HABERLER

Ülker Metro Enerjisi, Basketbol Sahalarına Hayat Verdi…

Ülker Metro’nun enerjinin hayatımızdaki önemine ve enerji tasarrufuna dikkat çekmek amacıyla üniversite kampüslerinde başlattığı Metro Enerji Testi projesi gençlerin spor eğitimine yaptıkları katkıyla sona erdi. Proje kapsamında dokuz üniversiteden 90 bin öğrencinin bisikletle enerji üretmesini sağlayan Ülker Metro, öğrencilerin katkısıyla Diyarbakır, Siirt ve Van’da 3 ilköğretim okuluna basketbol sahası yaptı. Okullar Türkiye Basketbol Federasyonu’nun yönlendirmesiyle seçildi.

Dünyada insan enerjisi ile elektrik üreterek reklam filmi çeken ilk marka olan Ülker Metro, Eylül 2011 - Şubat 2012 döneminde devam eden Ülker Metro Enerji Testi projesi kapsamında üniversiteli gençler arasında enerji bilincini geliştirmek amacıyla Kasım ayında sahaya indi.

Türkiye’de dokuz üniversiteyi ziyaret eden Ülker Metro; Karadeniz Teknik, Eskişehir Anadolu, Süleyman Demirel, Konya Selçuk, Çukurova, Akdeniz, Ege, Dokuz Eylül ve İstanbul Teknik Üniversiteleri’nde toplam 90 bin öğrenciyle buluştu. İTÜ Enerji Enstitüsü işbirliği ile özel tasarlanan yarış bisikletlerinde Metro yiyerek, pedal çeviren öğrenciler bisikletle enerji üretti.

Öğrenciler ürettikleri enerji ile bir sosyal sorumluluk projesine de katkıda bulundu. Van, Diyarbakır ve Siirt’te 3 ilköğretim okulunun basketbol sahası, üniversitelilerin katkılarıyla yapıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu’nun yönlendirmesi ile Diyarbakır’da TOKİ İlköğretim Okulu, Siirt’te Sancaklar İlköğretim Okulu ve Van’da Hüsrevpaşa İlköğretim Okulu basketbol sahalarına kavuştu.

Basketbol sahalarından çevre okullarla birlikte 10 binden fazla çocuk faydalanacak.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU