HABERLER

Ülker Çizi’nin şimdi mini boyu da var

Ülker’in kraker kategorisindeki lider markası Çizi, farklı mini formatıyla tüketicisiyle buluşuyor. Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak. Ülker Çizi, kraker kategorisindeki yeniliklerin öncüsü olarak bu farklı ürün ve paket formatı ile yine bir ilke imza atıyor olacak.

Ülker’in kraker kategorisindeki lider markası Çizi, farklı mini formatıyla tüketicisiyle buluşuyor. Tek atımlık mini boy Çizi ile artık tüketiciler ufak ufak atıştırarak, açlığını yatıştıracak. Ülker Çizi, kraker kategorisindeki yeniliklerin öncüsü olarak bu farklı ürün ve paket formatı ile yine bir ilke imza atıyor olacak.

Türkiye'nin ilk peynirli krakeri olarak 1985'ten beri piyasada yer alan Çizi, “Atıştırın, açlığınızı yatıştırın” sloganı ile  tüketicisine sesleniyor. Çizi özellikle tüketicinin açlık bastırma ihtiyacına cevap veriyor. Çizi sadece Türkiye’deki gençlerin açlık bastırırken tercih ettiği kraker olmakla kalmayıp İngiltere, Almanya gibi ülkerlerin bulunduğu 26 ülkeye de ihraç ediliyor.

Çizi’nin dijital ortamda da tüketicisiyle kuvvetli bir bağı var. Çizi’nin  Facebook’ta 1 milyonun üzerinde  hayranı bulunuyor. Sahip olduğu bu hayran kitlesi ile Çizi hızlı tüketim sektöründe en fazla hayranı olan marka konumunda. 

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU