HABERLER

Ülker International Yenilikçi Ürünlerini Gıda Fuarı’nda Müşterileriyle Buluşturuyor

160 markası ve 2700’ün üzerinde ürünüyle 16. Uluslararası Gıda Fuarı’na katılan Ülker International, 265 metrekarelik standında dünyanın dört bir yanından gelen müşterilerini ağırlıyor.

Hedefini, bölgesinin öncü gıda grubu olmak olarak belirleyen Yıldız Holding, yenilikçi ve rekabetçi ürünlerini, dünyanın sayılı organizasyonları arasında yer alan 16. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda (Gıda 2008), Ülker International çatısı altında sergiliyor. Ülker International, 5-8 Kasım 2008 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da düzenlenen fuara, lezzetli ürünleriyle katılıyor.
Türkiye Gıda ve İçecek Dernekleri Federasyonu (TGDF) tarafından desteklenen GIDA 2008, gıda sektörünün lokomotif kuruluşlarıyla sektör profesyonellerini bir araya getiriyor. Fuara katılanları, sektördeki son gelişmeleri, yeni ürünleri yakından takip edebilecekleri ve yeni iş bağlantıları kurabilecekleri bir platform karşılıyor.
Ülker International standında, Yıldız Holding’in yurtiçi ve yurtdışı fabrikalarında üretilmekte olan Maestro, Chocosandwich, Tea Biscuit, Palino, Sürpriz, Tresor, Clip, Sonata, Tempo, Yummy ve Cherchell gibi sadece ihracata özgü markalarının yanı sıra Alpella, Biskrem, Albeni, Metro gibi Türkiye pazarında da bulunan markalar yer alıyor.
2007 yılında uluslararası faaliyetlerden elde edilen gelirleri 500 milyon dolara ulaşan Yıldız Holding, bu gelirlerin yaklaşık 250 milyon dolarını ihracat gelirlerinden, geri kalanını ise yurtdışındaki fabrikaların satışlarından elde ediyor. Yıldız Holding’in ihracat şirketi olan İstanbul Gıda Dış Tic. A.Ş. Amerika, Avrupa, Balkanlar, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Afrika’nın da dahil olduğu geniş bir coğrafyaya yayılan 110’un üstünde ülkede, Ülker markalı ürünleri tüketiciyle buluşturuyor. Yıldız Holding’in yurt dışı faaliyetlerinin diğer bir önemli bölümünü de Suudi Arabistan, Kazakistan, Cezayir, Romanya, Ukrayna, Mısır ve Pakistan’da bulunan fabrikalarındaki üretimleri oluşturuyor.
 
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU