HABERLER

Ülker Metro Enerji Testi Üniversite Turu Trabzon’da başladı

Türkiye’nin 10 üniversitesinde öğrencilerin bisiklette pedal çevirerek enerji üretmesini sağlayacak Metro Enerji Testi’nin ilk durağı Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi…

Ülker Metro, dünyada insan enerjisi ile elektrik üreterek reklam filmi çeken ilk marka olma iddiasını bir adım öteye taşıyor ve üniversiteli gençleri bisikletle enerji üretmeye davet ediyor. Metro Enerji Testi, Türkiye’de 10 üniversitede 50 bin öğrencinin bisikletle enerji üretmesini sağlayacak. Metro Enerji Testi, ilk olarak Trabzon’da Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde öğrenciler ile buluştu. Öğrenciler, 25 Kasım 2011 Cuma tarihine kadar Yabancı Dil Eğitim Merkezi Şenlik Alanı’nda kurulu Metro standında bisiklet ile enerji üretebilecek.

Öğrencilerin bisikletlerde Metro yiyerek ve pedal çevirerek ürettikleri enerjiyle, geliştirilen özel sistem sayesinde ısıtılan su ile öğrencilere çay ve kahve ikramı yapılıyor. Ayrıca gençler belli miktarda enerji üretmeyi başardıklarında, Turkcell’den T20 cep telefonu ve 20 TL’lik konuşma kartı kazanma şansı da yakalayacak.

Öğrenciler ürettikleri enerji ile bir sosyal sorumluluk projesine de katkıda bulunacak. Türkiye’nin doğusundan seçilecek 5 okulun basketbol sahası, üniversite öğrencilerinin katkılarıyla yapılacak.

Metro enerjisini 50 bin kişinin deneyimleyeceği bu projenin ilerleyen günlerdeki rotası şöyle olacak:

Eskişehir Anadolu Üniversitesi 28 Kasım – 2 Aralık
Süleyman Demirel Üniversitesi 5-9 Aralık
Konya Selçuk Üniversitesi 12-16 Aralık
Çukurova Üniversitesi 19-23 Aralık
Akdeniz Üniversitesi 26 – 30 Aralık
Ege Üniversitesi 2-6 Ocak
Dokuz Eylül Üniversitesi 9-13 Ocak
Marmara Üniversitesi 6-10 Şubat
İstanbul Teknik Üniversitesi 13 – 17 Şubat

Metro Facebook sayfasına gitmek için tıklayınız.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU