HABERLER

Ülker, çikolata ve şekerleme alanında, Küresel Top 100 listesinde 11. sırada

Dünyanın önde gelen çikolata ve şekerleme sektörü yayını Candy Industry tarafından 9 yıldan bu yana hazırlanan Küresel Top 100 listesinde Ülker 11. sıraya yerleşti. 

Ülker çikolata ve şekerleme alanında gösterdiği faaliyetleriyle Candy Industry dergisinin Ocak sayısında yayınlanan ve 2009 verileri baz alınarak oluşturulmuş Küresel Top 100 listesinde 11. sırada yer aldı. Ülker, 2007 yılı listesinde 15, 2008 yılı listesinde ise 12. sırada yer alıyordu.

Ocak sayısında, ayrıca, Godiva’yı altın fırsat olarak ele alan ve kapağına taşıyan Candy Industry dergisi, çikolata ve şekerleme sektöründe dünyada yakından takip edilen yayınlardan biri. Dergi, 9 yıldan bu yana, her yıl Küresel Top 100 listesi yayınlıyor. Liste, tüm dünyada çikolata ve şekerleme sektörlerinde faaliyet gösteren şirketlerin ciro, çalışan sayısı ve üretim tesisi sayısı bazında değerlendirilmesiyle hazırlanıyor.

Ülker’in listenin üst sıralarında yer alması ve yerini her geçen yıl daha da güçlendirmesinin temelinde, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarını belirleyerek, yenilikçi, güvenilir ve lezzetli ürünleri doğru zamanda tüketicilerin beğenisine sunması yatıyor. Yıldız Holding’in Ar-Ge’ye verdiği önemin bir sonucu olarak, Ülker markası her yıl portföyünü yenilikçi ve farklı ürünlerle geliştirmeye devam ediyor. Ülker markalı ürünlerin tüm ülke çapında geniş bir satış ağıyla en küçük satış noktasında bile bulunabilir olması da bu başarının arkasındaki önemli bir sebep.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU