HABERLER

Ülker Metro Enerjisi, Basketbol Sahalarına Hayat Verdi…

Ülker Metro’nun enerjinin hayatımızdaki önemine ve enerji tasarrufuna dikkat çekmek amacıyla üniversite kampüslerinde başlattığı Metro Enerji Testi projesi gençlerin spor eğitimine yaptıkları katkıyla sona erdi. Proje kapsamında dokuz üniversiteden 90 bin öğrencinin bisikletle enerji üretmesini sağlayan Ülker Metro, öğrencilerin katkısıyla Diyarbakır, Siirt ve Van’da 3 ilköğretim okuluna basketbol sahası yaptı. Okullar Türkiye Basketbol Federasyonu’nun yönlendirmesiyle seçildi.

Dünyada insan enerjisi ile elektrik üreterek reklam filmi çeken ilk marka olan Ülker Metro, Eylül 2011 - Şubat 2012 döneminde devam eden Ülker Metro Enerji Testi projesi kapsamında üniversiteli gençler arasında enerji bilincini geliştirmek amacıyla Kasım ayında sahaya indi.

Türkiye’de dokuz üniversiteyi ziyaret eden Ülker Metro; Karadeniz Teknik, Eskişehir Anadolu, Süleyman Demirel, Konya Selçuk, Çukurova, Akdeniz, Ege, Dokuz Eylül ve İstanbul Teknik Üniversiteleri’nde toplam 90 bin öğrenciyle buluştu. İTÜ Enerji Enstitüsü işbirliği ile özel tasarlanan yarış bisikletlerinde Metro yiyerek, pedal çeviren öğrenciler bisikletle enerji üretti.

Öğrenciler ürettikleri enerji ile bir sosyal sorumluluk projesine de katkıda bulundu. Van, Diyarbakır ve Siirt’te 3 ilköğretim okulunun basketbol sahası, üniversitelilerin katkılarıyla yapıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu’nun yönlendirmesi ile Diyarbakır’da TOKİ İlköğretim Okulu, Siirt’te Sancaklar İlköğretim Okulu ve Van’da Hüsrevpaşa İlköğretim Okulu basketbol sahalarına kavuştu.

Basketbol sahalarından çevre okullarla birlikte 10 binden fazla çocuk faydalanacak.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU