HABERLER

Ülker International Yenilikçi Ürünlerini Gıda Fuarı’nda Müşterileriyle Buluşturuyor

160 markası ve 2700’ün üzerinde ürünüyle 16. Uluslararası Gıda Fuarı’na katılan Ülker International, 265 metrekarelik standında dünyanın dört bir yanından gelen müşterilerini ağırlıyor.

Hedefini, bölgesinin öncü gıda grubu olmak olarak belirleyen Yıldız Holding, yenilikçi ve rekabetçi ürünlerini, dünyanın sayılı organizasyonları arasında yer alan 16. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda (Gıda 2008), Ülker International çatısı altında sergiliyor. Ülker International, 5-8 Kasım 2008 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da düzenlenen fuara, lezzetli ürünleriyle katılıyor.
Türkiye Gıda ve İçecek Dernekleri Federasyonu (TGDF) tarafından desteklenen GIDA 2008, gıda sektörünün lokomotif kuruluşlarıyla sektör profesyonellerini bir araya getiriyor. Fuara katılanları, sektördeki son gelişmeleri, yeni ürünleri yakından takip edebilecekleri ve yeni iş bağlantıları kurabilecekleri bir platform karşılıyor.
Ülker International standında, Yıldız Holding’in yurtiçi ve yurtdışı fabrikalarında üretilmekte olan Maestro, Chocosandwich, Tea Biscuit, Palino, Sürpriz, Tresor, Clip, Sonata, Tempo, Yummy ve Cherchell gibi sadece ihracata özgü markalarının yanı sıra Alpella, Biskrem, Albeni, Metro gibi Türkiye pazarında da bulunan markalar yer alıyor.
2007 yılında uluslararası faaliyetlerden elde edilen gelirleri 500 milyon dolara ulaşan Yıldız Holding, bu gelirlerin yaklaşık 250 milyon dolarını ihracat gelirlerinden, geri kalanını ise yurtdışındaki fabrikaların satışlarından elde ediyor. Yıldız Holding’in ihracat şirketi olan İstanbul Gıda Dış Tic. A.Ş. Amerika, Avrupa, Balkanlar, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Afrika’nın da dahil olduğu geniş bir coğrafyaya yayılan 110’un üstünde ülkede, Ülker markalı ürünleri tüketiciyle buluşturuyor. Yıldız Holding’in yurt dışı faaliyetlerinin diğer bir önemli bölümünü de Suudi Arabistan, Kazakistan, Cezayir, Romanya, Ukrayna, Mısır ve Pakistan’da bulunan fabrikalarındaki üretimleri oluşturuyor.
 
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU