HABERLER

Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker’in köklü markalarından Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görüldü.

Ülker Çokoprens, Türk Patent Enstitüsü tarafından yapılan değerlendirme ve araştırmalar sonucunda, bisküvi ve çikolata sektöründe, halk nezdinde yaygın olarak bilinirliği göz önünde bulundurularak “tanınmış marka” statüsüne alındı. 

Türk Patent Enstitüsü tarafından verilen ve ayrıcalıklı bir koruma sağlayan "tanınmış marka" tescili, sadece orijinal marka özelliği taşıyan, ürünlerde ve hizmet anlayışında kalite standardının sağlandığı ve tüketici tarafından bilinir olduğu kanıtlanmış markalara veriliyor. 

Ülker Çokoprens’in 1977 yılında piyasaya çıktığını söyleyen Yıldız Holding Unlu Mamuller Başkan Yardımcısı Şener Astan Çokoprens’in Türk tüketicisine sandviç tipi bisküviyi ilk tanıtan ve kategoriye adını veren marka olduğunu hatırlattı. 

Üretildiğinden beri Ülker Çokoprens’in sandviç bisküvi segmentinde lider marka olduğunu ve bunu sürdürdüğünü dile getiren Astan, Türk Patent Enstitüsü tarafından tanınmış marka statüsüne layık görülmesinden büyük onur duyduklarını söyledi.

Türkiye pazarında senelik yaklaşık 7.000 ton Ülker Çokoprens satıldığını, bunun da 1 günde 1.2 milyon adet, ürün demek olduğunu dile getiren Astan sözlerine şöyle devam etti: “Ülker Çokoprens 35 ülkeye ihraç ediliyor. 

2013 yılında toplam ihracat satışları 15,6 milyon dolar oldu. Bunun % 88’i Ülker Chocosandwich adı altında Suudi Arabistan’da gerçekleşti. Chocosandwich Suudi Arabistan dışında Yemen, Almanya, Amerika ve Ortadoğu gibi birçok ülkede de satılıyor.”

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU