Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek
Ülker’in, Milli Takım-Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takımı desteklemenin önemli olduğunu söyledi.
Şeker, tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıkları kampanya doğrultusunda reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.
Futbolcular oynadı
Reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını ifade etti. Şeker, www.bununicindogdunuz.com adlı siteden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini söyledi.
Futbolseverlerin oluşturulan kiosklardan Milli Takım’a mesajlarını iletebileceklerini anlatan Şeker, en güzel mesajın ödüllendirileceğini kaydetti. Şeker, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2007 Haziran ayından bu yana ‘Aklımızda futbol, Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküvinin satıldığını bildirdi.
Zuhal Şeker, Chewy’nin kırmızı-beyaz sakızlarından 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
İçim’in de Euro 2008 için bir kampanya başlattığını belirten Şeker, 15 YTL ve üzeri alışveriş yapanların kazı-kazan uygulamasıyla Milli Takım forması, futbol topu, çanta ve magnet kazanabileceğini kaydetti.
Şeker, İçim’in düzenlediği kampanyayla satışların yüzde 10-15 oranında artmasının öngörüldüğünü söyledi.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU