HABERLER

Ülker Çikolata markası, Ülker Golden Çikolata olarak yenilendi

Türkiye’nin çikolata klasiği Ülker Çikolata, kalitesi ve lezzetine sadık kalarak adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniliyor. Üstelik yenilikler sadece ‘markayla’ sınırlı değil. Ülker Golden Çikolata daha dinamik tasarıma sahip ambalajıyla tüketiciye sunuluyor.

Türkiye çikolata pazarının yüzde 51’ini yöneten Ülker, artık bir klasik olan Ülker Çikolata’nın adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniledi.

Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, Ülker markasının 1944 yılından bu yana gıda sektöründe pek çok alanda büyüyen şirketler topluluğunun adı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker Şirketler Topluluğu bünyesindeki bazı ürünler sadece ‘Ülker’ markasıyla anılıyor. Artık ürünlerimizin bazılarında yeni markalarımızın ön plana çıkarak, Ülker markasının üretici firma olarak kalmasını arzu ediyoruz. Bu stratejinin bir parçası olarak Ülker Çikolata’yı, Ülker Golden Çikolata markasıyla yeniledik.”

Ülker’in çikolata pazarında sahip olduğu yüzde 51 payın, yüzde 40’ının solid çikolata markası Ülker Çikolata’dan kaynaklandığını belirten Ülker Gıda Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Şebnem Nasi de yeni marka ve ambalaj değişikliği ile ürünün daha da güçleneceğini vurguladı. Nasi, “Ürünümüzün kalitesi ve tadına sadık kalarak, ismini ve ambalajını markalaşma stratejisi doğrultusunda yeniledik. Tüketicilerde değerli ve kaliteli duyguları uyandıran Golden ismi, Ülker Çikolata’nın değerleriyle örtüşüyor. Ambalaj tasarımlarımızı da yine tüketicinin hafızasında yer eden renkleri değiştirmeden yenileme yoluna gittik. Beğenilen tasarımlarımızı daha dinamik bir hale getirdik” dedi.

Sütlü, Fındıklı, Antepfıstıklı, Bademli ve Bitter çeşitleri bulunan Ülker Golden Çikolata, “Şimdi Tam Zamanı” temalı bir reklam kampanyası ile desteklenecek.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU