HABERLER

Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme ve araştırmalar sonucunda, bisküvi ve çikolata sektöründe, halk nezdinde yaygın olarak bilinirliği göz önünde bulundurularak “tanınmış marka” statüsüne alındı. 

Türk Patent Enstitüsü tarafından verilen ve ayrıcalıklı bir koruma sağlayan "tanınmış marka" tescili, sadece orijinal marka özelliği taşıyan, ürünlerde ve hizmet anlayışında kalite standardının sağlandığı ve tüketici tarafından bilinir olduğu kanıtlanmış markalara veriliyor. 

Ülker Çokoprens’in 1977 yılında piyasaya çıktığını söyleyen Yıldız Holding Unlu Mamuller Başkan Yardımcısı Şener Astan Çokoprens’in Türk tüketicisine sandviç tipi bisküviyi ilk tanıtan ve kategoriye adını veren marka olduğunu hatırlattı. 

Üretildiğinden beri Ülker Çokoprens’in sandviç bisküvi segmentinde lider marka olduğunu ve bunu sürdürdüğünü dile getiren Astan, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görülmesinden büyük onur duyduklarını söyledi.

Türkiye pazarında senelik yaklaşık 7.000 ton Ülker Çokoprens satıldığını, bunun da 1 günde 1.2 milyon adet, ürün demek olduğunu dile getiren Astan sözlerine şöyle devam etti: “Ülker Çokoprens 35 ülkeye ihraç ediliyor. 

2013 yılında toplam ihracat satışları 15,6 milyon dolar oldu. Bunun % 88’i Ülker Chocosandwich adı altında Suudi Arabistan’da gerçekleşti. Chocosandwich Suudi Arabistan dışında Yemen, Almanya, Amerika ve Ortadoğu gibi birçok ülkede de satılıyor.”

    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU