Ülker bu yıl da ‘iyi yaşam markası’ seçildi
Atıştırmalık gıda sektöründe Türkiye’nin öncü ve lider markası Ülker, Nielsen ve Sustainable Brands Istanbul işbirliğiyle gerçekleştirilen...
Atıştırmalık gıda sektöründe Türkiye’nin öncü ve lider markası Ülker, Nielsen ve Sustainable Brands Istanbul işbirliğiyle gerçekleştirilen “İyi Yaşam Araştırması”nda, üst üste ikinci kez iyi yaşama ulaştıran gıda markası seçildi.
Ülker; tüketicilerin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan “Good Life/İyi Yaşam Araştırması”na göre, gıda sektöründe üst üste ikinci kez “iyi yaşam markası” seçildi.
Araştırma şirketi Nielsen ve Sustainable Brands Istanbul işbirliğiyle gerçekleştirilen araştırmada tüketiciler için iyi bir yaşamın ne anlama geldiğini tespit edip, yaşamlarındaki bu yeni hedeflere ulaşma sürecinde markaların kendilerine nasıl destek verdiğiyle ilgili düşünceleri ortaya konuyor.
“TÜKETİCİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ”
Sustainable Brands Istanbul etkinliği kapsamında düzenlenen ödül töreninde konuşan Ülker Pazarlama Lideri Aslı Özen Turhan, Ülker’in tüketicisiyle uzun soluklu, güçlü duygusal bağa dayanan bir ilişkisi olduğunu dile getirdi. Turhan sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimiz, Ülker’i çocukluklarının bir parçası olarak görüyor. Ürünlerimizin kalitesi, değişmeyen lezzeti, güvenilir olması, yenilikçilik anlayışı, müşteri memnuniyeti, geniş ürün yelpazesi ve ait olduğu topluma karşı duyduğumuz sorumluluk, tüketicimizin gözünde bizi en sevilen marka yapıyor. Hem ürün geliştirme sürecinde hem de ürünün rafa çıkmasından sonra tüketicilerden alınan geri bildirimleri yakından takip ediyor ve öğrendiklerimizle markalarımıza değer katmaya devam ediyoruz. Bu ödülü üst üste ikinci kez kazanmanın mutluluğunu yaşıyor, tüketicilerimize çok teşekkür ediyoruz, onları mutlu etmek, iyi yaşama ulaştıran marka olmaya devam etmek için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz”
-
Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....
DEVAMINI OKU -
Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den yeni nesil reklam filmi
Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....
DEVAMINI OKU -
Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....
DEVAMINI OKU