HABERLER

Ülker Fiba 2010: Attığın Tweet Basket Olsun

FIBA Dünya Şampiyonası Ana Sponsoru Ülker, şampiyona heyecanını paylaşanları ödüllendiriyor.

Ülker, herkesi şampiyonayla ilgili düşüncelerini Twitter'dan paylaşarak ödül kazanmaya çağırıyor.

Basketbol yorumunu paylaş, en çok RT(Retweet) edilen 3 mesajdan birisi senin olsun, Ülker'den "resmi FIBA tişörtü" kazan. Jürinin seçeceği en esaslı tweet’i sen yaz, bir günlüğüne “Habertürk Gazetesi Spor Eki’nde köşe yazarı” ol!

Ayrıca ödüllü sorular kampanyasına katılanlar arasından her gün 5 kişi, Ülker ürünlerinden oluşan "Ülker Mutlu Anlar Kutusu" kazanıyor.

http://ulkerfiba2010.com/


    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU