Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu
Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.
Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.
Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme ve araştırmalar sonucunda, bisküvi ve çikolata sektöründe, halk nezdinde yaygın olarak bilinirliği göz önünde bulundurularak “tanınmış marka” statüsüne alındı.
Türk Patent Enstitüsü tarafından verilen ve ayrıcalıklı bir koruma sağlayan "tanınmış marka" tescili, sadece orijinal marka özelliği taşıyan, ürünlerde ve hizmet anlayışında kalite standardının sağlandığı ve tüketici tarafından bilinir olduğu kanıtlanmış markalara veriliyor.
Ülker Çokoprens’in 1977 yılında piyasaya çıktığını söyleyen Yıldız Holding Unlu Mamuller Başkan Yardımcısı Şener Astan Çokoprens’in Türk tüketicisine sandviç tipi bisküviyi ilk tanıtan ve kategoriye adını veren marka olduğunu hatırlattı.
Üretildiğinden beri Ülker Çokoprens’in sandviç bisküvi segmentinde lider marka olduğunu ve bunu sürdürdüğünü dile getiren Astan, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görülmesinden büyük onur duyduklarını söyledi.
Türkiye pazarında senelik yaklaşık 7.000 ton Ülker Çokoprens satıldığını, bunun da 1 günde 1.2 milyon adet, ürün demek olduğunu dile getiren Astan sözlerine şöyle devam etti: “Ülker Çokoprens 35 ülkeye ihraç ediliyor.
2013 yılında toplam ihracat satışları 15,6 milyon dolar oldu. Bunun % 88’i Ülker Chocosandwich adı altında Suudi Arabistan’da gerçekleşti. Chocosandwich Suudi Arabistan dışında Yemen, Almanya, Amerika ve Ortadoğu gibi birçok ülkede de satılıyor.”
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU