HABERLER

Ülker, Café Crown ve Dankek 8 Kek Kristal Elma ile ödüllendirildi

Café Crown ve Dankek 21. Kristal Elma Töreni’nde birincilik ödülüne layık görüldü. Café Crown “En İyi Kurumsal Web Sitesi” kategorisinde, Dankek 8 Kek ise “Rich Medya Banner”da Kristal Elma kazandı. Ülker, “Futbol nerede biz oradayız” kampanyasının sokak futbolu banner’ları ile “Standart Banner” kategorisinde üçüncü oldu.

Cafe Crown Ana Sayfa
Dankek 8 Kek
Dankek
Sokak futbolu banner

Ülker, Café Crown ve Dankek 8 Kek’e Kristal Elma ödülü geldi. Café Crown kurumsal web sitesi, 21. Kristal Elma (2008-2009) organizasyonunda, “En İyi Kurumsal Web Sitesi” kategorisinde, Dankek 8 Kek ise “Rich Medya Banner” dalında birinciliğe, Ülker, “futbol nerede biz oradayız” kampanyasının sokak futbolu banner’ları ile “Standart Banner” kategorisinde üçüncülüğe layık görüldü.

Café Crown’un web sitesinde, ürünlerin tanıtımı, mağazalar ile ilgili bilgiler, marka ile ilgili haberler, gençlik aktiviteleri ve reklam filmleri bulunuyor. Bunun yanında sitede eğlenceli vakit geçirmek isteyen ziyaretçiler için eğlenceli oyunlar da var. Café Crown markası için hazırlanan kurumsal web sitesi yaratıcı, eğlenceli ve hareketli bir şekilde tasarlandı. Her bir sayfanın kendine özgü tasarım ve animasyona sahip olacak şekilde üretildiği sitede özellikle 3D modellemeler ve animasyonlar dikkat çekiyor.

Sitenin ana sayfası, kullanıcıyı açık hava sineması, okulu, kafesi, gazete bayisi ve lunaparkı olan küçük bir şehrin içine çekiyor. “Café Crown Ailesi” başlığında Café Crown ürünleri tanıtılırken, “Reklamlar” kısmında Café Crown'ın televizyon reklamlarına ulaşılabiliyor. “Eğlence” kısmında Cafe Crown'ın internette yayına giren oyunlarını oynamak, 7’den 70’e herkesi hoptekletmek ve duvar kağıtlarını yüklemek mümkün. “Bizden Haberler” kısmında ise Cafe Crown hakkındaki haberlere, basın bültenlerine, üniversite aktivitelerine ve sponsorluklara yer veriliyor. Sitede ayrıca ödüllü bir anket kurgusu da yer alıyor.

Cafe Crown Sitesini ziyaret etmek için tıklayınız...

Dankek 8 Kek seçme derdini bitirdi
İki farklı lezzeti bir arada sunmasıyla bir ilke imza atan Dankek 8 Kek, internaktif banner çalışması ile Kristal Elma’yı kucakladı. Dankek 8 Kek’in Şubat ve Mart aylarında 19 web sitesinde yayınlanan interaktif bannerlerı toplamda 60 milyon kez görüntülendi, 150 bin tık aldı.

Dankek 8 Kek internette de hedef kitlesi ile buluştu. Gençlerin ilgisini çekecek, merak uyandıracak, bugüne kadar yapılmamış, yaratıcı ve farklı bir banner oluşturmak amacıyla çıkılan yol, Kristal Elma ödülü ile taçlandı. Bu banner’lar için detaylı bir prodüksiyon yapılırken, kostümler de özel olarak hazırlandı. Öncelikle seçme derdini en iyi şekilde anlatan iki farklı video banner oluşturuldu. Kendini çaresizce seçtirmeye çalışan bir çikolata ile buna karşılık vermek için elinden geleni yapan bir muz ve bir portakalın komik halleri izleyenleri güldürdü. Bir çeşidi seçmek için banner’ın üzerine gelindiğinde ise çekişme başladı. Ve sonunda görüldü ki; “Artık seçme derdi yok çünkü Dankek 8 Kek var…” Dankek 8 Kek, 8 rakamı şeklindeki farklı tasarımı ve iki farklı lezzeti bir arada sunuyor olmasıyla sektörde bir fark yarattı. Ayrıca Dankek 8 Kek reklam filmiyle de çikolata şekerleme ve çerez kategorisinde ikincilik ödülü aldı.

Dankek 8 Kek Banner'ını izlemek için tıklayınız...

 

Sokak futbolu banner’ı da ödül aldı
Ülker, sokak futbolu banner’ları ile de “Standart Banner” kategorisinde üçüncü oldu.

"Ülker Futbol Nerede Biz Oradayız" kampanyası kapsamında hazırlanan interaktif banner uygulaması ile kullanıcılar, her an her yerde futbol keyfini internetten de yaşamış oldu. Özellikle futbol sitelerinde ve gençlerin yoğun olduğu sosyal platformlarda yayınlanan banner, Türkiye ortalamasının çok üstünde olan % 11 seviyesinde tıklanma oranına ulaştı.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU