HABERLER

Ülker Çikolata markası, Ülker Golden Çikolata olarak yenilendi

Türkiye’nin çikolata klasiği Ülker Çikolata, kalitesi ve lezzetine sadık kalarak adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniliyor. Üstelik yenilikler sadece ‘markayla’ sınırlı değil. Ülker Golden Çikolata daha dinamik tasarıma sahip ambalajıyla tüketiciye sunuluyor.

Türkiye çikolata pazarının yüzde 51’ini yöneten Ülker, artık bir klasik olan Ülker Çikolata’nın adını Ülker Golden Çikolata olarak yeniledi.

Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, Ülker markasının 1944 yılından bu yana gıda sektöründe pek çok alanda büyüyen şirketler topluluğunun adı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker Şirketler Topluluğu bünyesindeki bazı ürünler sadece ‘Ülker’ markasıyla anılıyor. Artık ürünlerimizin bazılarında yeni markalarımızın ön plana çıkarak, Ülker markasının üretici firma olarak kalmasını arzu ediyoruz. Bu stratejinin bir parçası olarak Ülker Çikolata’yı, Ülker Golden Çikolata markasıyla yeniledik.”

Ülker’in çikolata pazarında sahip olduğu yüzde 51 payın, yüzde 40’ının solid çikolata markası Ülker Çikolata’dan kaynaklandığını belirten Ülker Gıda Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Şebnem Nasi de yeni marka ve ambalaj değişikliği ile ürünün daha da güçleneceğini vurguladı. Nasi, “Ürünümüzün kalitesi ve tadına sadık kalarak, ismini ve ambalajını markalaşma stratejisi doğrultusunda yeniledik. Tüketicilerde değerli ve kaliteli duyguları uyandıran Golden ismi, Ülker Çikolata’nın değerleriyle örtüşüyor. Ambalaj tasarımlarımızı da yine tüketicinin hafızasında yer eden renkleri değiştirmeden yenileme yoluna gittik. Beğenilen tasarımlarımızı daha dinamik bir hale getirdik” dedi.

Sütlü, Fındıklı, Antepfıstıklı, Bademli ve Bitter çeşitleri bulunan Ülker Golden Çikolata, “Şimdi Tam Zamanı” temalı bir reklam kampanyası ile desteklenecek.
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU