Ülker Eurolig’de 3’lük attı, marka bilinirliğini artırdı
Türkiye bu yıl Eurolig’de çeyrek finallerde 3 basketbol takımı ile mücadele etme hakkı kazandı.
“Üç büyük klübümüzün Avrupa arenasında çeyrek finale yükselmesini büyük başarı olarak görüyoruz” diyen Şeker, bu başarının Ülker markasına katkısını ise şöyle değerlendirdi.
“Sponsorluğumuzun Beko Basketbol Ligi’nin sportif kalitesinin ve dolayısıyla rekabetin artmasına olumlu katkılar yaptığını görüyoruz. Kalitenin ve rekabetin artmasının en sevindirici sonucu da hem salonlarda hem de medyada izlenirliliğin önemli ölçüde artmasıdır. Sponsorluk desteği verdiğimiz üç büyük kulübümüz ve tamamen gençlerden kurulu bir takım olan Alpella’nın ligin değerinin artmasına büyük katkı sağladığını söyleyebilirim. Taraftarlar ile yapılan interaktif iletişim aktiviteleri de sponsorluk geri dönüşümünün etkinliğini sağladı. Yapılan Sponsorluk yatırımları markalarımızın algısını güçlendirdi, bilinirliğini artırdı."
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU