HABERLER

Ülker Çocuk Sinema Şenliği, 3 yılda 400 bin çocuğu sinemanın sihirli dünyası ile tanıştırdı

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sineması Şenliği”, bu yıl 3. kez perdelerini açtı.

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”, üçüncü kez çocukları sinemayla buluşturdu. “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”nde 140 bini aşkın çocuk bu yıl, Astro Boy adında bir robotun insan olma maceralarını izledi.

Geçtiğimiz iki yılda 255 bin çocuğu sinema ile buluşturan projeye bu yıl da anne ve çocuklardan büyük ilgi vardı. Türkiye’nin 50 ilindeki 158 sinema salonunda çocuklar yine salonları doldurdu. Böylece 3 yılın sonunda Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nden faydalanan çocukların sayısı yaklaşık 400 bini buldu.

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker,  “Ülker olarak Türkiye’nin her tarafına ulaşan, yaygın, bölgesel veya yerel uygulamaları olan, tüm çocukların eşit olarak yararlanacağı sosyal sorumluluk projelerini desteklemeyi tercih ediyoruz. Çünkü Ülker her hafta 220 bin noktaya ulaşan, Türkiye’nin en ücra köşelerine dahi gidebilen bir marka. Projelerimizi belirlerken de bu sorumluluğu üzerimizde hissediyoruz. Ayrıca çocukların zihinsel ve bedensel gelişimini doğrudan destekleyen projelere özel önem veriyoruz. Sinema da çocukların hayal gücünü geliştirmeleri için çok önemli bir araç. Bu nedenle “Ülker Çocuk Sinema Şenliği” projesini tüm Türkiye’ye yaymaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Gezici sinemayla daha çok çocuğa ulaşacak

Her yıl ulaşılan şehir sayısını artırmaya ve daha çok çocuğa ulaşmaya çalıştıklarını belirten Zuhal Şeker, bu yıl projeye yeni bir ayak daha eklediklerini vurguladı. Gezici sinema TIR’ıyla sinaması olmayan il, ilçe ve köylerdeki çocukları da sinemayla tanıştırmayı planladıklarını kaydeden Şeker, “Gezici sinema, uygulama açısından oldukça zor bir operasyon. Bu nedenle 50 ile ilave olarak bu yıl, Yozgat, Osmaniye, Muş, Tunceli, Erzincan, Bayburt, Ardahan, Adıyaman, Elazığ ve Kars gibi 10 ile daha gezici sinema ile ulaşmayı planlarımız arasına aldık. Umuyorum ki gelecek yıllarda bu noktaların sayısını da artıracağız” şeklinde konuştu.

Sinema çıkışlarında, çocuklara içinde çeşitli Ülker ürünlerinden oluşan kutuların hediye edildiğini belirten Zuhal Şeker, “Üç yılda toplam 410 bin adet hediye kutu içinde 82 ton süt, 16.4 ton Çokokrem, 14.2 ton kek, 14.5 ton şekerleme dağıttık” dedi.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU