HABERLER

Ülker International Yenilikçi Ürünlerini Gıda Fuarı’nda Müşterileriyle Buluşturuyor

160 markası ve 2700’ün üzerinde ürünüyle 16. Uluslararası Gıda Fuarı’na katılan Ülker International, 265 metrekarelik standında dünyanın dört bir yanından gelen müşterilerini ağırlıyor.

Hedefini, bölgesinin öncü gıda grubu olmak olarak belirleyen Yıldız Holding, yenilikçi ve rekabetçi ürünlerini, dünyanın sayılı organizasyonları arasında yer alan 16. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda (Gıda 2008), Ülker International çatısı altında sergiliyor. Ülker International, 5-8 Kasım 2008 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da düzenlenen fuara, lezzetli ürünleriyle katılıyor.
Türkiye Gıda ve İçecek Dernekleri Federasyonu (TGDF) tarafından desteklenen GIDA 2008, gıda sektörünün lokomotif kuruluşlarıyla sektör profesyonellerini bir araya getiriyor. Fuara katılanları, sektördeki son gelişmeleri, yeni ürünleri yakından takip edebilecekleri ve yeni iş bağlantıları kurabilecekleri bir platform karşılıyor.
Ülker International standında, Yıldız Holding’in yurtiçi ve yurtdışı fabrikalarında üretilmekte olan Maestro, Chocosandwich, Tea Biscuit, Palino, Sürpriz, Tresor, Clip, Sonata, Tempo, Yummy ve Cherchell gibi sadece ihracata özgü markalarının yanı sıra Alpella, Biskrem, Albeni, Metro gibi Türkiye pazarında da bulunan markalar yer alıyor.
2007 yılında uluslararası faaliyetlerden elde edilen gelirleri 500 milyon dolara ulaşan Yıldız Holding, bu gelirlerin yaklaşık 250 milyon dolarını ihracat gelirlerinden, geri kalanını ise yurtdışındaki fabrikaların satışlarından elde ediyor. Yıldız Holding’in ihracat şirketi olan İstanbul Gıda Dış Tic. A.Ş. Amerika, Avrupa, Balkanlar, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Afrika’nın da dahil olduğu geniş bir coğrafyaya yayılan 110’un üstünde ülkede, Ülker markalı ürünleri tüketiciyle buluşturuyor. Yıldız Holding’in yurt dışı faaliyetlerinin diğer bir önemli bölümünü de Suudi Arabistan, Kazakistan, Cezayir, Romanya, Ukrayna, Mısır ve Pakistan’da bulunan fabrikalarındaki üretimleri oluşturuyor.
 
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU