HABERLER

Ülker markalarından Türkiye’de ilk Blippar marka kampanyası

Dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar™ ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini ilk kez Ülker markaları gerçekleştirdi. Blippar platformu, Café Crown ve Ülker Laviva tarafından tüketiciye farklı bir gerçeklik deneyimi yaşatmak amacıyla kullanılıyor

Ülker markaları, pazarlama iletişiminde tüketicilerine en yeni trendlerle ulaşmayı hedefliyor. Bu amaçla dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini gerçekleştirdi. Böylece blipp'lemek kavramını Türk kullanıcıları için günlük hayatın bir parçası haline getirmek üzere ilk adımı attı.

Dünyada 4 milyondan fazla indirilme ve 25 milyondan fazla blipp'lenme sayısına sahip olan Blippar, Türkiye’de marka iletişiminde ilk defa Cafe Crown ve Ülker Laviva tarafından kullanılıyor.

Blippar, görüntü tanıma teknolojisi ile tüketicinin alışıldık reklam ve iletişim deneyimini değiştiren yenilikçi bir mobil platformdur. Fiziksel görüntüler, baskı veya ürünleri anlık olarak interaktif dijital bir deneyime dönüştürür. Kullanıcılar kampanya görselini veya ürünün kendisini 'blipp'lediklerinde video, kupon, tarif, çekiliş, fotoğraf deneyimi, 3 boyutlu animasyonlar gibi farklı interaktif içerikler ile karşılaşır.

Café Crown ile siz de Blippar’ın keyfini çıkarın

Türkiye’nin ilk Blippar marka uygulaması olan Café Crown, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Yapmanız gereken tek şey akıllı cihazınıza Blippar uygulamasını ücretsiz olarak indirmek ve açmak. Uygulama, cihazınızı Café Crown ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir bardak Café Crown kahve hazırlama animasyonu ile başlıyor. Karikatürist Selçuk Erdem’in uygulamaya özel çizdiği birbirinden eğlenceli karikatürlerle fotoğraf çektirme ya da Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası’na* katılım seçenekleri sunuyor. Ayrıca fotoğraflarınızı sosyal medyada tek tıkla paylaşma fırsatı veriyor. Café Crown’un kampanyasını gösteren filmi bu linkten izleyebilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=aTJ0IQSGSyA&feature=youtu.be


Ülker Laviva Blippar uygulamasıyla da Hayatı Dolu Dolu Yaşatıyor

Ülker Laviva Blippar uygulaması, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Uygulama, cihazınızı Ülker Laviva ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir Ülker Laviva ürününün ambalajının açılarak ürünün kendisine ulaştığınız bir animasyonla başlıyor. Ardından ekranın üzerinde belirtildiği üzere parmağınızı Ülker Laviva ürünü üzerindeki dalgada kaydırdığınızda, Ülker Laviva’nın hayat dolu dünyası ile karşılaştığınız bir animasyon başlıyor. Animasyon ardından çıkan ekrandaki Lavivaloji uygulamasında ile Ülker Laviva’nın #hayatidoludoluyasamak hashtag’i kurgulu metinleri sunuluyor. Kullanıcılar bu metinlerden beğendiklerini yine #hayatidoludoluyasamak hashtag’i ile sosyal medya hesaplarında paylaşabiliyorlar. 

Blippar nedir, nasıl çalışır?

Blippar iOS™, Android™, Windows tabanlı akıllı telefonlar ve BlackBerry® Z10'da çalışan dünyanın ilk çapraz platform uygulamasıdır. Blippar açıldığında uygulama, karşısında duran görsel ya da objenin özgün özelliklerini tarama yöntemi ile aramaya başlar ve görüntüleri 300 milisaniyenin altında tanıyabilir. Görsel tanıma teknolojisi ise şu şekilde çalışır; uygulama görüntüyü tanır, sunucuya gönderir, sunucu bunun bir Blippar imgesi olduğunu doğrular ve tanımlı içerik kullanıcının akıllı cihazına gönderilir. 

Blippar’ın en önemli özelliği, herhangi bir işaretleyiciye (marker) ihtiyaç duymadan görüntüyü tanımasıdır. Tek bir tanımlı görsel ile tüm dünyadaki Blippar kullanıcılarına ulaşma imkanı sunan Blippar, detaylı ölçümleme ve analiz olanağı ile kullanıcı davranışlarının çok daha doğru yorumlanmasını sağlar. Uygulama, herhangi bir barkod, QR kod ya da farklı bir damga gerektirmez. Daha fazla bilgi için: www.blippar.com 


* 22.11.2013 - 31.01.2014 tarihleri arasında geçerli olan Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası ile ürün paketlerinden çıkan şifreyi gir, müthiş hediyeler kazanma şansı yakala. Daha fazla bilgi için www.cafecrown.com.tr

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU