HABERLER

Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek

Ülker’in, Milli Takım-Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takımı desteklemenin önemli olduğunu söyledi.
Şeker, tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıkları kampanya doğrultusunda reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.

Futbolcular oynadı
Reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını ifade etti. Şeker, www.bununicindogdunuz.com adlı siteden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini söyledi.

Futbolseverlerin oluşturulan kiosklardan Milli Takım’a mesajlarını iletebileceklerini anlatan Şeker, en güzel mesajın ödüllendirileceğini kaydetti. Şeker, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2007 Haziran ayından bu yana ‘Aklımızda futbol, Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküvinin satıldığını bildirdi.

Zuhal Şeker, Chewy’nin kırmızı-beyaz sakızlarından 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
İçim’in de Euro 2008 için bir kampanya başlattığını belirten Şeker, 15 YTL ve üzeri alışveriş yapanların kazı-kazan uygulamasıyla Milli Takım forması, futbol topu, çanta ve magnet kazanabileceğini kaydetti.

Şeker, İçim’in düzenlediği kampanyayla satışların yüzde 10-15 oranında artmasının öngörüldüğünü söyledi.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU