Ülker Çizi’nin şimdi mini boyu da var
Ülker’in kraker kategorisindeki lider markası Çizi, farklı mini formatıyla tüketicisiyle buluşuyor. Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak. Ülker Çizi, kraker kategorisindeki yeniliklerin öncüsü olarak bu farklı ürün ve paket formatı ile yine bir ilke imza atıyor olacak.
Ülker’in kraker kategorisindeki lider markası Çizi, farklı mini formatıyla tüketicisiyle buluşuyor. Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak. Ülker Çizi, kraker kategorisindeki yeniliklerin öncüsü olarak bu farklı ürün ve paket formatı ile yine bir ilke imza atıyor olacak.
Türkiye'nin ilk peynirli krakeri olarak 1985'ten beri piyasada yer alan Çizi, “Atıştırın, açlığınızı yatıştırın” sloganı ile tüketicisine sesleniyor. Çizi özellikle tüketicinin açlık bastırma ihtiyacına cevap veriyor. Çizi sadece Türkiye’deki gençlerin açlık bastırırken tercih ettiği kraker olmakla kalmayıp İngiltere, Almanya gibi ülkerlerin bulunduğu 26 ülkeye de ihraç ediliyor.
Çizi’nin dijital ortamda da tüketicisiyle kuvvetli bir bağı var. Çizi’nin Facebook’ta 1 milyonun üzerinde hayranı bulunuyor. Sahip olduğu bu hayran kitlesi ile Çizi hızlı tüketim sektöründe en fazla hayranı olan marka konumunda.
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU