HABERLER

Ülker Çokokrem Yenilendi

“En tatlı sabahlar Çokokrem’le başlar” diyen Türkiye’nin lider krem çikolata markası, yenilenen logosu ve ambalajları ile tüketicileriyle buluşuyor

Türkiye’nin en sevilen krem çikolatası Ülker Çokokrem, yenilenen logosu ve ambalajları ile raflarda yerini aldı. Besleyici ve lezzetli Ülker Çokokrem, sabah kahvaltılarını eğlenceye dönüştürmeye devam ediyor.

Eşsiz Ülker çikolatası, özenle seçilmiş fındıklar ve sütün mükemmel bileşimini sunan Çokokrem yeni logosu ve kase şekliyle sıcak, dinamik ve modern kimliğini ambalajlarına da taşıdı.  Sabahların vazgeçilmez lezzeti Çokokrem, 180 gram, 500 gram, 650 gram ve 1 kg.lık paketlerin yanı sıra 40 gramlık tüplerde ve cam kavanozda da satışta bulunuyor.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU