HABERLER

Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme ve araştırmalar sonucunda, bisküvi ve çikolata sektöründe, halk nezdinde yaygın olarak bilinirliği göz önünde bulundurularak “tanınmış marka” statüsüne alındı. 

Türk Patent Enstitüsü tarafından verilen ve ayrıcalıklı bir koruma sağlayan "tanınmış marka" tescili, sadece orijinal marka özelliği taşıyan, ürünlerde ve hizmet anlayışında kalite standardının sağlandığı ve tüketici tarafından bilinir olduğu kanıtlanmış markalara veriliyor. 

Ülker Çokoprens’in 1977 yılında piyasaya çıktığını söyleyen Yıldız Holding Unlu Mamuller Başkan Yardımcısı Şener Astan Çokoprens’in Türk tüketicisine sandviç tipi bisküviyi ilk tanıtan ve kategoriye adını veren marka olduğunu hatırlattı. 

Üretildiğinden beri Ülker Çokoprens’in sandviç bisküvi segmentinde lider marka olduğunu ve bunu sürdürdüğünü dile getiren Astan, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görülmesinden büyük onur duyduklarını söyledi.

Türkiye pazarında senelik yaklaşık 7.000 ton Ülker Çokoprens satıldığını, bunun da 1 günde 1.2 milyon adet, ürün demek olduğunu dile getiren Astan sözlerine şöyle devam etti: “Ülker Çokoprens 35 ülkeye ihraç ediliyor. 

2013 yılında toplam ihracat satışları 15,6 milyon dolar oldu. Bunun % 88’i Ülker Chocosandwich adı altında Suudi Arabistan’da gerçekleşti. Chocosandwich Suudi Arabistan dışında Yemen, Almanya, Amerika ve Ortadoğu gibi birçok ülkede de satılıyor.”

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU