HABERLER

Ülker Gıda Alanında En İyi Marka Seçildi

GfK Türkiye Araştırma Şirketi'nin 2008 Best Brands (En İyi Markalar) araştırmasına göre Ülker, “Gıda” ve “Bisküvi, Çikolata, Şeker, Sakız” kategorilerinde birinci seçildi.

GfK Türkiye Araştırma Şirketi’nin 27 Eylül–19 Ekim 2007 tarihleri arasında, 14 ilde toplam 2.618 kişi ile gerçekleştirdiği “En İyi Markalar 2008” araştırması sonuçlarına göre, Yıldız Holding’in amiral markası, Türkiye’nin gıda devi Ülker “gıda” ve “bisküvi, şeker, sakız” kategorilerinde en iyi marka seçildi. Kategorisinde bilinirliliği en yüksek 5 marka arasında yapılan değerlendirme sonucunda Ülker “Gıda” ve “Bisküvi, Çikolata, Şeker, Sakız” kategorilerinde rakiplerini geride bıraktı.

Markanın mevcut “pazar performansını” ve gelecekteki başarısı açısından önemi olan psikolojik çekiciliğinin, diğer adıyla “gönül payının” dikkate alındığı araştırma 26 kategoride gerçekleştirildi. Markaların rakiplerinden ayrışması, beğenilmesi, tanınması, gelecekte satın alınması, güven duyulması, tavsiye edilmesi ve eksikliğinin duyulması gibi ölçütler çerçevesinde kategori birincisi en iyi markalar belirlendi.

1944 yılında bir bisküvi imalathanesiyle gıda sektörüne atılan Ülker’in bugün entegre bir gıda grubuna dönüşmesinde de önemli bir paya sahip bu felsefe, Yıldız Holding’in “insana ve topluma” duyduğu saygıya dayanıyor. Tüketicisine en iyiyi sunmakta kararlı olan Yıldız Holding, tüketicisinin gönül payı için çalışmaya devam edecek.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU