HABERLER

Ülker Çikolata Atölyesi, real,- Hipermarketlerde

Türkiye’nin en ünlü çikolatası Ülker Çikolata, herkesi çikolata dünyasında keyifli bir yolculuğa davet ediyor. 26 Ekim tarihine kadar real,- Hipermarketleri’nde kurulacak atölyede yediden yetmişe herkes hem eğlenecek hem çikolata yapacak. Ayrıca tüketicileri bu tarihler boyunca real,- Hipermarketleri’nde hediyeler ve sürprizler bekliyor

Ülker’in çikolata, bisküvi, kekleri real,-  Hipermarketleri’nin içinde özel bir alanda tüketicisi ile buluşuyor. 13-26 Ekim tarihleri arasında real,-  İstanbul; Kartal, Beylikdüzü, Ümraniye, Fulya, Bayrampaşa, Merter, real,-   Ankara Bilkent, Etlik, real,-   Adana, Real Konya ve real,-  İzmit ve Antalya mağazalarında tüketicileri kazı kazan aktiviteleri ile hediyeler ve sürprizler bekliyor.

“Ülker Çikolata Atölyesi” de 22-23 Ekim tarihleri arasında real,-   mağazalarında başta çocuklar olmak üzere herkesi çikolata yapmayı denemek üzere bekliyor olacak. Uzmanlar yardımıyla değişik kalıplarda kendi çikolatalarını yapacak olan yediden yetmişe herkese yaptıkları çikolata hediye edilecek. Ülker Çikolata Atölyesi ile çikolata severler kendi seçtikleri çeşnilerle muhteşem lezzette çikolatalar yapma ve market alışverişlerinin sonunda kendi yaptıkları çikolatalar ile kendilerini sevdiklerini mutlu etme şansı bulacak.

real,-  Hipermarketleri’nin içindeki özel alana gelen tüketiciler Halley 10’lu,  Pötibör 1 kg, Metro 10’lu, Metro 5’li, Albeni 5’li, Çikolatalı Gofret 5’li, Çokonat 5’li ürünlerini çeşitli promosyonlar ile satın alma imkanı bulacaklar.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU