyon dolarlık destek sağladık" diye konuştu.

YATIRIM YAPTIK SEKTÖR CANLANDI: Yaptığı yatırımların yanı sıra spora ilişkin sosyal sorumluluk projelerinin de katkısıyla Türk basketboluna önemli katkılar sağladıklarını söyleyen Şeker, Sektörde yatırımın Ülker’le candandığını vurgulayarak şöyle konuştu: "Örneğin Beşiktaş ve Galatasaray takımları ULEB’te Türkiye’yi başarıyla temsil ederek yarıştı. Beko 10 milyon dolar ödeyerek Türkiye Basketbol liginin 4 yıl süre ile isim sponsoru oldu. NTV Türkiye Basketbol liginin yayın haklarını 3 yıl süre ile satın aldı. Euroleague Türkiye yayın hakları bir önceki sezona göre 2 kat değer kazandı ve maç yayınları iki farklı yayıncı kuruluş tarafından satın alındı. 2006/2007 Play-off final maçlarını ortalama 10.000 seyirci takip etti. Efes Pilsen, Telekom, Pınar KSK, Banvit gibi takımlar bir önceki sezona göre artan rekabeti karşılayabilmek için yatırımlarını yükseltti." 
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU