Ülker FIBA Basketbol Mutlu Anları
Basketbol saliselerin bile önemli olduğu, heyecanın, temponun ve coşkunun dorukta olduğu, mutlu anların sıkça ve yoğun bir şekilde yaşandığı sporların başında geliyor. 65 yıldır, en mutlu anlarımızda yanımızda olan ve Türkiye’de basketbolun daha da ileriye gitmesi için geleceğin sporcularını yetiştiren Ülker, Türkiye’nin bugüne kadar düzenlediği en büyük spor organizasyonu olan FIBA Dünya Şampiyonasına da destek vermekten mutluluk duyuyor.
Uzun yıllardır sporla iç içe olan Ülker, ülkemizde düzenlenen en büyük spor organizasyonu olan FIBA Dünya Şampiyonası’nın ana sponsoru oldu. 28 Ağustos-12 Eylül tarihleri arasında 4 ilimizde düzenlenecek olan Şampiyona, 24 ülkenin milli basketbol takımına ve yüzbinlerce taraftara evsahipliği yapacak.
Children of the World projesi Ülker’in sponsorluğunda 100’ü aşkın ülkeden çocuğu Türkiye’de buluşturuyor.
Şampiyona sponsorluğunun yanı sıra evsahipliğini Türkiye Basketbol Federasyonu’nun gerçekleştirdiği ‘Children of the World’ projesinin de ana sponsoru olarak Ülker, bu dönemde de “Önce Çocuklar” dedi.. Odağında basketbol olan, kültür, eğitim ve sosyal paylaşıma dayanan bir gençlik etkileşim projesi olan ‘Children of the World’, 24-31 Ağustos tarihleri arasında 100’den fazla ülkeden 200’ün üzerinde çocuğu Türkiye’de ağırlama fırsatı sunacak. 100’den fazla Türk çocuğumuz da konuklara eşlik edecek. Proje, 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası bünyesinde farklı millet ve kültürlerden olan 13-14 yaş grubundaki çocukların bir araya gelerek sosyalleşmelerini, kültür alışverişinde bulunmalarını, basketbol bilgilerini geliştirmelerini ve takım ruhu düşüncesi kazanmalarını amaçlıyor.. Tüm dünya ve Türkiye’den yaklaşık 300 çocuğun katılımıyla gerçekleşecek organizasyon, 1 hafta boyunca çeşitli gezilerle ülkemizi tanıtma fırsatı sunarken, çocuklar FIBA Dünya Şampiyonası eleme grubu maçlarını seyretme imkanı da bulacaklar. Kampa katılan çocukları temsilen çeşitli ülkelerden bir grup öğrenci de Ülker çikolata fabrikasını gezecek.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU