HABERLER

Ülker International Yenilikçi Ürünlerini Gıda Fuarı’nda Müşterileriyle Buluşturuyor

160 markası ve 2700’ün üzerinde ürünüyle 16. Uluslararası Gıda Fuarı’na katılan Ülker International, 265 metrekarelik standında dünyanın dört bir yanından gelen müşterilerini ağırlıyor.

Hedefini, bölgesinin öncü gıda grubu olmak olarak belirleyen Yıldız Holding, yenilikçi ve rekabetçi ürünlerini, dünyanın sayılı organizasyonları arasında yer alan 16. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda (Gıda 2008), Ülker International çatısı altında sergiliyor. Ülker International, 5-8 Kasım 2008 tarihleri arasında İstanbul CNR Expo’da düzenlenen fuara, lezzetli ürünleriyle katılıyor.
Türkiye Gıda ve İçecek Dernekleri Federasyonu (TGDF) tarafından desteklenen GIDA 2008, gıda sektörünün lokomotif kuruluşlarıyla sektör profesyonellerini bir araya getiriyor. Fuara katılanları, sektördeki son gelişmeleri, yeni ürünleri yakından takip edebilecekleri ve yeni iş bağlantıları kurabilecekleri bir platform karşılıyor.
Ülker International standında, Yıldız Holding’in yurtiçi ve yurtdışı fabrikalarında üretilmekte olan Maestro, Chocosandwich, Tea Biscuit, Palino, Sürpriz, Tresor, Clip, Sonata, Tempo, Yummy ve Cherchell gibi sadece ihracata özgü markalarının yanı sıra Alpella, Biskrem, Albeni, Metro gibi Türkiye pazarında da bulunan markalar yer alıyor.
2007 yılında uluslararası faaliyetlerden elde edilen gelirleri 500 milyon dolara ulaşan Yıldız Holding, bu gelirlerin yaklaşık 250 milyon dolarını ihracat gelirlerinden, geri kalanını ise yurtdışındaki fabrikaların satışlarından elde ediyor. Yıldız Holding’in ihracat şirketi olan İstanbul Gıda Dış Tic. A.Ş. Amerika, Avrupa, Balkanlar, Bağımsız Devletler Topluluğu ve Afrika’nın da dahil olduğu geniş bir coğrafyaya yayılan 110’un üstünde ülkede, Ülker markalı ürünleri tüketiciyle buluşturuyor. Yıldız Holding’in yurt dışı faaliyetlerinin diğer bir önemli bölümünü de Suudi Arabistan, Kazakistan, Cezayir, Romanya, Ukrayna, Mısır ve Pakistan’da bulunan fabrikalarındaki üretimleri oluşturuyor.
 
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU