HABERLER

Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2022'nin dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 19 milyar TL’ye ulaştırdı.

Ülker Bisküvi, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamayla, 2022’nin dokuz aylık döneminde cirosunun 19 milyar TL olduğunu duyurdu.

Şirketin sürdürülebilirlik, dijitalleşme, ARGE ve inovasyona yönelik çalışmalarının devam ettiğini dile getiren Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Dokuz aylık ciromuz 19 milyar TL’ye ulaştı. Türkiye operasyonumuzun ciro içindeki payı yüzde 62 ihracat ve yurt dışı operasyonlarımızın ciro içindeki payı ise yüzde 38 oldu. Güçlü, çevik ve proaktif risk yapımızla, geniş coğrafyalara yayılan iş gücümüz, etkin stratejilerimiz ve başarılı yönetimimizle yolumuza devam ediyoruz” dedi.

Sürdürülebilir ham madde tedariki ve bisküvilik un üretimine uygun buğday türü geliştirmek için 2007’de başladıklarını Aliağa Bisküvilik Buğday projesinin Ülker ürünleriyle buluştuğunu da belirten Buyurgan, ürünlerin raflara çıktığını söyledi.

Ülker’in sürdürülebilirlik çalışmalarıyla ulusal ve uluslararası platformlarda ses getirmeye devam ettiğine dikkat çeken Buyurgan şu bilgileri aktardı: “Sürdürülebilir İş Ödülleri 2022’de “İş Birliği ve STK” kategorisinde “Kakao’dan Fazlası- Beyond Cocoa” projesiyle ödüle layık görüldük. İki yıl önce başlattığımız projemizle kakao tedarik zincirinin sürdürülebilirliğinin sağlanması amacıyla, tarladan sofraya ulaşan yolculuğun her adımını dikkatle takip ediyoruz. Saha denetimleri, bilgi toplama, tedarikçi görüşmeleri gibi çalışmaları kapsayan iş birlikleriyle, uzun vadede toplumsal kalkınma ve çevresel iyileşmeye destek olmayı hedefliyoruz.”

Türkiye’de bisküvi ve çikolatada pazar liderliğinin güçlü bir şekilde devam ettiğini dile getiren Buyurgan, “Bölgeye baktığımızda; Suudi Arabistan ve Mısır’da bisküvi kategorisinde pazar liderliğimiz sürüyor. Kazakistan’da da çikolata kategorisinde üçüncü sıradayız. Türkiye’de toplam atıştırmalık kategorisinde kuvvetli bir lider olarak yolumuza devam ediyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU