HABERLER

Ülker Çocuk Sinema Şenliği, 3 yılda 400 bin çocuğu sinemanın sihirli dünyası ile tanıştırdı

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sineması Şenliği”, bu yıl 3. kez perdelerini açtı.

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”, üçüncü kez çocukları sinemayla buluşturdu. “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”nde 140 bini aşkın çocuk bu yıl, Astro Boy adında bir robotun insan olma maceralarını izledi.

Geçtiğimiz iki yılda 255 bin çocuğu sinema ile buluşturan projeye bu yıl da anne ve çocuklardan büyük ilgi vardı. Türkiye’nin 50 ilindeki 158 sinema salonunda çocuklar yine salonları doldurdu. Böylece 3 yılın sonunda Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nden faydalanan çocukların sayısı yaklaşık 400 bini buldu.

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker,  “Ülker olarak Türkiye’nin her tarafına ulaşan, yaygın, bölgesel veya yerel uygulamaları olan, tüm çocukların eşit olarak yararlanacağı sosyal sorumluluk projelerini desteklemeyi tercih ediyoruz. Çünkü Ülker her hafta 220 bin noktaya ulaşan, Türkiye’nin en ücra köşelerine dahi gidebilen bir marka. Projelerimizi belirlerken de bu sorumluluğu üzerimizde hissediyoruz. Ayrıca çocukların zihinsel ve bedensel gelişimini doğrudan destekleyen projelere özel önem veriyoruz. Sinema da çocukların hayal gücünü geliştirmeleri için çok önemli bir araç. Bu nedenle “Ülker Çocuk Sinema Şenliği” projesini tüm Türkiye’ye yaymaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Gezici sinemayla daha çok çocuğa ulaşacak

Her yıl ulaşılan şehir sayısını artırmaya ve daha çok çocuğa ulaşmaya çalıştıklarını belirten Zuhal Şeker, bu yıl projeye yeni bir ayak daha eklediklerini vurguladı. Gezici sinema TIR’ıyla sinaması olmayan il, ilçe ve köylerdeki çocukları da sinemayla tanıştırmayı planladıklarını kaydeden Şeker, “Gezici sinema, uygulama açısından oldukça zor bir operasyon. Bu nedenle 50 ile ilave olarak bu yıl, Yozgat, Osmaniye, Muş, Tunceli, Erzincan, Bayburt, Ardahan, Adıyaman, Elazığ ve Kars gibi 10 ile daha gezici sinema ile ulaşmayı planlarımız arasına aldık. Umuyorum ki gelecek yıllarda bu noktaların sayısını da artıracağız” şeklinde konuştu.

Sinema çıkışlarında, çocuklara içinde çeşitli Ülker ürünlerinden oluşan kutuların hediye edildiğini belirten Zuhal Şeker, “Üç yılda toplam 410 bin adet hediye kutu içinde 82 ton süt, 16.4 ton Çokokrem, 14.2 ton kek, 14.5 ton şekerleme dağıttık” dedi.

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU