HABERLER

Ülker Gıda Alanında En İyi Marka Seçildi

GfK Türkiye Araştırma Şirketi'nin 2008 Best Brands (En İyi Markalar) araştırmasına göre Ülker, “Gıda” ve “Bisküvi, Çikolata, Şeker, Sakız” kategorilerinde birinci seçildi.

GfK Türkiye Araştırma Şirketi’nin 27 Eylül–19 Ekim 2007 tarihleri arasında, 14 ilde toplam 2.618 kişi ile gerçekleştirdiği “En İyi Markalar 2008” araştırması sonuçlarına göre, Yıldız Holding’in amiral markası, Türkiye’nin gıda devi Ülker “gıda” ve “bisküvi, şeker, sakız” kategorilerinde en iyi marka seçildi. Kategorisinde bilinirliliği en yüksek 5 marka arasında yapılan değerlendirme sonucunda Ülker “Gıda” ve “Bisküvi, Çikolata, Şeker, Sakız” kategorilerinde rakiplerini geride bıraktı.

Markanın mevcut “pazar performansını” ve gelecekteki başarısı açısından önemi olan psikolojik çekiciliğinin, diğer adıyla “gönül payının” dikkate alındığı araştırma 26 kategoride gerçekleştirildi. Markaların rakiplerinden ayrışması, beğenilmesi, tanınması, gelecekte satın alınması, güven duyulması, tavsiye edilmesi ve eksikliğinin duyulması gibi ölçütler çerçevesinde kategori birincisi en iyi markalar belirlendi.

1944 yılında bir bisküvi imalathanesiyle gıda sektörüne atılan Ülker’in bugün entegre bir gıda grubuna dönüşmesinde de önemli bir paya sahip bu felsefe, Yıldız Holding’in “insana ve topluma” duyduğu saygıya dayanıyor. Tüketicisine en iyiyi sunmakta kararlı olan Yıldız Holding, tüketicisinin gönül payı için çalışmaya devam edecek.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU