Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek
Ülker’in, Milli Takım-Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takımı desteklemenin önemli olduğunu söyledi.
Şeker, tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıkları kampanya doğrultusunda reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.
Futbolcular oynadı
Reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını ifade etti. Şeker, www.bununicindogdunuz.com adlı siteden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini söyledi.
Futbolseverlerin oluşturulan kiosklardan Milli Takım’a mesajlarını iletebileceklerini anlatan Şeker, en güzel mesajın ödüllendirileceğini kaydetti. Şeker, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2007 Haziran ayından bu yana ‘Aklımızda futbol, Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküvinin satıldığını bildirdi.
Zuhal Şeker, Chewy’nin kırmızı-beyaz sakızlarından 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
İçim’in de Euro 2008 için bir kampanya başlattığını belirten Şeker, 15 YTL ve üzeri alışveriş yapanların kazı-kazan uygulamasıyla Milli Takım forması, futbol topu, çanta ve magnet kazanabileceğini kaydetti.
Şeker, İçim’in düzenlediği kampanyayla satışların yüzde 10-15 oranında artmasının öngörüldüğünü söyledi.
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor
Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek
Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım
Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...
DEVAMINI OKU