HABERLER

Ülker, çikolata ve şekerleme alanında, Küresel Top 100 listesinde 11. sırada

Dünyanın önde gelen çikolata ve şekerleme sektörü yayını Candy Industry tarafından 9 yıldan bu yana hazırlanan Küresel Top 100 listesinde Ülker 11. sıraya yerleşti. 

Ülker çikolata ve şekerleme alanında gösterdiği faaliyetleriyle Candy Industry dergisinin Ocak sayısında yayınlanan ve 2009 verileri baz alınarak oluşturulmuş Küresel Top 100 listesinde 11. sırada yer aldı. Ülker, 2007 yılı listesinde 15, 2008 yılı listesinde ise 12. sırada yer alıyordu.

Ocak sayısında, ayrıca, Godiva’yı altın fırsat olarak ele alan ve kapağına taşıyan Candy Industry dergisi, çikolata ve şekerleme sektöründe dünyada yakından takip edilen yayınlardan biri. Dergi, 9 yıldan bu yana, her yıl Küresel Top 100 listesi yayınlıyor. Liste, tüm dünyada çikolata ve şekerleme sektörlerinde faaliyet gösteren şirketlerin ciro, çalışan sayısı ve üretim tesisi sayısı bazında değerlendirilmesiyle hazırlanıyor.

Ülker’in listenin üst sıralarında yer alması ve yerini her geçen yıl daha da güçlendirmesinin temelinde, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarını belirleyerek, yenilikçi, güvenilir ve lezzetli ürünleri doğru zamanda tüketicilerin beğenisine sunması yatıyor. Yıldız Holding’in Ar-Ge’ye verdiği önemin bir sonucu olarak, Ülker markası her yıl portföyünü yenilikçi ve farklı ürünlerle geliştirmeye devam ediyor. Ülker markalı ürünlerin tüm ülke çapında geniş bir satış ağıyla en küçük satış noktasında bile bulunabilir olması da bu başarının arkasındaki önemli bir sebep.
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU