Ülker markalarından Türkiye’de ilk Blippar marka kampanyası
Dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar™ ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini ilk kez Ülker markaları gerçekleştirdi. Blippar platformu, Café Crown ve Ülker Laviva tarafından tüketiciye farklı bir gerçeklik deneyimi yaşatmak amacıyla kullanılıyor
Ülker markaları, pazarlama iletişiminde tüketicilerine en yeni trendlerle ulaşmayı hedefliyor. Bu amaçla dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini gerçekleştirdi. Böylece blipp'lemek kavramını Türk kullanıcıları için günlük hayatın bir parçası haline getirmek üzere ilk adımı attı.
Dünyada 4 milyondan fazla indirilme ve 25 milyondan fazla blipp'lenme sayısına sahip olan Blippar, Türkiye’de marka iletişiminde ilk defa Cafe Crown ve Ülker Laviva tarafından kullanılıyor.
Blippar, görüntü tanıma teknolojisi ile tüketicinin alışıldık reklam ve iletişim deneyimini değiştiren yenilikçi bir mobil platformdur. Fiziksel görüntüler, baskı veya ürünleri anlık olarak interaktif dijital bir deneyime dönüştürür. Kullanıcılar kampanya görselini veya ürünün kendisini 'blipp'lediklerinde video, kupon, tarif, çekiliş, fotoğraf deneyimi, 3 boyutlu animasyonlar gibi farklı interaktif içerikler ile karşılaşır.
Café Crown ile siz de Blippar’ın keyfini çıkarın
Türkiye’nin ilk Blippar marka uygulaması olan Café Crown, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Yapmanız gereken tek şey akıllı cihazınıza Blippar uygulamasını ücretsiz olarak indirmek ve açmak. Uygulama, cihazınızı Café Crown ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir bardak Café Crown kahve hazırlama animasyonu ile başlıyor. Karikatürist Selçuk Erdem’in uygulamaya özel çizdiği birbirinden eğlenceli karikatürlerle fotoğraf çektirme ya da Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası’na* katılım seçenekleri sunuyor. Ayrıca fotoğraflarınızı sosyal medyada tek tıkla paylaşma fırsatı veriyor. Café Crown’un kampanyasını gösteren filmi bu linkten izleyebilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=aTJ0IQSGSyA&feature=youtu.be
Ülker Laviva Blippar uygulamasıyla da Hayatı Dolu Dolu Yaşatıyor
Ülker Laviva Blippar uygulaması, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Uygulama, cihazınızı Ülker Laviva ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir Ülker Laviva ürününün ambalajının açılarak ürünün kendisine ulaştığınız bir animasyonla başlıyor. Ardından ekranın üzerinde belirtildiği üzere parmağınızı Ülker Laviva ürünü üzerindeki dalgada kaydırdığınızda, Ülker Laviva’nın hayat dolu dünyası ile karşılaştığınız bir animasyon başlıyor. Animasyon ardından çıkan ekrandaki Lavivaloji uygulamasında ile Ülker Laviva’nın #hayatidoludoluyasamak hashtag’i kurgulu metinleri sunuluyor. Kullanıcılar bu metinlerden beğendiklerini yine #hayatidoludoluyasamak hashtag’i ile sosyal medya hesaplarında paylaşabiliyorlar.
Blippar nedir, nasıl çalışır?
Blippar iOS™, Android™, Windows tabanlı akıllı telefonlar ve BlackBerry® Z10'da çalışan dünyanın ilk çapraz platform uygulamasıdır. Blippar açıldığında uygulama, karşısında duran görsel ya da objenin özgün özelliklerini tarama yöntemi ile aramaya başlar ve görüntüleri 300 milisaniyenin altında tanıyabilir. Görsel tanıma teknolojisi ise şu şekilde çalışır; uygulama görüntüyü tanır, sunucuya gönderir, sunucu bunun bir Blippar imgesi olduğunu doğrular ve tanımlı içerik kullanıcının akıllı cihazına gönderilir.
Blippar’ın en önemli özelliği, herhangi bir işaretleyiciye (marker) ihtiyaç duymadan görüntüyü tanımasıdır. Tek bir tanımlı görsel ile tüm dünyadaki Blippar kullanıcılarına ulaşma imkanı sunan Blippar, detaylı ölçümleme ve analiz olanağı ile kullanıcı davranışlarının çok daha doğru yorumlanmasını sağlar. Uygulama, herhangi bir barkod, QR kod ya da farklı bir damga gerektirmez. Daha fazla bilgi için: www.blippar.com
* 22.11.2013 - 31.01.2014 tarihleri arasında geçerli olan Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası ile ürün paketlerinden çıkan şifreyi gir, müthiş hediyeler kazanma şansı yakala. Daha fazla bilgi için www.cafecrown.com.tr
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU