HABERLER

Ülker Çocuk Sinema Şenliği, 3 yılda 400 bin çocuğu sinemanın sihirli dünyası ile tanıştırdı

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sineması Şenliği”, bu yıl 3. kez perdelerini açtı.

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”, üçüncü kez çocukları sinemayla buluşturdu. “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”nde 140 bini aşkın çocuk bu yıl, Astro Boy adında bir robotun insan olma maceralarını izledi.

Geçtiğimiz iki yılda 255 bin çocuğu sinema ile buluşturan projeye bu yıl da anne ve çocuklardan büyük ilgi vardı. Türkiye’nin 50 ilindeki 158 sinema salonunda çocuklar yine salonları doldurdu. Böylece 3 yılın sonunda Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nden faydalanan çocukların sayısı yaklaşık 400 bini buldu.

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker,  “Ülker olarak Türkiye’nin her tarafına ulaşan, yaygın, bölgesel veya yerel uygulamaları olan, tüm çocukların eşit olarak yararlanacağı sosyal sorumluluk projelerini desteklemeyi tercih ediyoruz. Çünkü Ülker her hafta 220 bin noktaya ulaşan, Türkiye’nin en ücra köşelerine dahi gidebilen bir marka. Projelerimizi belirlerken de bu sorumluluğu üzerimizde hissediyoruz. Ayrıca çocukların zihinsel ve bedensel gelişimini doğrudan destekleyen projelere özel önem veriyoruz. Sinema da çocukların hayal gücünü geliştirmeleri için çok önemli bir araç. Bu nedenle “Ülker Çocuk Sinema Şenliği” projesini tüm Türkiye’ye yaymaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Gezici sinemayla daha çok çocuğa ulaşacak

Her yıl ulaşılan şehir sayısını artırmaya ve daha çok çocuğa ulaşmaya çalıştıklarını belirten Zuhal Şeker, bu yıl projeye yeni bir ayak daha eklediklerini vurguladı. Gezici sinema TIR’ıyla sinaması olmayan il, ilçe ve köylerdeki çocukları da sinemayla tanıştırmayı planladıklarını kaydeden Şeker, “Gezici sinema, uygulama açısından oldukça zor bir operasyon. Bu nedenle 50 ile ilave olarak bu yıl, Yozgat, Osmaniye, Muş, Tunceli, Erzincan, Bayburt, Ardahan, Adıyaman, Elazığ ve Kars gibi 10 ile daha gezici sinema ile ulaşmayı planlarımız arasına aldık. Umuyorum ki gelecek yıllarda bu noktaların sayısını da artıracağız” şeklinde konuştu.

Sinema çıkışlarında, çocuklara içinde çeşitli Ülker ürünlerinden oluşan kutuların hediye edildiğini belirten Zuhal Şeker, “Üç yılda toplam 410 bin adet hediye kutu içinde 82 ton süt, 16.4 ton Çokokrem, 14.2 ton kek, 14.5 ton şekerleme dağıttık” dedi.

    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu

      Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den robot projesi

      Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...

      DEVAMINI OKU